flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Звіт за 2020 р.

Інформаційна довідка щодо стану додержання вимог

Закону України «Про звернення громадян» у Територіальному управлінні Державної судової адміністрації України в Київській області за 2020 рік

 

 

Для належної організації роботи зі зверненнями громадян Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Київській області  (далі – територіальне управління) керується такими нормативно-правовими актами: Законом України «Про звернення громадян», Указом  Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою Постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348, а також іншими нормативно-правовими актами, пов’язаними із зверненнями громадян.

Упродовж 2020 року до територіального управління надійшло 74 звернення громадян, у тому числі 31 скарга, 42 заяви та 1 пропозиція.

Залишок нерозглянутих звернень станом на 01.01.2020 становив 2 (одна скарга, 1 заява); залишок станом на 01.01.2021 становить – 1 (скарга).

Випадків порушення термінів, зазначених у Законі України «Про звернення громадян», Територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Київській області не допускалося.

Звернення, які не відносяться до компетенції ТУ ДСА України в Київській області, направлялися за належністю до відповідних державних органів або їх територіальних підрозділів.

Заяви (клопотання) та скарги Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни впродовж 2020 року до Територіального управління Державної судової адміністрації України в Київській області не надходили.

Із загальної кількості звернень громадян, що надійшли у звітному році, 31 становлять скарги. Основні питання, що порушуються скаржниками:

На звернення, у яких громадяни висловлюють незгоду з діями суддів у процесі розгляду судових справ та вимагають втручання в діяльність судів, а також притягнення суддів до дисциплінарної відповідальності, територіальним управлінням надається роз’яснення відповідних статей Закону України «Про судоустрій і статус суддів» та звертається увага на вимоги Положення про територіальне управління Державної судової адміністрації України в Київській області в частині своїх повноважень.

Сектором організаційного забезпечення діяльності судів та судової статистики протягом року надається методична допомога місцевим загальним судам в частині розгляду звернень громадян, наголошується на постійному вдосконаленні рівня організації роботи місцевих загальних судів Київської області для усунення причин, що породжують надходження скарг.

 

Завідувач сектору

організаційного забезпечення діяльності

судів та судової статистики                                                                          О.Ю. Горностай

 


СТАТИСТИЧНИЙ ЗВІТ

щодо розгляду звернень громадян у Територіальному управлінні

Державної судової адміністрації України в Київській області

за 2020 рік

 

Розділ А. Надходження звернень (заяви, скарги, пропозиції) громадян

 

Звітні роки

Залишок звернень на початок звітного періоду

Надійшло звернень

за звітний період

всього

у тому числі

Звернення, що надійшли від (з гр. 3)

Строки розгляду звернень

(з гр. 3)

 

Залишок не розглянутих звернень на кінець звітного періоду (з гр. 3)

заяв,

пропозицій

скарг

громадян

народних депутатів

вищих органів влади

юридичних осіб

інших осіб

усього

розглянуто

звернень

у тому числі

всього

з них повторних

до 5 діб

до 15 діб

до 30 діб

до 45 діб

більше 45 діб 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

2019

0

35

35

15

20

0

21

0

10

3

1

33

5

14

14

0

0

2

2020

2

74

76

44

32

0

38

1

35

0

2

75

11

31

33

0

0

1

                                       

 

 

 

 

 

 

Розділ Б. Результати розгляду скарг громадян

 

звітні роки

всього скарг гр. 5  Р. ”А”

Розглянуто скарг

Скарги визнано (з гр. 3)

Реагування на причини надходження скарг (з гр. 2)

всього

у тому числі

залишено без розгляду або повернуто з розясненням повноважень ДСА

залишок нерозгля-нутих скарг на кінець звітного періоду

обґрунтованими

необґрунтованими

притягнуто до

дисциплінарної

відповідальності суддів

притягнуто до дисциплінарної відповідальності працівників апарату суду,

ТУ ДСА

інше

відповідь надано ТУ ДСА

надіслано за належністю

до судів

до Рад суддів

до кваліф. комісій

до інших органів

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

2019

20

16

16

0

0

0

0

2

2

2

14

0

1

0

2020

32

30

28

1

0

0

1

1

1

3

25

0

0

0

 

 

 

 

Розділ В. Категорії скарг

 

Звітні роки

 

Скарги отримано на (з гр. 5 р. А)

 

 

Процесуальні дії суддів

 

Поведінку працівників суду

Організацію роботи суду

Організацію роботи ТУ ДСА

Інше

Усього

У тому числі на тяганину з розгляду справ

Усього

У тому числі суддів

1

2

3

4

5

6

7

2019

1

1

8

0

3

3

5

2020

0

0

18

0

5

4

5

 

 

 

Начальник управління                                                                                                                      С.В. Шевченко