flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Довідка за результатами перевірки стану організації ведення роботи в Макарівському районному суді Київської області

                                                                                                 ЗАТВЕРДЖУЮ

Начальник територіального
управління Державної судової
адміністрації України в
Київській області
 
 
_________________ Н.Я. Бадахов
«____» __________ ______ року
 
 
ДОВІДКА
за результатами перевірки стану організації ведення роботи
у Макарівському районному суді Київської області
 
Відповідно до наказу начальника територіального управління Державної судової адміністрації України в Київській області 19 травня 2015 року було здійснено перевірку організації роботи Макарівського районного суду Київської області комісією у складі: Горностай О.Ю. – начальник відділу організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій,  Пермінова О.О. - головний спеціаліст відділу організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій, Приймак І.Г. - головний спеціаліст відділу організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій та Смірнова Д.В. – головний спеціаліст сектору кадрової роботи.
Перевірка стану організації роботи Макарівського районного суду Київської області включала наступні питання: організація ведення судового діловодства, номенклатура справ суду, первинний облік справ та статистична звітність, наявність розглянутих справ у канцелярії місцевого загального суду, організація кадрового забезпечення,організація роботи зі зверненнями громадян, приймання громадян керівництвом суду, доступ до публічної інформації, організація роботи архіву суду, зберігання печаток, штампів та бланків, бібліотека суду, організація проведення навчань з апаратом суду, а також рівень професійної підготовки керівника апарату суду.
 
Ведення судового діловодства
 
Діловодство Макарівського районного суду Київської області ведеться державною мовою. Організацію діловодства в суді та контроль за додержанням установлених правил роботи з документами забезпечує керівник апарату суду Голінко Світлана Генарівна, яка забезпечує також організованість у роботі працівників апарату суду, їх взаємодію у виконанні завдань, покладених на апарат, щодо організаційного забезпечення діяльності місцевого суду.
В своїй роботі працівники Макарівського районного суду Київської області керуються Інструкцією з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної республіки Крим та Вищому спеціалізованому суду з розгляду цивільних та кримінальних справ що затверджена наказом ДСА України від 17.12.2013 № 173 зі змінами (далі - Інструкція), а також новою редакцією Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затверджену рішенням Ради суддів України від 02.04.2015 № 25 та погоджену наказом ДСА України від 02.04.2015 № 45.
Журнали, які передбачені Інструкцією ведуться належним чином, прошиті пронумеровані та скріплені гербовою печаткою та підписом голови суду.
Контрольні журнали судових справ та матеріалів, переданих для розгляду судді оформлені щодо кожного судді окремо, без порушень, як передбачає Інструкція, прошиті пронумеровані, підписані головою суду та скріплені печаткою суду. Однак, перевіркою виявлено, що журнал судді Устимчук М.Ю. ведеться з наступними недоліками: багато справ облікованих у журналі без підпису судді про отримання справи. Е зазначаються наслідки розгляду справи, дата розгляду справи, дата та підпис працівника апарату суду про отримання справи.
У журналі судді Тандир О.В. в окремих випадках не зазначається дата розгляду справи, наслідки розгляду справи, дата та підпис працівника апарату про отримання справи.
У журналах суддів Косенко А.В. та Мазка Н.Б. аналогічні недоліки.
Робота по обліку за збереженні речових доказів у суді ведеться належним чином. Журнал обліку речових доказів прошитий, пронумерований, скріплений гербовою печаткою та підписом голови суду. У 2015 році справ з речовими доказами у суді не було.
 
Плани роботи Макарівського районного суду затверджуються поквартально та на рік.
В наявності Плани роботи Макарівського районного суду на 2014 та 2015 роки, затверджені головою суду.
Є відмітки про виконання.
 
Для обговорення нагальних питань з організації роботи Макарівського районного суду Київської області головою суду та керівником апарату проводяться оперативні наради як з працівниками апарату суду, так і з суддями.
За 2014 рік – 9. Станом на 19.05.2015 – 5 нарад. Протоколи в наявності.
 
За 2014 рік проведено 7 зборів суддів. Станом на 19.05.2015 – 5. Протоколи в наявності.
 
Навчання проводяться постійно. Є плани занять на 2014 та 2015 роки, затверджені головою суду. Проведені навчання оформлюються протоколами.
За 2014 рік проведено 6 занять.
Станом на 19.05.2015 – 3 заняття.
 
Номенклатура справ суду
 
Перевіркою встановлено наступне:
У номенклатурі відсутні наряди «Накази керівника апарату суду» та журнали їх реєстрації.
Наряд 1.7 «Аналітичні дослідження та узагальнення» містить в собі документи щодо діяльності суду за різні роки (2013 та 2014) та документи різних строків зберігання, а саме: такі, що подаються в вищі органи (постійно), та такі, що подаються голові суду (5 років).
Наряд 1.8 «Плани роботи суду», який має постійний строк зберігання, містить у собі доведені до відома суду плани роботи ТУ ДСА України в Київській області та Апеляційного суду, що не підлягають постійному зберіганню.
Наряд 1.12 «Довідки про роботу суду з розгляду звернень громадян, доповідні записки та узагальнення за результатами вивчення цієї роботи» містить безпосередньо звернення громадян та матеріали щодо їх розгляду.
Всі наряди місцевого суду на 2014 та 2015 роки заведені відповідно до затвердженої номенклатури справ суду.
Рекомендувати:
  1. В номенклатуру 2016 обов’язково включити наряди «Накази керівника апарату суду» та відповідні журнали реєстрації таких наказів;
  2. Переоформити вміст наряду 1.7;.
  3. Виокремити документи різного строку зберігання з наряду 1.8 у різні наряди;
  4. У номенклатурі на 2016 рік перейменувати наряд 1.12 відповідно до ст. 82 Типового Переліку.
Наприклад: «Звернення (пропозиції, заяви, скарги) громадян, установ, організацій, підприємств та документи щодо їх розгляду» зі строком зберігання 5 років, якщо такі звернення не містять про­по­зи­цій про сут­тє­ві змі­ни в ро­бо­ті ор­га­ні­за­ції або про усу­нен­ня се­р­йо­з­них не­до­лі­ків та злов­жи­вань (постійно, ст. 82а );
5. Розміщувати заголовків справ у номенклатурі необхідно за ступенем  важливості питань,  що  вирішуються, з урахуванням взаємозв’язку документів, включених до конкретних справ.  Як  правило,  першою  розміщується група справ, що включає документи органів вищого рівня, далі група організаційно-розпорядчої документації самої установи (накази, рішення, розпорядження  тощо),  планово-звітна   документація і листування. У кожній з цих  груп  документи  також  розміщуються  з  урахуванням важливості та строків зберігання.
 
Первинний  облік  та  статистична звітність
 
Усі матеріали, що надходять до суду, реєструються в автоматизованій системі документообігу суду (відповідно до п 2.1 Інструкції). Після реєстрації усі судові справи та матеріали, що надійшли до суду і підлягають розгляду відповідно до кримінального, цивільного чи адміністративного судочинства, передаються для реєстрації у відповідних обліково-статистичних картках та алфавітних покажчиках за формами встановленими Інструкцією.
Вхідна та вихідна кореспонденція в Макарівському районномусуді реєструється в автоматизованій системі документообігу суду.
На основі  документів  первинного  обліку суд складає статистичні  звіти (квартальні, піврічні та річні) встановлених  форм.
Обліково-статистичні картки заповнюються в електронному вигляді.
 
Кримінальні справи ( кримінальні провадження)
 
Діловодство канцелярії кримінальних справ суду ведеться державною мовою.
Дата фактичного надходження матеріалів кримінального провадження до суду відповідає даті заведення обліково-статистичної картки та даті  реєстрації  її  у  журналі  вхідної  кореспонденції.
 
Достовірність звіту форми № 1 «ЗВІТ СУДІВ ПЕРШОЇ ІНСТАНЦІЇ ПРО РОЗГЛЯД СПРАВ У ПОРЯДКУ КРИМІНАЛЬНОГО СУДОЧИНСТВА»  за 2014 рік
 
Обліковано в звіті
Фактично
Залишок справ на 01.01.2014
9
9
Надійшло справ у звітному періоді
2
2
Залишок справ на 31.12.2014
7
7
 
Достовірність звіту форми  № 1-1 «ЗВІТ СУДІВ ПЕРШОЇ ІНСТАНЦІЇ ПРО РОЗГЛЯД МАТЕРІАЛІВ КРИМІНАЛЬНОГО ПРОВАДЖЕННЯ» за 2014 рік
 
Обліковано в звіті
Фактично
Залишок справ на 01.01.2014
12
12
Надійшло справ у звітному періоді
144
144
Залишок справ на 31.12.2014
34
34
 
Облік  цивільних, адміністративних справ
та  відображення  їх  у  звітах ф. № 2-Ц, 2-А
 
            Облік цивільних справ у суді здійснюється відповідно до Інструкції.
Дата фактичного надходження  справи  до суду відповідає даті заведення обліково-статистичних картках та  даті  реєстрації її  у журналі вхідної  кореспонденції.
Фактична кількість цивільних справ, що знаходились в провадженні суду,  у  звіті відображена вірно.
При реєстрації та перереєстрації цивільних справ недоліків не виявлено, хронологія надходження справ не порушена.
 
 
 
 
 
 
Цивільні справи за 2014 рік
 
Достовірність звіту ф. №2-Ц «ЗВІТ  СУДІВ ПЕРШОЇ ІНСТАНЦІЇ ПРО РОЗГЛЯД СПРАВ   У ПОРЯДКУ ЦИВІЛЬНОГО СУДОЧИНСТВА» (позовне провадження) за 2014 рік
 
 
Обліковано в звіті
Фактично
Залишок справ на 01.01.2014
115
115
Надійшло справ у звітному періоді
937
937
Залишок справ на 31.12.2014
132
132
 
Достовірність звіту форми № 2-Ц (окреме провадження) за 2014 рік
 
Обліковано в звіті
Фактично
Залишок справ на 01.01.2014
4
4
Надійшло справ у звітному періоді
55
55
Залишок справ на 31.12.2014
6
6
Обліково-статистичні картки залежно від форми зберігаються в різних картотеках: на справи наказного провадження; на справи окремого провадження; на справи адміністративної юрисдикції. Картотеки ведуть належним чином, перереєстрація обліково-статистичних карток, хронологія реєстрації непорушені.
 
Справи в порядку адміністративного судочинства за 2014 рік
 
Достовірність звіту форми № 2-А «ЗВІТ  СУДІВ ПЕРШОЇ ІНСТАНЦІЇ ПРО РОЗГЛЯД СПРАВ У ПОРЯДКУ АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДОЧИНСТВА» за 2014 рік
 
Обліковано в звіті
Фактично
 
Залишок справ на 01.01.2012
8
8
 
Надійшло справ у звітному періоді
58
58
 
Залишок справ на 31.12.2012
1
1
 
 
           Адміністративні справи, позовні заяви, що розглядаються в порядку адміністративного судочинства, реєструються у відповідній обліково-статистичній картці за індексом „2-а”.
 
Достовірність звіту форми № 3 «ЗВІТ  СУДІВ ПЕРШОЇ ІНСТАНЦІЇ ПРО РОЗГЛЯД СПРАВ ПРО АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ ТА ЩОДО ОСІБ, ЯКІ ПРИТЯГНУТІ ДО АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ» за 2014 рік
           
             Справа про адміністративне правопорушення реєструється в обліково-статистичній картці на справу про адміністративне правопорушення за індексом „3”.
            Обліково-статистичні картки на справу про адміністративні правопорушення ведеться в окремій картотеці.    
При реєстрації та перереєстрації справ про адміністративне правопорушення недоліків не виявлено, хронологія надходження справ не порушена.
 
Справи про адміністративні правопорушення за 2014 рік
 
Достовірність звіту форми № 3 «ЗВІТ ПРО РОЗГЛЯД СУДАМИ СПРАВ ПРО АДМІНІСТРАВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ ТА ЩОДО ОСІБ, ЯКІ ПРИТЯГНУТІ ДО АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ»  за 2014 рік
 
Обліковано в звіті
Фактично
Залишок справ на 01.01.2014
13
13
Надійшло справ у звітному періоді
873
873
Залишок справ на 31.12.2014
35
35
 
Строки здачі справ до канцелярії суду
 
Адміністративні справи
 
В ході перевірки були відібрані всі розглянуті адміністративні справи за 2014 рік та щодо яких не було подано апеляцію і перевірено наявність справ в канцелярії суду.
Всі справи в наявності в канцелярії, окрім тих по яких ще виготовляється протокол та рішення у встановлений законом строк (Додаток 1).
 
Кримінальні справи
 
В ході перевірки були відібрані всі розглянуті кримінальні справи за 2014 рік та щодо яких не було подано апеляцію і перевірено наявність справ в канцелярії суду. На обліково-статистичних картках проставляється знаходження справи – в канцелярії, а архіві, в апеляційній інстанції тощо.
Всі справи в наявності в канцелярії, окрім тих по яких ще виготовляється протокол та рішення у встановлений законом строк (Додаток 2).
 
Справи про адміністративні правопорушення
 
В ході перевірки були відібрані всі розглянуті справи про адміністративні правопорушення за 2014 рік та щодо яких не було подано апеляцію і перевірено наявність справ в канцелярії суду.
Всі справи в наявності в канцелярії, окрім тих по яких ще виготовляється протокол та рішення у встановлений законом строк (Додаток 3).
 
Цивільні справи
 
В ході перевірки були відібрані всі розглянуті цивільні справи за 2014 рік та щодо яких не було подано апеляцію і перевірено наявність справ в канцелярії суду.
Всі справи в наявності в канцелярії, окрім тих по яких ще виготовляється протокол та рішення у встановлений законом строк (Додаток 4).
 
 
Організація архівної справи в суді
 
Відповідальною за організацію роботи архіву Макарівського районного суду є архіваріус Нестерчук Р.М.
Ведення архівної справи здійснюється згідно з вимогами Інструкції про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації суду (далі – Інструкція).
Графік передачі справ та документів діяльності суду до архіву Макарівського районного суду на 2015 рік затверджений головою суду 29.12.2014. Строки передачі справ до архіву суду канцелярією суду дотримані.
У суді складений Паспорт архівного підрозділу Макарівського районного суду, підписаний архіваріусом 06.05.2014.
Судові справи, журнали та картотеки передані до архіву суду відповідно до описів судових справ тимчасового, тривалого та постійного строку зберігання, що оформлені згідно з додатками до Інструкції,  підписані та затверджені головою суду.
Засвідчувальні написи складені на окремому аркуші та вміщені наприкінці кожної справи. Оформлені відповідно до вимог Інструкції та підписані архіваріусом суду.
В суді створена та функціонує постійно діюча експертна комісія суду. Склад ЕК суду затверджено наказом голови суду від 23.01.2011 року, на день перевірки склад чинний. До складу ЕК суду включений начальник архівного відділу Макарівської районної державної адміністрації.
Положення про ЕК Макарівського районного суду Київської області затверджене наказом голови суду від 21.10.2013 № 32, підписане керівником апарату суду, схвалене протоколом ЕК суду та протоколом ЕПК архівного відділу Макарівської районної державної адміністрації.
Згідно п.3.3.3 Інструкції ЕК суду працює відповідно до річного плану, який затверджується головою суду, і звітує перед ним про проведену роботу, однак у Макарівському районному суді План роботи ЕК суду на 2014 та на 2015 роки відсутній.
Метою постійно діючої експертної комісії суду є добір судових справ та документів діяльності суду для постійного зберігання у архіві. Відповідно до Інструкції засідання ЕК суду проводяться не рідше одного разу на рік, протягом 2014 року відбулося 21 засідання експертної комісії, що підтверджено протоколами, а у 2015 році – 9 засідань.
Закінчені судові справи, наряди, журнали, картотеки після закінчення календарного року зв‘язуються у пачки та передаються до архіву суду із зазначенням строків зберігання та з присвоєнням кожній справі архівного номеру. Передання до архіву справ та документів проводиться за актами, затвердженими головою суду, у яких вказується дата передання, їх кількість, номери справи.
Строк зберігання судових справ та справ загального діловодства визначається відповідно до Переліку судових справ і документів, що утворюються в діяльності суду, із зазначенням строків зберігання, затвердженим наказом ДСА України №22 від 11.02.2010, або установлюється ЕК суду з урахуванням наукової і практичної цінності документа. У закінчених справах загального діловодства, що передані на зберігання до архіву суду, пронумеровані всі аркуші, зроблені засвідчувальні написи. На обкладинках справ вказано найменування суду, дата її початку і закінчення, термін зберігання. На обкладинках судових справ, переданих до архіву суду, присутні написи «До архіву», що в свою чергу є дозволом на передання судової справи до архіву суду. Такий дозвіл надає суддя, під головуванням якого розглянуто справу, або голова районного суду.
 Журнал видачі справ з архіву прошитий, пронумерований та скріплений печаткою. Ведеться належним чином.
 
Ведення кадрового діловодства в суді
Штатним розписом Макарівського районного суду Київської області на 2015 рік передбачено 25 штатних одиниць, з них: 5 судді, 18 державних службовців, 1 службовець, 1 прибиральниця.
Станом на 19 травня 2015 року в суді відсутні вакантні посади. 
Відповідно до посадової інструкції обов‘язки з організації роботи з кадрами в Макарівському районному суді покладені на заступника керівника апарату Токар Світлану Іванівну відповідно до наказу територіального управління Державної судової адміністрації України в Київській області № 141/к від 27.10.2010 р.
У процесі вивчення кадрового забезпечення Макарівського районного суду встановлено наступне.
Правила внутрішнього трудового розпорядку для суддів та працівників апарату Макарівського районного суду Київської області розроблені відповідно до чинного законодавства та затверджені наказом голови суду № 24 від 26.06.2015 р., погоджено працівниками суду від 26.06.2013 року, з якими працівники суду ознайомлені під розпис. Правила внутрішнього трудового розпорядку розміщені на дошці оголошень суду.
Особові справи працівників апарату суду та суддів ведуться спільно відповідно Методичних рекомендацій щодо ведення обліку кадрів і кадрового діловодства в місцевих та апеляційних судах загальної юрисдикції та  Порядку ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.98. № 371 (далі-Порядок ведення особових справ державних службовців).
Однак, в особових справах працівників суду відсутня інформація  про  працюючих у зазначеному органі близьких осіб.
Рекомендувати ретельно перевірити усі особові справи, привести у відповідність та дотримуватися вимог Порядку ведення особових справ державних службовців.
При заповненні трудових книжок працівників суду, в основному, в суді дотримуються виконання вимог Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993  № 59.  Відомості про призначення, переведення  на іншу роботу, звільнення, заохочення працівника тощо вносяться в трудову книжку відповідно до наказу  керівника апарату.
При розгляді питання про призначення на посаду (просування по службі) для осіб, які зараховані до кадрового резерву державної служби, до особової  справи працівника апарату суду не додається довідка про перебування  в кадровому резерві.
На виконання вимог Закону України “Про державну службу” та Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року №169 в  суді створена конкурсна комісія (наказ керівника апарату від 11.11.2010 року № 56-К).
Протоколи засідань конкурсної комісії та відповіді на білети зберігаються в окремому наряді.
Присвоєння рангів та вставлення надбавок за вислугу років державним службовцям апарату суду, в основному, проводяться у відповідності до Закону України “Про державну службу”. Ранги державним службовцям апарату суду присвоюються за поданням керівника апарату суду за умови успішної роботи.
У суді заведена книга реєстрації наказів, але у 2014, 2015 роках накази голови суду та керівника апарату суду реєструються не в окремих журналах та не в окремих нарядах залежно від тематики наказів та строків зберігання: з основної діяльності, з особового складу, з адміністративного-господарських питань та про надання відпусток.
У Макарівському районному суді виконуються вимоги антикорупційного законодавства, відсутні факти адміністративного провадження в справах про корупційні діяння або інші правопорушення, пов’язані з корупцією. Державні службовці суду доходи за 2014 рік задекларували, декларації про доходи підшиті в особових справах працівників апарату суду.
 
Організація роботи зі зверненнями громадян
та із запитами на публічну інформацію
 
Журнал реєстрації звернень громадян в наявності. Прошитий, пронумерований, скріплений печаткою суду.
За 2014 рік – 19 звернень.
Станом на 19.05.2015 – 6 звернень.
Перевіркою встановлено, що у 2014 році невірно обліковані звернення з індексами С-1/1, С-1/2, С-1/3 та С-14/1, С-14/2, С-14/3.
Таким чином можуть обліковуватись тільки дублетні звернення, тобто ті, що подані однією особою, але надійшли до установи від різних організацій.
В даному випадку, порядковий номер кожного звернення мав би бути С-1, С-2 і так далі.
 
У 2015 році індекс звернень зазначається як 1-Б, 2-С тощо.
Звертаємо увагу, що реєстраційний індекс складається з початкової літери прізвища заявника та  порядкового  номера  пропозиції,  заяви,  скарги,  що надійшла,   наприклад,   Д-401.  Реєстраційний індекс може бути доповнений іншими позначеннями, що забезпечують  систематизацію, пошук, аналіз і зберігання пропозицій, заяв і скарг.
 
Приймання громадян у суді
 
В доступному та зручному місці на стенді – дошці оголошень для ознайомлення громадян–відвідувачів суду розміщені графік прийому громадян керівництвом суду, Правила внутрішнього трудового розпорядку, список всіх працівників, оголошення про роботу «Електронного суду», оголошення про можливість отримання смс-повісток, зразок такої заявки, реквізити для сплати судового збору, витяг із Закону України «Про судовий збір», графік прийому громадян ТУ ДСАУ в Київській області, Апеляційного суду Київської області, зразки заяв, Положення про порядок організації доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні суду, схема евакуації на випадок пожежі, списки справ, що слухаються, Правила пропуску осіб до приміщень суду.
Перевіркою встановлено, що працівники Макарівського районного суду мають іменні бейджі, але не носять їх.
 
Висновки
На підставі вивчення стану організації роботи Макарівського районного суду Київської області можна дійти висновку про добрий рівень стану судового діловодства, обліково-статистичної роботи, архівної справи та кадрового діловодства. Перевіркою виявлено наступні порушення, які виразились в:
 
-          некоректному оформленні деяких нарядів з документами, що утворюються в діяльності суду;
-          недоліках при заповненні обліково-статистичних карток;
-          недоліках при веденні кадрової роботи.
 
1.      Для забезпечення належного стану організаційної роботи з судового діловодства, обліково-статистичної роботи, кадрової та архівної діяльності суду вважаємо за необхідне рекомендувати:
 
Голові Макарівського районного суду Київської області:
 
Відповідно до ст. 24 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» - посилити контроль за ефективністю діяльності роботи суду.
 
 Керівнику апарату Макарівського районного суду Київської області:
 
-                     усунути всі недоліки, виявлені під час перевірки;
-                     здійснювати систематичне навчання працівників апарату суду з питань діловодства та обліково-статистичної роботи;
-                     посилити контроль за веденням обліку кримінальних, цивільних, адміністративних справ  та справ про адміністративні правопорушення;
-                     неухильно дотримуватися положень Інструкції з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної республіки Крим та Вищому спеціалізованому суду з розгляду цивільних та кримінальних справ, що затверджена наказом ДСА України від 17.12.2013 року № 173;
-                     суворо дотримуватись вимог Переліку типових документів, що створюються під час діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, а також в разі необхідності надання відповідальним особам Макарівського районного суду методичної допомоги працівниками територіального управління при складанні номенклатури суду на 2016 рік;
-                     дотримуватись правил, встановлених Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348;
-                     дотримуватись Інструкції щодо подання і заповнення форм звітності про розгляд апеляційними та місцевими (крім господарських) судами судових справ і матеріалів» затвердженої наказом Державної судової адміністрації України № 55 від 05 червня 2006 року;
-                     посилити контроль за веденням судової статистики. Звертати увагу на своєчасність подання звітів та достовірність показників звітності про стан здійснення правосуддя;
-                     після кожного звітного періоду аналізувати стан обліково-статистичної роботи та дані стану здійснення правосуддя;

-             ретельно перевірити усі особові справи, привести у відповідність та дотримуватися вимог Порядку ведення особових справ державних службовців;

-                     розмістити на дошці оголошень суду форму запиту на публічну інформацію, що знаходиться у володінні Макарівського районного суду, витяг із Закону України «Про судоустрій і статус суддів» щодо дисциплінарної відповідальності суддів;

-                     працівникам суду носити бейджі протягом робочого часу.
 

 

2.      Доповідну записку розглянути на нараді за участю голови суду та працівників апарату місцевого суду.
3.      Про проведену роботу з усунення виявлених перевіркою недоліків повідомити територіальне управління Державної судової адміністрації України в Київській області до 30 червня 2015 року.
4.      Доповідну записку направити голові Апеляційного суду Київської області до відома.
 
 
 
 
Начальник відділу організаційного
забезпечення діяльності судів, судової
статистики та інформаційних технологій                                                                  О.Ю. Горностай
 
 
Головний спеціаліст відділу організаційного
забезпечення діяльності судів, судової
статистики та інформаційних технологій                                                                  О.О. Пермінова
 
 
Головний спеціаліст відділу організаційного
забезпечення діяльності судів, судової
статистики та інформаційних технологій                                                                       І.Г. Приймак
 
 
 
Головний спеціаліст сектору кадрової роботи                                                                          Д.В. Смірнова