flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Інформаційно-аналітична довідка щодо результатів роботи територіального управління Державної судової адміністрації України в Київській області протягом 9 місяців 2015 року

 Інформаційно-аналітична довідка

щодо результатів роботи територіального управління

Державної судової адміністрації України в Київській області

протягом 9 місяців 2015 року 

 

Стан фінансового забезпечення

 

Протягом 9 місяців 2015 року відділом планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності територіального управління проведена поточна робота по нарахуванню заробітної плати суддям та працівникам місцевих загальних судів Київської області. Проведені операції з обліку матеріалів, основних засобів, компенсаційних виплат пов’язаних з аварією на ЧАЕС. 

За 9 місяців 2015 року відділом планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності була проведена робота щодо нарахування працівникам районних, міських та міськрайонних судів Київської області заробітної плати та нарахуванню щомісячних премії  державним  службовцям: в січні 2015 р.   25 %, в лютому 2015 р. – 10 %, в березні 2015 р. 10 %, квітень – 30 %, травень – 90 %, червень – 90 %, липень – 50 %, серпень – 100 %, вересень – 10 %; службовцям: січень – 25 %, квітень – 20 %, травень – 60 %, червень – 60 %, липень – 30 %, серпень – 80 %, вересень – 10 %; та робітникам: січень – 10 %, квітень – 20 %, травень – 60 %, червень – 60 %, липень – 30%, серпень – 50%, вересень – 10%.

За 9 місяців 2015 року працівникам місцевих судів Київської області виплачена матеріальна допомога на оздоровлення.

До Дня конституції державним службовцям та службовцям виплачена премія у сумі 100 грн.

Протягом 9 місяців 2015 року придбані жорсткий диск на суму – 83 344,32 грн., процесор на суму – 77 11,04,00 грн., комплект до ПК на суму – 15 480,00 грн., колонки на суму – 10 965,00 грн., монітори на суму – 110 587,62 грн., usb ключ та підсилювач мікрофона на суму – 98 905,84 грн., мікрофони на суму – 99 200,20 грн., мікрофонний кабель на суму – 99 520,30 грн., адаптер та навушники на суму – 83 840,02 грн., меблі для залу судових засідань на суму – 632 529,44 грн., папір на суму – 578 777,50 грн., системний блок на суму – 32 986,80 грн., дбж на суму – 39 117,56 грн., картриджі на суму – 140 657,90 грн., диски – 359 565,40 грн., бензин на суму – 173 842,30 грн., вікна на суму – 802 110,17 грн., конверти на суму – 45 825,00 грн., матеріали для ремонту залів судових засідань – 887 598,53 грн., матеріали для кабінок на суму – 1 456 670,00 грн., печатка, штамп на суму – 4385,15 грн.,  принтер на суму – 99 355,48 грн., картки, справи на суму – 37 524,00 грн., система звукозапису на суму – 264 995,00 грн., матеріали для ремонту проводки на суму – 746 613,07 грн., матеріали для ремонту покрівлі на суму – 1 087 676,12 грн., матеріали для ремонту залів судових засідань на суму – 901 548,66 грн., підписку на суму – 23 227,35 грн., прапор України на суму – 11 286,00 грн.,  нитки для зшивання документів на суму – 8 790,00 грн., конверти для дисків на суму – 13 500,00 грн., марки на суму – 200 000, 00 грн.

 

Матеріально-технічне забезпечення та безпека суддів

 

Для організаційного забезпечення діяльності місцевих загальних судів Київської області, сектором матеріально-технічного та господарського забезпечення, організації діяльності служби судових розпорядників (далі сектор) вживаються всі необхідні заходи в межах фінансування.

Відповідно до Наказу ДСА України № 85 від 16.07.2012 року «Про затвердження нормативів та форм розрахунків до бюджетного запиту на 2013 рік» сектором планувалися пріоритетні напрямками  роботи та розподіл потреб  на 9 місяців, а саме:

- забезпечення судів знаками поштової оплати,

- папером, комп’ютерною технікою,

- засобами фіксації в обсягах, необхідних для здійснення судочинства,

Придбано необхідну кількість поштових марок, CD дисків, паперу, а також 52 комплектів комп’ютерної техніки, 16 систем звукозапису, 6 джерел безперебійного живлення, 132 нових картриджа, 35 багатофункціональних принтерів. 

Здійснено технічне обслуговування й ремонт комп’ютерної та оргтехніки на суму 145682 тис. грн.

Проведено ремонтні роботи залів судових засідань в 6 місцевих загальних судах, а саме: в Вишгородському, Києво-Святошинському, Білоцерківському, Фастівському, Ірпінському та Обухівському судах. Одночасно с проведенням вищезазначених робіт встановлюються нові комплекти меблів для залів судових засідань. Крім того комплекти меблів залів судових засідань встановлено в: Бориспільський, Тетіївський, Рокитнянський, Володарський, Васильківський, Іванківський, Баришівський суди.

Тобто продовж 9 місяців встановлено 13 нових сучасних комплектів меблів для залів судових засідань.

Для суддів переведених із зони АТО в Київську області, встановлено 6 комплектів меблів для кабінетів суддів, а саме в: Білоцерківському, Броварському, Ірпінському, Вишгородському судах.

Проведено поточний ремонт 4 дахів: в Білоцерківському міськрайонному, Кагарлицькому, Рокитнянському, Ставищенському районних судах.

Також проведено нову електропроводку в Васильківському, Переяслав-Хмельницькому міськрайонних, Таращанському, Бородянському, Володарському районних судах Київської області

Приміщення 14 місцевих загальних судів: Березанського, Баришівського, Богуславського, Вишгородського, Тетіївського, Рокитнянського, Кагарлицького, Сквирського, Згурівського, Переяслав-Хмельницького, Ржищевського, Володарського, Яготинського, Броварського, обладнано охороною сигналізацією, зокрема в коридорах, приміщеннях архіву, кабінетах суддів, кабінетах заступників голів, кабінетах заступників керівників апаратів, кабінетах голів судів, приймальнях, кабінетах керівників апаратів, вхідних дверях установ.

Замінено 120 вікон на металопластикові в 7 місцевих загальних судах Київської області.

Отже враховуючи вищезазначену інформацію , в результаті проведених заходів щодо матеріально-технічного забезпечення, потреба судів Київської області за 9 місяців 2015 значно покращилась.

В той  же  час гострою проблемою залишається забезпечення судів комп’ютерною технікою та засобами фіксації. Також більшість місцевих загальних судів Київської області потребує проведення ремонтних робіт.

 

Стан кадрового забезпечення

 

Штатним розписом місцевих судів Київської області на 2015 рік передбачено 212 посад суддів та 825 посад працівників апарату судів. Станом на 01.10.2015 року фактично працювало 206 суддів та 764 працівників апаратів місцевих судів області, в тому числі  державних службовців – 677 осіб.

Станом на 01.10.2015 року залишаються вакантними 6 посад суддів.

Територіальне управління не здійснює роботу з підбору кандидатів на посади суддів. Заповнення існуючих вакансій здійснюється згідно інформації наданої місцевими загальними судами Київської області.

На виконання доручення Державної судової адміністрації України від 27.12.2013 року № 8-7238/13 сектором кадрової роботи щомісяця подається інформація про штатну та фактичну чисельність суддів, працівників апаратів місцевих судів Київської області.

Крім наведеного, протягом ІІІ кварталу 2015 року сектором забезпечувалось виконання поточної роботи кадрового характеру:

- організовано проведення  семінарського заняття з підвищення кваліфікації в Національній школі суддів України стосовно 45 суддів, призначених на посаду судді вперше;

- організовано проведення  семінарського заняття з підвищення кваліфікації в Національній школі суддів України для помічників суддів та консультантів місцевих загальних судів області стосовно 13 осіб;

- організовано проведення  семінарського заняття з підвищення кваліфікації в Національній школі суддів України стосовно 7 спеціалістів судової статистики;

- організовано проведення  семінарського заняття з підвищення кваліфікації для голів та заступників голів  місцевих загальних судів області, які проводилися суддями Апеляційного суду Київської області стосовно 7 осіб;

-  організовано проведення  семінарського заняття з підвищення кваліфікації в Національній школі суддів України для старших секретарів та секретарів суду стосовно 20 осіб;

- організовано проведення  семінарського заняття з підвищення кваліфікації в Національній школі суддів України стосовно 7 спеціалістів кадрового забезпечення;

- організовано проведення  семінарського заняття з підвищення кваліфікації в Національній школі суддів України стосовно 15 керівників апаратів та заступників керівників апаратів;

- організовано проведення навчального семінару з питань застосування Конвенції про захист прав людини стосовно 3 суддів;

- організовано проведення  семінарського заняття з підвищення кваліфікації в Національній школі суддів України стосовно 6 секретарів судових засідань;

- організовано проведення  семінарського заняття з підвищення кваліфікації в Національній школі суддів України стосовно 11 суддів обраних безстроково;

- організовано проведення  семінарського заняття з підвищення кваліфікації в Національній школі суддів України стосовно 2 судових розпорядників;

- організовано проведення  тренінгу в м. Чернігів стосовно  2 суддів;

- організовано проведення тренінгу в м. Одеса стосовно  2 суддів;

- організовано проведення тренінгу в Чернігівській області с. Сновянка стосовно  3 суддів

-  підготовлені штатні розписи місцевих судів та територіального управління  на  2015 рік, а також штатні розписи місцевих судів на 01.02.2015 р.; на 01.03.2015 р.; на 01.04.2015 р.  .

- проведені перевірки стану організації кадрової роботи в Березанському міському, Володарському районному, Макарівському районному, Обухівському районному, Іванківському районному, Миронівському районному та Сквирському районному судах Київської області;

- проведення роботи по підтримці в контрольному стані відомостей комп’ютерної системи «Картка»/ЄДКС «Кадри»;

Протягом ІІІ кварталу 2015 року сектором кадрової роботи територіального управління   оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців в територіальному управлінні не друкувалось.

 

Взаємодія із засобами масової інформації

 

ТУ ДСА України в Київській області співпрацює із засобами масової інформації. Протягом 9 місяців 2015 року надруковано 1 оголошення у газеті про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців в територіальному управлінні.

Згідно розпорядження Кабінету Міністрів України від 07.05.2012 № 258-р «Про внесення зміни до переліку друкованих засобів масової інформації місцевої сфери розповсюдження, в яких розміщуються оголошення про виклик до суду відповідача, третіх  осіб, свідків, місце фактичного проживання (перебування) яких невідоме» до переліку друкованих засобів масової інформації місцевої сфери розповсюдження внесено зміни замінивши у позиції слова «Київська правда» «Час Київщини». В зв’язку з цим територіальним управлінням проводиться підписка газети «Час Київщини».   

Інформація котра відповідно до законодавства України повинна бути опублікована публікується на офіційному веб-порталі Судової влади України на офіційному сайті територіального управління www.ko.court.gov.ua.

Веб-сторінка територіального управління Державної судової адміністрації України в Київській області оновлюється по мірі зміни або надходження нової актуальної інформації. Періодично відповідальним працівником територіального управління здійснюється моніторинг оновлень веб-сторінок місцевих загальних судів Київської області.  Протягом 9 місяців 2015 року територіальним управлінням було здійснено приблизно 48 публікацій на офіційній веб-сторінці територіального управління ДСА України в Київській області.

 

Стан дотримання виконавської дисципліни

 

Основні засади організації виконання завдань, визначених актами законодавства, актами Президента України і Кабінету Міністрів України та загального діловодства в територіальному управлінні Державної судової адміністрації України в Київській області здійснюється відповідно до Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України №1242 від 30 листопада 2011 року та відповідно до Інструкції з діловодства в територіальному управлінні Державної судової адміністрації України в Київській області, затвердженої наказом начальника ТУ ДСА України в Київській області від 05.01.2015 №1.

 Документи, що надходять до територіального управління, реєструються в журналі вхідної кореспонденції та в журналі реєстрації електронної пошти.

Разом з тим, окремо ведеться реєстрація та облік запитів та отримання публічної інформації згідно Закону України “Про доступ до публічної інформації” та звернення громадян відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

Також структурними підрозділами виконуються на належному рівні доручення ДСА України щодо надання щомісячно або щоквартально інформації в письмовому чи електронному вигляді з питань що відносяться до організаційного забезпечення роботи місцевих загальних судів Київської області. Всі завдання ДСА України, що надходили протягом 9 місяців 2015 року на виконання до територіального управління виконані в зазначені у листах (наказах) терміни, про що в обов’язковому порядку повідомлялося відповідним структурним підрозділам ДСА України.

Територіальним управлінням ДСА України в Київській області вживаються всі заходи по недопущенню порушення виконавської дисципліни. В цілому робота територіального управління щодо роботи з документами та стан виконавської дисципліни відповідає вимогам діючих Інструкції з діловодства та вимогам ДСА України.

 

Стан організаційного забезпечення роботи

місцевих загальних судів та територіального управління

 

Для ефективного виконання покладених на органи державної судової адміністрації функцій територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Київській області проводиться детальне вивчення стану організаційного забезпечення місцевих загальних судів Київської області. Один раз на три роки керівниками структурних підрозділів ТУ ДСА України  в Київській області, з метою контролю і надання методичної та практичної допомоги, здійснюється комплексна перевірка стану організаційного забезпечення діяльності кожного місцевого загального суду Київської області. На таких комплексних перевірках перевіряється стан обліково-статистичної роботи, стан кадрового забезпечення, стан роботи зі зверненнями громадян, стан обліку нормативно-правових актів та матеріалів судової практики, стан архівної справи та стан організації ведення діловодства в суді, а також одним із головних напрямків перевірки є встановлення наявності розглянутих справ в канцелярії місцевого суду або архіві суду. За результатами перевірок складаються Довідки про перевірку та акти наявності розглянутих справ за підписом старшого секретаря суду (або керівника апарату суду) та працівника територіального управління відповідального за здійснення перевірки даної частини роботи.

Так протягом 9 місяців 2015 року було проведено перевірку в семи місцевих загальних судах Київської області: Березанському міському, Володарському, Іванківському, Макарівському, Миронівському, Обухівському та Сквирському районних судах Київської області.

За результатами перевірок даних судів виставлені оцінки рівня організаційної роботи у суді. Таким чином Володарський, Макарівський, Миронівський, Обухівський та Сквирський районні суди оцінено на доброму рівні, Березанський міський суд оцінено на задовільному рівні.  Іванківський районний суд за результатами планової перевірки було оцінено на незадовільному рівні та було рекомендовано голові суду направити начальнику територіального управління подання про звільнення керівника апарату суду із займаної посади  і надано термін у 2 місяці для приведення стану діловодства у суді на належний рівень. Після спливу терміну для усунення недоліків працівниками територіального управління було проведено повторну перевірку стану організації роботи Іванківського районного суду Київської області, за результатами якої стан організації роботи суду визнано на доброму рівні.

Також за результатами перевірок наявності розглянутих судових справ у канцеляріях/архівах місцевих судів виявлено, що у Обухівському районному суді відсутні 2 справи про адміністративні правопорушення за 2014 рік. Даний факт висвітлений у довідці та закріплений у акті наявності справ про адміністративні правопорушення. З даного приводу у суді в 2014 році проводилася інвентаризація справ та щодо відсутності 2х справ заведено кримінальне провадження за фактом зникнення судових справ.     

Затверджений Графік проведення перевірок місцевих загальних судів Київської області у ІV кварталі 2015 році, згідно якого планується провести перевірку у:  

 

Назва місцевого загального суду

Орієнтовний місяць проведення перевірки

1

Переяслав-Хмельницький міськрайонний суд

20.10.2015

2

Баришівський районний суд

05.11.2015

3

Бородянський районний суд

18.11.2015

 

Доповідну записку про перевірку стану організаційного забезпечення місцевих загальних судів разом із Актами наявності справ направляємо голові відповідного суду та керівникові апарату суду для усунення та недопущення в подальшому виявлених недоліків, а також для відома голові Апеляційного суду Київської області.

Для належної організації роботи територіального управління щоквартально начальником управління затверджується План роботи територіального управління Державної судової адміністрації України в Київській області. Заплановані заходи виконуються своєчасно, виконання цих заходів контролюється начальником особисто, та заступником начальника управління.

 

Стан організації обліково-статистичної роботи

 

У Київській області створені та функціонують 18 районних, 4 міських та 6 міськрайонних місцевих загальних судів.

Відповідно до плану роботи територіальним управлінням ДСА в Київській області протягом 9 місяців 2015 року з метою контролю й надання методичної та практичної допомоги було проведено 7 перевірок стану обліково-статистичної роботи в місцевих загальних судах Київської області.

За результатами проведених перевірок були складені доповідні записки. Обліково-статистичні картки на особу ведуться з дотриманням вимог, передбачених Інструкцією з діловодства із своєчасним та охайним заповненням відповідно до руху справи передбаченою формою реквізитів. Однак зустрічаються і випадки відсутності зазначення деяких рядків. В Іванківському районному суді виявлено, що статистичні картки не роздруковуються уже 3 роки. Під час повторної перевірки даного суду встановлено що вказану проблему усунуто.

          На виявлені в результаті проведених перевірок помилки було звернуто особливу увагу працівників, відповідальних за ведення обліково-статистичної роботи в суді, наголошено на недопущення їх в майбутньому, рекомендовано тримати під контролем ведення обліку судових справ та вжити заходів щодо усунення виявлених помилок та недоліків.

Протягом звітного періоду спеціалістами судової статистики територіального управління надавалися консультативна та методична допомога працівникам апарату судів щодо ведення статистичної роботи в місцевих судах.

На неодноразові запити за звернення установ та організацій різного рівня вчасно надавалася вичерпна інформація стосовно розгляду певних категорій справ місцевими загальними судами Київської області в межах звітності яка мала місце на день запиту.

 

                                Стан ведення претензійно-позовної роботи

 

Справа 810/3221/14 (К/800/54027/14): Позивач по справі - Кулініченко Геннадій Володимирович, якого Наказом голови Обухівського районного суду Київської області від 19.03.2014 було звільнено з посади судді у зв’язку із набранням законної сили обвинувального вироку суду - вважає, що його права були порушені шляхом бездіяльністі голови Обухівського районного суду Київської області – Степанової О.С.  щодо не обліку робочого часу та не надання відгулів за дні чергування в 2013 році; бездіяльністі керуючого справами Обухівського районного суду Київської області Березового Є.П. щодо не обліку робочого часу з 13 січня 2014 року по 02 квітня 2014 року, не оформлення листів непрацездатності та не подання їх до ТУ ДСАУ  в Київській області.

Позивач також просить суд стягнути з ТУ ДСА України в Київській області заробітну плату в сумі 25870,82 грн.;  виплати у зв'язку з перебуванням на лікарняних 20887,47 грн. та грошову компенсацію за чергування в сумі 28285,24 грн.

ТУ ДСА України  в Київській області не погоджуючись з позовними вимогами, вважає, що виплата заробітної плати здійснюється на підставі наданих територіальному управлінню документів. Оскільки в табелях обліку робочого часу за оспорюваний позивачем період відображена відсутність відпрацьованого часу судді Кулініченка Г.В., то відсутні підстави для стягнення заробітної плати у розмірі 25870,82 грн. та перерахунок заробітної плати Позивача може бути здійснений лише на підставі додаткового табелю обліку робочого часу, а вимоги в частині стягнення виплати у зв’язку з перебування на лікарняних в сумі 20887,47 грн. можуть бути виконані лише після отримання належним чином оформлених листків непрацездатності.

30.07.2014р. постановою Київського окружного адміністративного суду позивачу повністю відмовлено у задоволені позовних вимог. Позивач звернувся з апеляційною скаргою, розглянувши яку, 09.10.2014р. Київський апеляційний адміністративний суд залишив без задоволення, а рішення першої інстанції без змін. Позивач, не погоджуючись з рішенням суду, звернувся з касаційною скаргою, яку на даний час розглядає Вищий адміністративний суд.

Справа  № 368/1607/13-ц:  Позивач - Корбут В.М. до КП «Миронівкаводовканал», ПАТ «Київоблгаз» в особі Миронівської філії по експлуатації газового господарства, ПАТ «Укртелеком» в особі цеху телекомунікаційних послуг № 25, Київської обласної філії, ПАТ «Київобленерго» в особі Миронівського районного підрозділу, КП «Миронівка – житло», Миронівської міської ради Київської області, управління праці та соціального захисту населення Миронівської РДА. ТУ ДСАУ  було залучено як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог.

В обґрунтування свої позовних вимог посилається на те, що з 06.05.2008р. працюючі на посаді судді Рокитнянського районного суду Київської області, посилаючись на вимоги Закону України «Про статус суддів» від 15.12.1992р. просить зробити перерахунок за оплату комунальних послуг в розмірі 50% від нарахованої суми.

25.11.2013р. рішенням Кагарлицького районного суду Київської області позов задоволено, натомість 03.03.2014р. Апеляційний суд Київської області змінив рішення перщої інстанції  та забов’язав відповідачів здійснювати нарахування у розмірі 50% від встановленого тарифу з серпня 2008р. по 20.11.2013р. – під час перебування позивача на посаді судді.      

Відповідачі, не погоджуючись з рішеннями двох попередніх інстанцій звернулися з касаційними скаргами, розглянувши які, 03.09.2014р.Вищий спеціалізований суд України задовільнив частково, а рішення попередніх інстанцій скасував та відправив на новий розгляд, оскільки вирішуючи справу, попередні інстанції не врахували, що Закон України «Про статус суддів» втратив чинність 01.01.2011р. у зв’язку з набранням чинності Закону України «Про судоустрій та статус суддів», яким не передбачені заявлені позивачем пільги.

03.02.2015р. рішенням Кагарлицького районного суду Київської області у задоволені позову відмовлено повністю. Позивач, не погоджуючись з рішенням суду, звернувся з апеляційною скаргою, Апеляційний суд Київської області залишив рішення першої інстанції у силі.

Справа № 2а – 11866/11 (К/800/39313/13):  Позивач Моргун Галина Леонідівна – суддя Володарського районного суду звернулась із позов до ДСА України, Казначейська служби України, Володарської селищної ради. В обґрунтування позовних вимог посилається на ст. 44 Закону України «Про судоустрій та статус суддів», якої передбачено, що суд за рахунок коштів державного бюджету може придбати квартиру або будинок за ринковими цінами і передати її в користування судді. Посилаючись на той факт, що знаходячись з 16.06.2006 на квартирному обліку при Володарському виконавчому комітеті селищної ради суддею досі не отримано житло, тому у свої позовній заяві просить суд стягнути з Державного казначейства України кошти на придбання житла.

Постановою Ставищанського районного суду Київської області від 11.11.2011 року позовні вимоги задоволено. ДСАУ не погодившись із рішенням суду першої інстанції в частині стягненої суми - звернулося з апеляційною скаргою, яку ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 27.03.2013р.  залишено без задоволення.  ДСАУ звернулась з касаційною скаргою до Вищого адміністративного суду України, який на даний час займається розглядом вищезазначеної касаційної скарги.

Позовів, пред’явлених територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Київській області протягом 9 місяців 2015 року не було. Відповідно до Положення про порядок ведення претензійно – позовної роботи в Державній судовій адміністрації та її територіальних управліннях, затвердженого наказом Голови Державної судової адміністрації України №30 від 06.03.2015 року, управління забезпечує належне представництво інтересів Державної судової адміністрації України в судах Київської області.                           

 

Стан укладання та виконання цивільно-правових договорів з юридичними та фізичними особами

 

З метою належного обліку договорів та впорядкування ведення договірної роботи в територіальному управлінні та відповідно до наказу Державної судової адміністрації України від 05.08.2005 № 93 «Про затвердження Положення про порядок ведення договірної роботи в територіальних управліннях Державної судової адміністрації Методичних рекомендацій щодо укладання договорів», наказу Державної судової адміністрації України від 22.02.2006 № 16, наказом ДСА від 04.05.2006 № 112 затверджено форму журналу реєстрації договорів.

Так, з метою впорядкування ведення договірної роботи начальником територіального управління затверджено наказ від 07.06.2006 № 44 «Порядок погодження проектів договорів в територіальному управлінні».

Також повідомляємо, що на протязі 9 місяців 2015 року територіальним управлінням було укладено 189 договорів на загальну суму 12 323 214,55 грн. на придбання предметів, матеріалів та надання послуг.

 На користь ТУ ДСА України в Київській області за вказаний період договори не укладались.

 

Стан розгляду звернень громадян

 

Для належної організації роботи зі зверненнями громадян територіальне управління Державної судової адміністрації України в Київській області керується Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою Постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348, а також іншими нормативно-правовими актами.

Впродовж 9 місяців 2015 року до територіального управління надійшло 42 звернення громадян, у тому числі 19 заяв та 23 скарги.

У заявах найчастіше порушеними питаннями є:

-          неналежна організація роботи апарату суду – 8;

-          на дії суддів/працівників суду – 5;

-          на дії або бездіяльність ТУ – 1;

-          інше – 5.

Основні питання, що порушуються у скаргах:

-          неналежна організація роботи апарату суду – 7;

-          на дії суддів/працівників суду – 11;

-          на дії або бездіяльність ТУ – 3;

-          інше - 2.

З отриманих 23 скарг:

-          залишено без розгляду – 5;

-          направлено за належністю або роз’яснено повноваження ДСА – 6.

Територіальним управлінням з 12 розглянутих по суті скарг визнано:

-          необґрунтованими – 8;

-          обґрунтованими – 4, а саме:

            За І півріччя 2015:

1. За результатами розгляду скарги Литвиненко Л.В. щодо неналежної організації роботи апарату Білоцерківського міськрайонного суду було встановлено тривале ненаправлення заявниці апаратом суду копії постанови по справі № 2а-35669/11.

2. При перевірці скарги Врублевської Н.В. на дії керівника апарату Білоцерківського міськрайонного суду встановлено факт невчасного направлення апаратом суду копії рішення стороні у справі.

            01.07.2015 – 01.10.2015

3. При перевірці доводів скарги Романенко Н.І. на дії апарату Обухівського районного суду щодо автоматизованого розподілу судової справи № 372/120/15-ц після її повернення з апеляційної інстанції було з’ясовано, що апаратом суду було порушено вимоги п. 2.3.43. Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого Рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30, зі змінами та доповненнями, а  саме: судові справи, що надійшли із судів апеляційної або касаційної інстанцій після скасування ухвал, які перешкоджають подальшому розгляду судової справи (крім ухвал про закриття, припинення провадження), а також ухвал, які не перешкоджають подальшому розгляду судової справи, не підлягають автоматизованому розподілу, а передаються тим суддям, ухвалу яких скасовано чи у провадженні яких перебувала або перебуває судова справа.

4. На запит Державної судової адміністрації України щодо скарги Романенко Н.І. на дії ТУ ДСА України в Київській області, апаратів Обухівського районного суду та Апеляційного суду Київської області було пояснено причини знаходження процесуальних документів із різними унікальними номерами (№ 372/120/15-ц та № 372/2647/15-ц) в одному томі судової справи № 372/120/15-ц Обухівського районного суду. Попередніми перевірками було встановлено, що заяву Романенко Н.І. від 19.06.2015 про виправлення описки в ухвалі суду від 08.06.2015 у справі № 372/120/15-ц було помилково зареєстровано під новим унікальним номером № 372/2647/15-ц.

За неодноразове порушення вимог Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого Рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30, зі змінами та доповненнями, відповідального за автоматизований розподіл справ працівника Обухівського районного суду буде притягнуто до дисциплінарної відповідальності.

Випадків порушення термінів, зазначених у Законі України «Про звернення громадян», протягом  9 місяців 2015 року територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Київській області не допускалося.

Залишок нерозглянутих звернень станом на 01.10.2015 – 1.

Пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) та скарги Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни, а також народних депутатів України впродовж 9 місяців 2015 року до територіального управління Державної судової адміністрації України в Київській області не надходили.

 

Стану розгляду інформаційних запитів фізичних та юридичних осіб

 

Для належної організації роботи з інформаційними запитами фізичних осіб  територіальне управління Державної судової адміністрації України в Київській області керується Законом України «Про доступ до публічної інформації».

Станом на 01.10.2015 територіальним управлінням отримано 10 запитів про доступ до публічної інформації:

-                     щодо прийняття присяги суддями судів різних інстанцій у присутності начальника територіального управління – 4 запити;

-                     щодо неналежної організації роботи Білоцерківського міськрайонного суду – 1 запит;

-                     щодо ремонту комп’ютерної техніки у Києво-Святошинському районному суді – 1 запит;

-                     щодо справ, розглянутих місцевими загальними судами за ознаками ст. 248 КК України за 2012-2014 роки – 1 запит;

-                     щодо направлення документів територіальним управлінням – 1 запит;

-                     щодо отримання рішення суду – 1 запит;

-                     щодо отримання інформації про осіб, відповідальних за діловодство у Києво-Святошинському районному суді – 1 запит.

Випадків порушення термінів, зазначених у Законі України «Про доступ до публічної інформації», впродовж 9 місяців 2015 року територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Київській області не допускалося.

Залишок нерозглянутих інформаційних запитів станом на 01.10.2015 – 0.