Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Інформаційна довідка щодо стану додержання вимог
Закону України «Про звернення громадян» у Територіальному управлінні Державної судової адміністрації України в Київській області
за І півріччя 2021 року
Для належної організації роботи зі зверненнями громадян Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Київській області (далі – територіальне управління) керується Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою Постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348, а також іншими нормативно-правовими актами, пов’язаними із зверненнями громадян.
Залишок нерозглянутих звернень за 2020 рік на 01.01.2021 становив 1 (1 скарга). Протягом І півріччя 2021 року до територіального управління надійшло 35 звернень громадян, у тому числі 10 заяв та 25 скарг.
Залишок нерозглянутих звернень станом на 01.07.2021 становить – 1.
Випадків порушення термінів, зазначених у Законі України «Про звернення громадян», протягом І півріччя 2021 року територіальним управлінням не допускалося.
Звернення, які не відносяться до компетенції ТУ ДСА України в Київській області, направлялися за належністю до відповідних державних органів або їх територіальних підрозділів.
Пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) та скарги Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни, а також запити та звернення народних депутатів України протягом І півріччя 2021 року до територіального управління не надходили.
Із загальної кількості звернень громадян, що надійшли з 01.01.2021, враховуючи залишок нерозглянутих за попередній звітний період (1 скарга), 26 становлять скарги. Основні питання, що порушуються скаржниками:
На скарги, у яких громадяни висловлюють незгоду з діями суддів у процесі розгляду цивільних, кримінальних або адміністративних справ та вимагають втручання в діяльність судів, а також притягнення суддів до дисциплінарної відповідальності, територіальним управлінням надається роз’яснення відповідних статей Закону України «Про судоустрій і статус суддів» та звертається увага на вимоги Положення про територіальне управління Державної судової адміністрації України в Київській області в частині своїх повноважень.
Завідувач сектору
організаційного забезпечення діяльності
судів та судової статистики О.Ю. Горностай
СТАТИСТИЧНИЙ ЗВІТ
щодо розгляду звернень громадян у Територіальному управлінні
Державної судової адміністрації України в Київській області
за І півріччя 2021 року
Розділ А. Надходження звернень (заяви, скарги, пропозиції) громадян
Звітні роки |
Залишок звернень на початок звітного періоду |
Надійшло звернень за звітний період |
всього |
у тому числі |
Звернення, що надійшли від (з гр. 3) |
Строки розгляду звернень (з гр. 3) |
Залишок не розглянутих звернень на кінець звітного періоду (з гр. 3) |
|||||||||||
заяв, пропозицій |
скарг |
громадян |
народних депутатів |
вищих органів влади |
юридичних осіб |
інших осіб |
усього розглянуто звернень |
у тому числі |
||||||||||
всього |
з них повторних |
до 5 діб |
до 15 діб |
до 30 діб |
до 45 діб |
більше 45 діб |
||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
|
І півріччя 2020 |
2 |
42 |
44 |
20 |
24 |
0 |
19 |
0 |
24 |
0 |
1 |
44 |
5 |
15 |
24 |
0 |
0 |
0 |
І півріччя 2021 |
1 |
35 |
36 |
10 |
26 |
0 |
23 |
0 |
12 |
0 |
1 |
35 |
2 |
9 |
22 |
2 |
0 |
1 |
Розділ Б. Результати розгляду скарг громадян
звітні роки |
всього скарг гр. 5 Р. ”А” |
Розглянуто скарг |
Скарги визнано (з гр. 3) |
Реагування на причини надходження скарг (з гр. 2) |
||||||||||
всього |
у тому числі |
залишено без розгляду або повернуто з роз’ясненням повноважень ДСА |
залишок нерозгля-нутих скарг на кінець звітного періоду |
обґрунтованими |
необґрунтованими |
притягнуто до дисциплінарної відповідальності суддів |
притягнуто до дисциплінарної відповідальності працівників апарату суду, ТУ ДСА |
інше |
||||||
відповідь надано ТУ ДСА |
надіслано за належністю |
|||||||||||||
до судів |
до Рад суддів |
до кваліф. комісій |
до інших органів |
|||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
|
І півріччя 2020 |
24 |
23 |
22 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
3 |
19 |
0 |
1 |
0 |
І півріччя 2021 |
26 |
25 |
24 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
5 |
19 |
0 |
1 |
0 |
Розділ В. Категорії скарг
Звітні роки |
Скарги отримано на (з гр. 5 р. А)
|
||||||
Процесуальні дії суддів
|
Поведінку працівників суду |
Організацію роботи суду |
Організацію роботи ТУ ДСА |
Інше |
|||
Усього |
У тому числі на тяганину з розгляду справ |
Усього |
У тому числі суддів |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
І півріччя 2020 |
0 |
0 |
12 |
0 |
3 |
4 |
5 |
І півріччя 2021 |
2 |
0 |
12 |
0 |
5 |
2 |
5 |
Начальник управління С.В. Шевченко