flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Довідка за результатами перевірки стану організації ведення роботи в Миронівському районному суді Київської області

                                                                                           ЗАТВЕРДЖУЮ

Начальник територіального
управління Державної судової
адміністрації України в
Київській області
 
_________________ Н.Я. Бадахов
«____» _____________ _____ року
 
ДОВІДКА
за результатами перевірки стану організації ведення роботи
в Миронівському районному суді Київської області
 
Відповідно до наказу начальника територіального управління Державної судової адміністрації України в Київській області від 21.07.2015 № 70 22 липня 2015 року було здійснено перевірку організації роботи Миронівського районного суду Київської області комісією у складі: Горностай О.Ю. – начальника відділу організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій, Муляревич С.В. – завідуючої сектором кадрової роботи, Пермінова О.О. - головного спеціаліста відділу організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій та Приймак І.Г. - головного спеціаліста відділу організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій.
Перевірка стану організації роботи Миронівського районного суду Київської області включала наступні питання: організація ведення судового діловодства,організації ведення кадрової роботи,організація ведення судової статистики,організація роботи зі зверненнями громадянта роботи із запитами на отримання публічної інформації, а такожорганізація архівної справи в суді. Важливим напрямком перевірки роботи суду було встановлення наявності розглянутих справ у канцелярії (в архіві) місцевого загального суду.
 
Ведення судового діловодства
Діловодство Миронівського районного суду Київської області ведеться державною мовою. Організацію діловодства в суді та контроль за додержанням установлених правил роботи з документами забезпечує керівник апарату суду Голосна Ніна Анатоліївна, яка забезпечує також організованість у роботі працівників апарату суду, їх взаємодію у виконанні завдань, покладених на апарат, щодо організаційного забезпечення діяльності місцевого суду.
В своїй роботі працівники Миронівського районного суду Київської області керуються Інструкцією з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної республіки Крим та Вищому спеціалізованому суду з розгляду цивільних та кримінальних справ що затверджена наказом ДСА України від 17.12.2013 № 173 зі змінами (далі - Інструкція), а також новою редакцією Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 02.04.2015 № 25 та погодженого наказом ДСА України від 02.04.2015 № 45.
Журнали, які передбачені Інструкцією ведуться належним чином, прошиті пронумеровані та скріплені гербовою печаткою та підписом голови суду.
 
План роботи суду
В наявності Плани роботи Миронівського районного суду на І та ІІ півріччя 2015 року. Є відмітки про виконання. Всі працівники ознайомлені.
Також перевірці надано для ознайомлення План заходів по боротьбі з корупцією на 2015 р.
 
Навчання
Навчання проводяться постійно.
Є план занять на 2015 рік, затверджений керівником апарату суду 31.12.2014.
Проведені навчання оформлюються протоколами. Станом на 22.07.2015 проведено 7 занять.
 
Оперативні наради з суддями та працівниками апарату суду
Проводяться постійно.
Станом на 22.07.2015 – проведено 17 оперативних нарад.
Протоколи в наявності.
 
Збори суддів
Проводяться регулярно. Оформлюються протоколами та окремими рішеннями до них.
 
Номенклатура справ суду
Перевіркою номенклатури на 2015 рік встановлено наступне:
            При складанні номенклатури на 2015 рік відповідальною особою було невірно визначено приналежність суду до організацій, в діяльності яких НЕ створюються документи Національного архівного фонду (графи 3 та 4 колонки «Строк зберігання документів» Переліку типових документів, що утворюються під час діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування,  інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 12.04.2012 № 578/5).
            Це спричинило ряд помилок в усій номенклатурі суду, де, наприклад, замість строку зберігання «Постійно» вказується «До ліквідації організації».
 
Звернення громадян та інформаційні запити
            Журнал реєстрації звернень громадян в наявності. Прошитий, пронумерований, скріплений печаткою суду.
            За 2014 рік до суду надійшло та розглянуто 3 звернення.
            Станом на 22.07.2015 – 1 звернення.
            Строки надання відповідей не порушено.
            Журнал реєстрації запитів про надання публічної інформації в наявності. Прошитий, пронумерований, скріплений печаткою суду. Станом на 22.07.2015 – 1 запит.
 
Приймання громадян
Згідно з наказом Миронівського районного суду Київської області № 13 від 17.04.2015 встановлено графік прийому громадян у суді. В наявності є журнал реєстрації прийому громадян керівництвом суду.
В доступному та зручному місці на стенді – дошці оголошень для ознайомлення громадян–відвідувачів суду розміщені списки справ, що слухаються, Правила пропуску осіб до приміщень суду, оголошення про роботу «Електронного суду», оголошення про можливість отримання смс-повісток, зразок такої заявки, реквізити для сплати судового збору, витяг із Закону України «Про судовий збір», витяг із Закону України «Про звернення громадян», витяг із Закону України «Про судоустрій і статус суддів» щодо дисциплінарної відповідальності суддів, Положення про порядок організації доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні Миронівського районного суду, форма запиту на публічну інформацію, графік прийому громадян керівництвом суду, ТУ ДСА України в Київській області, адреси судів вищих інстанцій, Правила внутрішнього трудового розпорядку, Правила поведінки в суді, схема евакуації на випадок пожежі.
 
Первинний  облік  та  статистична звітність
Усі матеріали, що надходять до суду, реєструються в автоматизованій системі документообігу суду (відповідно до п 2.1 Інструкції). Після реєстрації усі судові справи та матеріали, що надійшли до суду і підлягають розгляду відповідно до кримінального, цивільного чи адміністративного судочинства, передаються для реєстрації у відповідних обліково-статистичних картках та алфавітних покажчиках за формами встановленими Інструкцією.
Вхідна та вихідна кореспонденція в Миронівському районномусуді реєструється в автоматизованій системі документообігу суду.
На основі  документів  первинного  обліку суд складає статистичні  звіти (квартальні, піврічні та річні) встановлених  форм.
Обліково-статистичні картки заповнюються в електронному вигляді.
 
Облік кримінальних справ ( кримінальних проваджень)
та  відображення  їх  у  звітах ф. № 1, 1-1
Діловодство канцелярії кримінальних справ суду ведеться державною мовою.
Дата фактичного надходження матеріалів кримінального провадження до суду відповідає даті заведення обліково-статистичної картки та даті  реєстрації  її  у  журналі  вхідної  кореспонденції.
 
Достовірність звіту форми № 1 «ЗВІТ СУДІВ ПЕРШОЇ ІНСТАНЦІЇ ПРО РОЗГЛЯД СПРАВ У ПОРЯДКУ КРИМІНАЛЬНОГО СУДОЧИНСТВА»  за 2014 рік
 
Обліковано в звіті
Фактично
Залишок справ на 01.01.2014
1
1
Надійшло справ у звітному періоді
1
1
Залишок справ на 31.12.2014
1
1
 
Достовірність звіту форми  № 1-1 «ЗВІТ СУДІВ ПЕРШОЇ ІНСТАНЦІЇ ПРО РОЗГЛЯД МАТЕРІАЛІВ КРИМІНАЛЬНОГО ПРОВАДЖЕННЯ» за 2014 рік
 
Обліковано в звіті
Фактично
Залишок справ на 01.01.2014
18
18
Надійшло справ у звітному періоді
131
131
Залишок справ на 31.12.2014
13
13
 
Облік  цивільних, адміністративних справ
та  відображення  їх  у  звітах ф. № 2-Ц, 2-А
            Облік цивільних справ у суді здійснюється відповідно до Інструкції.
Дата фактичного надходження  справи  до суду відповідає даті заведення обліково-статистичних картках та  даті  реєстрації її  у журналі вхідної  кореспонденції.
Фактична кількість цивільних справ, що знаходились в провадженні суду,  у  звіті відображена вірно.
 
Цивільні справи за 2014 рік
 
Достовірність звіту ф. №2-Ц «ЗВІТ  СУДІВ ПЕРШОЇ ІНСТАНЦІЇ ПРО РОЗГЛЯД СПРАВ   У ПОРЯДКУ ЦИВІЛЬНОГО СУДОЧИНСТВА» (позовне провадження) за 2014 рік
 
 
Обліковано в звіті
Фактично
Залишок справ на 01.01.2014
57
57
Надійшло справ у звітному періоді
558
558
Залишок справ на 31.12.2014
70
70
 
Достовірність звіту форми № 2-Ц (окреме провадження) за 2014 рік
 
Обліковано в звіті
Фактично
Залишок справ на 01.01.2014
1
1
Надійшло справ у звітному періоді
31
31
Залишок справ на 31.12.2014
0
0
Обліково-статистичні картки залежно від форми зберігаються в різних картотеках: на справи наказного провадження; на справи окремого провадження; на справи адміністративної юрисдикції.
 
Справи в порядку адміністративного судочинства за 2014 рік
 
Достовірність звіту форми № 2-А «ЗВІТ  СУДІВ ПЕРШОЇ ІНСТАНЦІЇ ПРО РОЗГЛЯД СПРАВ У ПОРЯДКУ АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДОЧИНСТВА» за 2014 рік
 
Обліковано в звіті
Фактично
 
Залишок справ на 01.01.2014
4
4
 
Надійшло справ у звітному періоді
45
45
 
Залишок справ на 31.12.2014
3
3
 
           Адміністративні справи, позовні заяви, що розглядаються в порядку адміністративного судочинства, реєструються у відповідній обліково-статистичній картці за індексом „2-а”.
 
Облік  справ про адміністративні правопорушення
та  відображення  їх  у  звіті ф. № 3
             Справа про адміністративне правопорушення реєструється в обліково-статистичній картці на справу про адміністративне правопорушення за індексом „3”.
            Обліково-статистичні картки на справу про адміністративні правопорушення ведеться в окремій картотеці.    
При реєстрації та перереєстрації справ про адміністративне правопорушення недоліків не виявлено, хронологія надходження справ не порушена.
 
Достовірність звіту форми № 3 «ЗВІТ ПРО РОЗГЛЯД СУДАМИ СПРАВ ПРО АДМІНІСТРАВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ ТА ЩОДО ОСІБ, ЯКІ ПРИТЯГНУТІ ДО АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ»  за 2014 рік
 
Обліковано в звіті
Фактично
Залишок справ на 01.01.2014
4
4
Надійшло справ у звітному періоді
1346
1346
Залишок справ на 31.12.2014
6
6
 
Строки здачі справ до канцелярії суду
 
Кримінальні справи
В ході перевірки були відібрані всі розглянуті кримінальні справи за 2014 рік (кримінальні справи розглянуті судом за поданням правоохоронних органів та клопотання, пов’язані з виконанням судових рішень у кримінальному провадженні) та за 2013 рік (кримінальні справи розглянуті судом за поданням правоохоронних органів) та щодо яких не було подано апеляцію і перевірено наявність справ в канцелярії суду або в архіві суду. На обліково-статистичних картках проставляється знаходження справи – в канцелярії, а архіві, в апеляційній інстанції тощо.
Всі справи в наявності в канцелярії або в архіві суду, окрім тих по яких ще виготовляється протокол та рішення у встановлений законом строк (див. Додатки №1- №3).
 
Адміністративні справи
В ході перевірки були відібрані всі розглянуті адміністративні справи за 2014 рік та щодо яких не було подано апеляцію і перевірено наявність справ в канцелярії суду.
Всі справи в наявності в канцелярії, окрім тих по яких ще виготовляється протокол та рішення у встановлений законом строк (див. Додаток №4).
 
Цивільні справи
В ході перевірки були відібрані всі розглянуті цивільні справи за 2014 рік (цивільні справи, цивільні справи окремого провадження та цивільні справи наказного провадження), за 2013 рік (цивільні справи та цивільні справи наказного провадження), за 2012 рік (цивільні справи, цивільні справи окремого провадження та цивільні справи наказного провадження) та щодо яких не було подано апеляцію і перевірено наявність справ в канцелярії суду.
Всі справи в наявності в канцелярії, окрім тих по яких ще виготовляється протокол та рішення у встановлений законом строк (див. Додатки  №5 - №12).
 
Справи про адміністративні правопорушення
В ході перевірки були відібрані всі розглянуті справи про адміністративні правопорушення за 2014 рік (справи про адміністративні правопорушення та справи в порядку виконання постанов у справах про адміністративне правопорушення) та щодо яких не було подано апеляцію і перевірено наявність справ в канцелярії суду.
Всі справи в наявності в канцелярії, окрім тих по яких ще виготовляється протокол та рішення у встановлений законом строк (див. Додаток №13 та Додаток №14).
 
Організація архівної справи в суді
Відповідальною за організацію роботи архіву Миронівського районного суду Київської області є архіваріус Яценко В.П.
Ведення архівної справи здійснюється згідно з вимогами Інструкції про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації суду (далі – Інструкція).
Організація роботи архіву суду повинна вестися відповідно до Положення про архівний підрозділ суду, однак Положення про архівний підрозділ Миронівського районного суду Київської області перевірці для огляду надано не було.
Відповідно до наведеної вище Інструкції, у суді наказом голови суду від 25.03.2015 №11 створена експертна комісія (далі - ЕК) суду. До складу ЕК суду входить 1 заступник голови суду (голова ЕК суду), архіваріус – секретар ЕК та 2 працівника районного суду, а також начальник архівного відділу Миронівської  РДА Київської області.
Положення про ЕК Миронівського районного суду Київської області перевірці надано також не було.
План роботи ЕК суду на 2015 рік затверджений головою суду 21.11.2014. Однак Планів роботи ЕК суду на 2014, 2013 та 2012 роки в суді немає.
Засідання ЕК Миронівського районного суду у 2014 році проводилися 4 рази (останній протокол від 21.11.2014). У 2015 році ЕК суду ще не засідала.
На виконання п. 4.3.6. Інструкції у суді складений Графік передання судових справ та інших документів канцелярією до архіву Миронівського районного суду на 2015 рік та затверджений керівником апарату суду 20.03.2015. Графіки перезачі справ до архіву Миронівського районного суду на 2014 та 2013 роки затверджені керівником апарату суду відповідно 02.01.2014 та 02.01.213. Строки передачі справ до архіву суду канцелярією суду дотримані.
Відповідно до пунктів 6.12-6.14 Інструкції в архіві суду, справи яких передаються на постійне зберігання, додатково ведеться паспорт архіву суду. Паспорт архіву суду складається щорічно в двох примірниках, один з яких до 01 грудня повинен направлятися до архівного відділу районної державної адміністрації. Паспорт архіву Миронівського районного суду Київської області на 2014 рік ще не завершений. (на 2013 рік затверджений керівником апарату суду).
В архів суду передаються справи постійного, тривалого (понад 10 років) зберігання та з особового складу. Їх передавання здійснюється тільки за описами справ. Однак помічені невеликі розбіжності зі зразками описів справ які передбачає Інструкція, а саме затверджено головою суду та погоджено керівником апарату суду, а повинно бути навпаки. В описах справ постійного зберігання та з особового складу немає погоджень з ЕПК та ЕК суду.
Засвідчувальні написи складені на окремому аркуші та вміщені наприкінці кожної справи. Оформлені відповідно до вимог Інструкції та підписані архіваріусом суду.
Закінчені судові справи, наряди, журнали, картотеки після закінчення календарного року зв‘язуються у пачки та передаються до архіву суду із зазначенням строків зберігання та з присвоєнням кожній справі архівного номеру. Передання до архіву справ та документів проводиться за актами, затвердженими головою суду, у яких вказується дата передання, їх кількість, номери справи. Акти відповідають встановленому зразку.
Строк зберігання судових справ та справ загального діловодства визначається відповідно до Переліку судових справ і документів, що утворюються в діяльності суду, із зазначенням строків зберігання, затвердженим наказом ДСА України №22 від 11.02.2010, або установлюється ЕК суду з урахуванням наукової і практичної цінності документа. У закінчених справах загального діловодства, що передані на зберігання до архіву суду, пронумеровані всі аркуші, зроблені засвідчувальні написи. На обкладинках справ вказано найменування суду, дата її початку і закінчення, термін зберігання. На обкладинках судових справ, переданих до архіву суду, присутні написи «До архіву», що в свою чергу є дозволом на передання судової справи до архіву суду. Такий дозвіл надає суддя, під головуванням якого розглянуто справу, або голова районного суду.
 Журнал видачі справ з архіву прошитий, пронумерований та скріплений печаткою. Ведеться належним чином, однак графи не відповідно встановленого зразку.
Під час зміни архіваріусів складався акт прийому передачі справ з архіву від секретаря суду (в.о. архіваріуса) до новопризначеного архіваріуса В.П. Яценко.
Організація обліку та зберігання речових доказів
Робота у суді щодо організації обліку та зберігання речових доказів проводиться відповідно до вимог Інструкції про порядок вилучення, обліку, зберігання та передачі речових доказів у кримінальних справах, цінностей та іншого майна органами дізнання, досудового слідства і суду (в новій редакції), затвердженої наказом Генеральної прокуратури України, Міністерства внутрішніх справ України,  Державної податкової адміністрації України, Служби безпеки України, Верховного суду України,  Державної судової адміністрації України від 27.08.2010 №51/401/649/471/23/125 (далі - Інструкція).
Особою, відповідальною у суді за зберігання речових доказів, в Миронівському районному суді визначено старшого секретаря суду – Ремез В.О. (наказ №25/к від 19.06.2014).
У 2012-2015 р.р. на обліку та зберіганню в суді не перебували речові докази.
Для обліку речових доказів у суді заведений журнал. Журнал обліку речових доказів у Миронівському районному суді прошитий, пронумерований, скріплений гербовою печаткою та підписом голови суду. При реєстрації речових доказів у журналі записи проводяться в хронологічному порядку, кожна річ записується окремо, як того вимагає Інструкція.
 
Бібліотека суду
Відповідно до вимог Інструкції зділоводства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної республіки Крим та Вищому спеціалізованому суду з розгляду цивільних та кримінальних справ що затверджена наказом ДСА України від 17.12.2013 № 173 зі змінами, в Миронівському районному суді Київської області створена та діє бібліотека суду.
Положення про бібліотеку Миронівського районного суду Київської області затверджене наказом голови суду № 4-О від 24.03.2011 та підписане керівником апарату суду.
Наказом голови Миронівського районного суду обов’язки щодо організації роботи бібліотеки суду покладені на консультанта суду (наказ №5-О від 25.03.2011).
В суді заведений журнал обліку юридичної літератури, який прошитий, пронумерований, скріплений печаткою та підписом голови суду. Журнал ведеться належним чином, вчасно обліковуються надходження всіх офіційних видань.
Консультантом суду здійснюється робота по внесенню змін до контрольних кодексів.
 
Ведення кадрового діловодства в суді
Штатним розписом Миронівського районного суду Київської області на 2015 рік затверджено 26 штатних одиниць, з них: 5 судді,  19 державних службовців, 1 службовця, 1 прибиральниця.
 Станом на 22 липня 2015 року в суді відсутні вакантні посади. 
Відповідно до посадової інструкції заступника керівника апарату Миронівського районного суду кадрове діловодство суду покладено на Ліхобабіну Лілію Вікторівну.
У процесі вивчення кадрового забезпечення Миронівського районного суду встановлено наступне.
Правила внутрішнього трудового розпорядку для суддів та працівників апарату Миронівського районного суду Київської області розроблені відповідно до чинного законодавства та затверджені протоколом зборів трудового колективу від 27.06.2013 з якими працівники суду ознайомлені під розпис. Правила внутрішнього трудового розпорядку розміщені на дошці оголошень суду.

Особові справи працівників апарату суду та суддів ведуться спільно відповідно Методичних рекомендацій щодо ведення обліку кадрів і кадрового діловодства в місцевих та апеляційних судах загальної юрисдикції та Порядку ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.98. № 371 (далі-Порядок ведення особових справ державних службовців).

При заповненні трудових книжок працівників суду, в основному, в суді дотримуються виконання вимог Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993  № 59.  Відомості про призначення, переведення  на іншу роботу, звільнення, заохочення працівника тощо вносяться в трудову книжку відповідно до наказу  керівника апарату.

При розгляді питання про призначення на посаду (просування по службі) для осіб, які зараховані до кадрового резерву державної служби, до особової  справи працівника апарату суду додається довідка про перебування  в кадровому резерві.
Кадровий резерв для державної служби Миронівського районного суду розроблений відповідно до постанови Кабінету Міністрів України   № 199 від 28.02.2001 «Про затвердження Положення про формування кадрового резерву для державної служби» та затверджений наказом керівника апарату № 1/к від 06.01.2015.
На виконання вимог Закону України “Про державну службу” та Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року №169 в  суді створена конкурсна комісія (наказ керівника апарату № 41/к від 18.11.2014 року).
Присвоєння рангів та вставлення надбавок за вислугу років державним службовцям апарату суду, в основному, проводяться у відповідності до Закону України “Про державну службу”. Ранги державним службовцям апарату суду присвоюються за поданням керівника апарату суду за умови успішної роботи.
Обчислення стажу державної служби  працівникам Миронівського районного суду здійснюється відповідно до чинного законодавства.
У лютому 2015 року в суді була проведена щорічна оцінка відповідно до Загального порядку проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов’язків і завдань, затверджений наказом Головного управління державної служби України № 122 від 31.10.2003 та наказу керівника апарату суду № 4/к від 05.02.2015. Всього підлягало проведенню щорічної оцінки 15 державних службовців апарату суду. По результатам проведеної щорічної оцінки 1 державний службовець отримали високу оцінку, 9 державних службовців отримали добру оцінку та 5 – задовільну.
Атестація державних службовців була проведена в листопаді 2013 року. На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.2000 року № 1922 в суді створена атестаційна комісія, яка затверджена наказом керівника апарату № 50/к від 17.10.2013  Атестація проведена відносно  12 державних службовців, атестаційні листи та характеристики знаходяться в особових справах працівників, які проходили атестацію. Відповідно до протоколу засідання атестаційної комісії всі державні службовці, які проходили атестацію відповідають займаним посадам про, що виданий керівником апарату суду наказ № ­­­­57/к від 29.11.2013.
З метою визначення черговості і надання щорічних відпусток суддям та працівникам апарату суду складений графік відпусток на 2015 рік, який затверджений 15.01.2015.
У суді заведена книга реєстрації наказів голови суду та керівника апарату суду. Так у 2014, 2015 роках накази голови суду та керівника апарату суду реєструються в окремих журналах та окремих нарядах залежно від тематики наказів та строків зберігання: з основної діяльності, з особового складу, з адміністративного-господарських питань та про надання відпусток.
Миронівський районний суд виконує вимоги антикорупційного законодавства, відсутні факти адміністративного провадження в справах про корупційні діяння або інші правопорушення, пов’язані з корупцією. Державні службовці суду доходи за 2014 рік задекларували, декларації про доходи підшиті в особових справах працівників апарату суду.
Враховуючи вищевикладене, в  Миронівському районному суді Київської області кадрове діловодство ведеться на належному рівні.
 
Висновки
На підставі вивчення стану організації роботи Миронівського районного суду Київської області можна дійти висновку про добрий рівень стану судового діловодства, обліково-статистичної роботи, архівної справи та кадрового діловодства.
 
І. Для забезпечення належного стану організаційної роботи з судового діловодства, обліково-статистичної роботи, кадрової та архівної діяльності суду вважаємо за необхідне рекомендувати:
 
Голові Миронівського районного суду Київської області:
Відповідно до ст. 24 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» - посилити контроль за ефективністю діяльності роботи суду.
 
 Керівнику апарату Миронівського районного суду Київської області:
 
Усунути всі недоліки, виявлені під час перевірки:
1.                  В Номенклатурі справ суду на 2016 рік привести строки зберігання документів у відповідність до вказаного вище Переліку типових документів, вибравши графу 3  «в організаціях, у діяльності яких створюються документи НАФ»;
2.                  Передбачити наряд «Плани навчання працівників апарату суду та протоколи до них»;
3.                   Суворо дотримуватись вимог Переліку типових документів, що створюються під час діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, а також в разі необхідності надання відповідальним особам Миронівського районного суду методичної допомоги працівниками територіального управління.
4.                  Здійснювати систематичне навчання працівників апарату суду з питань діловодства та обліково-статистичної роботи та дотримуватися Плану навчань;
5.                  Посилити контроль за веденням обліку кримінальних, цивільних, адміністративних справ  та справ про адміністративні правопорушення та заповненням ОСК;
6.                  Неухильно дотримуватися вимог положень Інструкції з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної республіки Крим та Вищому спеціалізованому суду з розгляду цивільних та кримінальних справ, затвердженої наказом ДСА України від 17.12.2013 № 173;
7.                  Дотримуватись правил, встановлених Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348;
8.                  Після кожного звітного періоду аналізувати стан обліково-статистичної роботи та дані стану здійснення правосуддя;
9.                  Щорічно до 01 грудня складати Паспорт архіву суду;
10.              Дотримуватися встановлених інструкціями термінів затвердження планів та графіків щодо організації роботи суду та зокрема архіву суду.
 
ІІ. Доповідну записку розглянути на нараді за участю голови суду та працівників апарату місцевого суду.
ІІІ. Про проведену роботу з усунення виявлених перевіркою недоліків повідомити територіальне управління Державної судової адміністрації України в Київській області до 15 вересня 2015 року.
ІV. Доповідну записку направити голові Апеляційного суду Київської області до відома.
 
 
Начальник відділу організаційного
забезпечення діяльності судів, судової
статистики та інформаційних технологій                                                                  О.Ю. Горностай
 
 
Завідуюча сектором кадрової роботи                                                                          С.В. Муляревич
 
Головний спеціаліст відділу організаційного
забезпечення діяльності судів, судової
статистики та інформаційних технологій                                                                  О.О. Пермінова
 
Головний спеціаліст відділу організаційного
забезпечення діяльності судів, судової