flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Довідка за результатами перевірки стану організації ведення роботи в Баришівському районному суді Київської області

                                                                                                     ЗАТВЕРДЖУЮ

Начальник територіального
управління Державної судової
адміністрації України в
Київській області
 
_________________ Н.Я. Бадахов
«17» листопада2015року
 
ДОВІДКА
за результатами перевірки стану організації ведення роботи
в Баришівському районному суді Київської області
 
Відповідно до наказу начальника територіального управління Державної судової адміністрації України в Київській області від 02.11.2015 № 117 05 листопада 2015 року було здійснено перевірку організації роботи Баришівського районного суду Київської області комісією у складі: Горностай О.Ю. – начальника відділу організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій, Муляревич С.В. – завідуючої сектором кадрової роботи, Пермінова О.О. - головного спеціаліста відділу організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій та Приймак І.Г. - головного спеціаліста відділу організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій.
Перевірка стану організації роботи Баришівського районного суду Київської області включала наступні питання: організація ведення судового діловодства,організації ведення кадрової роботи,організація ведення судової статистики,організація роботи зі зверненнями громадянта роботи із запитами на отримання публічної інформації, організація архівної справи в суді, а також організація роботи бібліотеки суду та роботи з речовими доказами. Важливим напрямком перевірки роботи суду було встановлення наявності розглянутих справ у канцелярії (в архіві) місцевого загального суду.
 
Ведення судового діловодства
Діловодство Баришівського районного суду Київської області ведеться державною мовою. Організацію діловодства в суді та контроль за додержанням установлених правил роботи з документами забезпечує керівник апарату суду Живиця Інна Миколаївна, яка забезпечує також організованість у роботі працівників апарату суду, їх взаємодію у виконанні завдань, покладених на апарат, щодо організаційного забезпечення діяльності місцевого суду.
В своїй роботі працівники Баришівського районного суду Київської області керуються Інструкцією з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної республіки Крим та Вищому спеціалізованому суду з розгляду цивільних та кримінальних справ що затверджена наказом ДСА України від 17.12.2013 № 173 зі змінами (далі - Інструкція), а також новою редакцією Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 02.04.2015 № 25 та погодженого наказом ДСА України від 02.04.2015 № 45.
Журнали, які передбачені Інструкцією ведуться належним чином, прошиті пронумеровані та скріплені гербовою печаткою та підписом голови суду.
 
План роботи суду
В наявності Плани роботи Баришівського районного суду на І та ІІ півріччя 2015 року, затверджені головою суду.
Є відмітки про виконання.
 
Навчання
Навчання проводяться постійно. Проведені навчання оформлюються протоколами.
Є План занять на 2015 рік.
Станом на 05.11.2015 проведено 5 занять. Працівниками апарату пишуться реферати.
 
Оперативні наради з суддями та працівниками апарату суду
Проводяться постійно. Станом на 05.11.2015 рік проведено 19 нарад.
Протоколи в наявності.
 
Збори суддів
Станом на 05.11.2015 проведено 13 зборів суддів місцевого суду.
Протоколи в наявності.
 
Номенклатура справ суду
Для деяких нарядів не вказана стаття, за якою визначався строк зберігання документів відповідно до Переліку типових документів, що створюються під час діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 12.04.2012 № 578/5 (далі – Перелік).
Встановлено, що для наряду 07-07 «План роботи суду» визначено строк зберігання 1 рік ст. 158 Переліку.
Перевірка вважає такий строк зберігання некоректним та пропонує змінити на «Постійно» відповідно до ст. 157 Переліку.
З цього ж наряду рекомендується виокремити документи щодо стажування та Акти перевірок ведення журналів розгляду судових справ.
З наряду 07-06 «Протоколи нарад (зборів) працівників суду» рекомендується виокремити у відповідні наряди протоколи зборів суддів, протоколи щодо проведення семінарських занять з працівниками апарату (наприклад, №№ 11, 11-а, 12-а, 14-а).
Наряд «08-19» рекомендується розділити на три окремі наряди у зв’язку з різним строком зберігання документів, що у ньому містяться.
 
Звернення громадян та інформаційні запити
 
Журнал реєстрації звернень громадян в наявності. Прошитий, пронумерований, скріплений печаткою суду.
За 2014 рік – 1 звернення. Станом на 05.11.2015 – 6 звернень.
Перевіркою встановлено, що реєстрація звернень суперечить вимогам Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою КМУ від 14.04.1997 № 348, в частині присвоєння реєстраційного індексу.
Також виявлено порушення у хронологічній послідовності документів в самостійних групах наряду.
Журнал реєстрації інформаційних запитів фізичних та юридичних осіб в наявності. Прошитий, пронумерований, скріплений печаткою суду.
Станом на 05.11.2015 – 5 запитів.
Перевіркою виявлено порушення при реєстрації інформаційних запитів.
Наприклад, 4 окремі запити Громадської організації «Інститут розвитку регіональної преси» щодо надання інформації про декларації суддів Баришівського районного суду зареєстровані в журналі реєстрації під одним номером.
Дана обставина впливає на некоректне відображення кількості запитів при складанні звітів про їх надходження.
 
Приймання громадян
 
Згідно з наказом суду встановлено графік прийому громадян у суді. В наявності є журнал реєстрації прийому громадян керівництвом суду.
В доступному та зручному місці на стенді – дошці оголошень для ознайомлення громадян–відвідувачів суду розміщені оголошення про роботу «Електронного суду», оголошення про можливість отримання смс-повісток, реквізити для сплати судового збору, зразки заяв, списки справ, що слухаються, витяг із Закону України «Про судоустрій і статус суддів» щодо дисциплінарної відповідальності суддів, форма запиту на публічну інформацію, що знаходиться у володінні Баришівського районного суду, графік прийому ТУ ДСА України в Київській області, Апеляційного суду Київської області, схема евакуації на випадок пожежі, Правила пропуску осіб до приміщень суду.
 
Первинний  облік  та  статистична звітність
 
Усі матеріали, що надходять до суду, реєструються в автоматизованій системі документообігу суду (відповідно до п 2.1 Інструкції). Після реєстрації усі судові справи та матеріали, що надійшли до суду і підлягають розгляду відповідно до кримінального, цивільного чи адміністративного судочинства, передаються для реєстрації у відповідних обліково-статистичних картках та алфавітних покажчиках за формами встановленими Інструкцією.
Вхідна та вихідна кореспонденція в Баришівському районномусуді реєструється в автоматизованій системі документообігу суду.
На основі  документів  первинного  обліку суд складає статистичні  звіти (квартальні, піврічні та річні) встановлених  форм.
Обліково-статистичні картки заповнюються в електронному вигляді.
 
Облік кримінальних справ ( кримінальних проваджень)
та  відображення  їх  у  звітах ф. № 1, 1-1
Діловодство канцелярії кримінальних справ суду ведеться державною мовою.
Дата фактичного надходження матеріалів кримінального провадження до суду відповідає даті заведення обліково-статистичної картки та даті реєстрації її у журналі вхідної  кореспонденції.
Фактична кількість кримінальних справ (кримінальних проваджень), що знаходились в провадженні суду, у звітах відображена вірно.
 
Облік  цивільних справ
та  відображення  їх  у  звіті ф. № 2-Ц
            Облік цивільних справ у суді здійснюється відповідно до Інструкції.
Дата фактичного надходження справи до суду відповідає даті заведення обліково-статистичних картках та  даті  реєстрації її  у журналі вхідної  кореспонденції.
Фактична кількість цивільних справ, що знаходились в провадженні суду, у звіті відображена вірно.
 Обліково-статистичні картки залежно від форми зберігаються в різних картотеках: на справи наказного провадження; на справи окремого провадження; на справи адміністративної юрисдикції.
 
Облік справ в порядку адміністративного
судочинства та  відображення  їх  у  звіті ф. № 2-А
           Адміністративні справи, позовні заяви, що розглядаються в порядку адміністративного судочинства, реєструються у відповідній обліково-статистичній картці за індексом „2-а”.
Фактична кількість адміністративних справ, що знаходились в провадженні суду, у звітах відображена вірно.
 
Облік  справ про адміністративні правопорушення
та  відображення  їх  у  звіті ф. № 3
             Справа про адміністративне правопорушення реєструється в обліково-статистичній картці на справу про адміністративне правопорушення за індексом „3”.
            Обліково-статистичні картки на справу про адміністративні правопорушення ведеться в окремій картотеці.    
При реєстрації та перереєстрації справ про адміністративне правопорушення недоліків не виявлено, хронологія надходження справ не порушена.
Фактична кількість кримінальних справ, що знаходились в провадженні суду, у звітах відображена вірно.
 
Строки здачі справ до канцелярії суду
 
Кримінальні справи
В ході перевірки були відібрані всі розглянуті кримінальні справи за 2012-2014 р.р. та щодо яких не було подано апеляцію і перевірено наявність справ в канцелярії суду або в архіві суду. На обліково-статистичних картках проставляється знаходження справи – в канцелярії суду / в архіві суду або в апеляційній інстанції тощо.
Всі справи в наявності в канцелярії або в архіві суду, окрім тих по яких ще виготовляється протокол та рішення у встановлений законом строк (Додаток 1, 2, 3).
 
Адміністративні справи
В ході перевірки були відібрані всі розглянуті адміністративні справи за 2012-2014 р.р. та щодо яких не було подано апеляцію і перевірено наявність справ в канцелярії суду.
Всі справи в наявності в канцелярії, окрім тих по яких ще виготовляється протокол та рішення у встановлений законом строк (Додаток 4, 5, 6).
 
Цивільні справи
В ході перевірки були відібрані всі розглянуті цивільні справи за 2012-2014 р.р. та щодо яких не було подано апеляцію і перевірено наявність справ в канцелярії суду.
Всі справи в наявності в канцелярії, окрім тих по яких ще виготовляється протокол та рішення у встановлений законом строк (Додаток 7, 8, 9).
 
Справи про адміністративні правопорушення
В ході перевірки були відібрані всі розглянуті справи про адміністративні правопорушення за 2013-2014 р.р. та щодо яких не було подано апеляцію і перевірено наявність справ в канцелярії суду.
Всі справи в наявності в канцелярії, окрім тих по яких ще виготовляється протокол та рішення у встановлений законом строк (Додаток 10, 11).
 
Організація архівної справи в суді
 
Відповідальною за організацію роботи архіву Баришівського районного суду Київської області є архіваріус Кисіль Алла Миколаївна.
Ведення архівної справи здійснюється згідно з вимогами Інструкції про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації суду (далі – Інструкція).
Організація роботи архіву суду ведеться відповідно до Положення про архівний підрозділ Баришівського районного суду Київської області, затвердженого наказом керівника апарату суду від 26.12.2013 № 55, схваленого Протоколом ЕК архівного відділу Баришівської РДА від 30.12.2013 № 2 та схваленого Протоколом ЕК суду від 26.12.2013 № 2.
Відповідно до наведеної вище Інструкції, у суді створено експертну комісію (далі - ЕК) суду у складі судді Литвиненко О.Л. (голова комісії) 5 працівників апарату суду та завідуючого архівним відділом Баришівської РДА. Станом на день перевірки склад чинний. Зміни до складу ЕК суду вносяться наказом голови суду в разі необхідності.
Положення про ЕК Баришівського районного суду Київської області затверджене наказом керівника апарату суду від 26.12.2013 № 55.
План роботи ЕК суду на 2015 рік затверджений головою суду 29.12.2014. Однак Планів роботи ЕК суду на 2014 та 2013 роки в суді немає.
Засідання ЕК Баришівського районного суду у 2014 році проводилися 2 рази (09.01.2014 та 09.09.2014). У 2015 році ЕК суду засідала 2 рази (26.06.2015 та 13.07.2015).
На виконання п. 4.3.6. Інструкції у суді повинен бути складений Графік передання судових справ та інших документів канцелярією до архіву суду, однак ані на 2015 рік ані на 2014 рік такого графіку немає.
Відповідно до пунктів 6.12-6.14 Інструкції в архіві суду, справи яких передаються на постійне зберігання, додатково ведеться паспорт архіву суду. Паспорт архіву суду складається щорічно в двох примірниках, один з яких до 01 грудня повинен направлятися до архівного відділу районної державної адміністрації. Паспорт архіву Баришівського районного суду Київської області складений, та готується до відправлення до державного архіву. Розроблений відповідно до додатку Інструкції.
За результатами експертизи цінності в суді складаються акти про вилучення для знищення справ, не внесених до НАФ (пункт 3.4.8 Інструкції). Для цього Інструкція передбачає зразок таких актів, однак судом даний зразок не дотримується.
Відповідно до пункту 4.2.1 Інструкції описи справ у суді повинні складатися за встановленою формою на справи постійного, тривалого (понад 10 років), тимчасового зберігання та з особового складу, однак встановлена форма описів справ в Баришівському районному  суді не дотримана. Систематизація справ в архіві суду не передбачає облік справ за терміном зберігання, тобто справи постійного, тривалого (понад 10 років), тимчасового зберігання та з особового складу містять в загальному порядку справ по номеру провадження.
Засвідчувальні написи складені на окремому аркуші та вміщені наприкінці кожної справи. Оформлені відповідно до вимог Інструкції та підписані архіваріусом суду.
Закінчені судові справи, наряди, журнали, картотеки після закінчення календарного року зв‘язуються у пачки та передаються до архіву суду із зазначенням строків зберігання та з присвоєнням кожній справі архівного номеру. Передання до архіву справ та документів проводиться за актами, затвердженими головою суду, у яких вказується дата передання, їх кількість, номери справи. Акти відповідають встановленому зразку.
Строк зберігання судових справ та справ загального діловодства визначається відповідно до Переліку судових справ і документів, що утворюються в діяльності суду, із зазначенням строків зберігання, затвердженим наказом ДСА України №22 від 11.02.2010, або установлюється ЕК суду з урахуванням наукової і практичної цінності документа. У закінчених справах загального діловодства, що передані на зберігання до архіву суду, пронумеровані всі аркуші, зроблені засвідчувальні написи. На обкладинках справ вказано найменування суду, дата її початку і закінчення, термін зберігання. На обкладинках судових справ, переданих до архіву суду, присутні написи «До архіву», що в свою чергу є дозволом на передання судової справи до архіву суду. Такий дозвіл надає суддя, під головуванням якого розглянуто справу, або голова районного суду.
 Журнал видачі справ з архіву прошитий, пронумерований та скріплений печаткою. Ведеться належним чином.
 
Організація обліку та зберігання речових доказів
 
Робота у суді щодо організації обліку та зберігання речових доказів проводиться відповідно до вимог Інструкції про порядок вилучення, обліку, зберігання та передачі речових доказів у кримінальних справах, цінностей та іншого майна органами дізнання, досудового слідства і суду (в новій редакції), затвердженої наказом Генеральної прокуратури України, Міністерства внутрішніх справ України,  Державної податкової адміністрації України, Служби безпеки України, Верховного суду України,  Державної судової адміністрації України від 27.08.2010 №51/401/649/471/23/125 (далі - Інструкція).
Особою, відповідальною у Баришівському районному суді за збереження, приймання та передавання речових доказів, визначено секретаря суду – Журбу О.С. (наказ від 31.01.2014 №03/ОД).
Для обліку речових доказів у суді заведений журнал. Журнал обліку речових доказів у Баришівському районному суді прошитий, пронумерований, скріплений гербовою печаткою та підписом голови суду. При реєстрації речових доказів у журналі записи проводяться в хронологічному порядку, кожна річ записується окремо, як того вимагає Інструкція.
У 2015 році станом на день перевірки зафіксовано 39 справ з речовими доказами. У суді речові докази не зберігаються.
Керівник апарату суду, за участі відповідальної за збереження речових доказів у суді особи повинен не рідше одного разу на рік перевіряти стан та умови зберігання речових доказів, правильність ведення документів по їх прийому, обліку, передачі відповідно до Інструкції. За результатами перевірки складається акт. Загалом стан організації роботи по обліку за зберіганню речових доказів у суді на належному рівні.
 
Бібліотека суду
Відповідно до вимог Інструкції зділоводства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної республіки Крим та Вищому спеціалізованому суду з розгляду цивільних та кримінальних справ що затверджена наказом ДСА України від 17.12.2013 № 173 зі змінами, в Баришівському районному суді Київської області створена та діє бібліотека суду.
Бібліотека суду є структурним підрозділом апарату суду.
Правила користування бібліотекою Баришівського районного суду  затверджені наказом керівника апарату суду від 23.09.2011 № 07.
Положення про бібліотеку Баришівського районного суду Київської області затверджене наказом голови суду від 28.03.2011 № 07.
Наказом голови суду обов’язки щодо організації роботи бібліотеки суду покладені на консультанта суду Гордієнко Т.Б. (наказ від 28.03.2011 № 07).
В суді заведений журнал обліку юридичної літератури, який прошитий, пронумерований, скріплений печаткою та підписом голови суду. Журнал ведеться належним чином, вчасно обліковуються надходження всіх офіційних видань.
Консультантом суду здійснюється робота по внесенню змін до контрольних кодексів.
 
Ведення кадрового діловодства в суді
Штатним розписом Баришівського районного суду на 2015 рік затверджено 23 штатні одиниці, з них: 4 судді, 16 державних службовців, 1 службовець, 1 прибиральниця та 1 опалювач.
Станом на 05 листопада 2015 року в суді відсутні вакантні посади.
Відповідно до посадової інструкції, обов‘язки з організації роботи з кадрами в Баришівському районному суді покладені на заступника керівника апарату Коваленко Олену Володимирівну, наказ керівника апарату суду № 08  від 28.01.2013.
У процесі вивчення кадрового забезпечення Баришівського районного суду встановлено наступне.
Правила внутрішнього трудового розпорядку для суддів та працівників апарату суду розроблені відповідно до чинного законодавства та затверджені 21.05.2015, з якими працівники суду ознайомлені під розпис. Правила внутрішнього трудового розпорядку розміщені на дошці оголошень суду.
Журнал руху особових справ та журнал руху трудових книжок ведуться на належному рівні.
Особові справи працівників апарату суду та суддів ведуться спільно відповідно Методичних рекомендацій щодо ведення обліку кадрів і кадрового діловодства в місцевих та апеляційних судах загальної юрисдикції та  Порядку ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.98. № 371 (далі-Порядок ведення особових справ державних службовців).
При заповненні трудових книжок працівників суду, в основному, в суді дотримуються виконання вимог Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993 № 59.  Відомості про призначення, переведення  на іншу роботу, звільнення, заохочення працівника тощо вносяться в трудову книжку відповідно до наказу  керівника апарату.
Особові справи та трудові книжки зберігаються в металевому сейфі.
При розгляді питання про призначення на посаду (просування по службі) для осіб, які зараховані до кадрового резерву державної служби, до особової  справи працівника апарату суду додається довідка про перебування  в кадровому резерві.
Кадровий резерв для державної служби Баришівського районного суду розроблений відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 199 від 28.02.2001 «Про затвердження Положення про формування кадрового резерву для державної служби» та затверджений наказом суду від 24.12.2014.
На виконання вимог Закону України «Про державну службу» та Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 №169 в  суді створена конкурсна комісія (наказ керівника апарату № 77 від 31.12.2010, головою комісії призначений заступник керівника апарату Коваленко О.В.) Іспит проводиться відповідно до затвердженого наказом керівника апарату суду.).
Протягом 2015 року в суді не проводився конкурс на заміщення вакантних посад державних службовців та не проводилась спеціальна перевірка відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави.
Присвоєння рангів та вставлення надбавок за вислугу років державним службовцям апарату суду, в основному, проводяться у відповідності до Закону України «Про державну службу». Ранги державним службовцям апарату суду присвоюються за поданням керівника апарату суду за умови успішної роботи.
Обчислення стажу державної служби  працівникам Баришівському районного суду здійснюється відповідно до чинного законодавства.
У лютому 2015 року в суді була проведена щорічна оцінка відповідно до Загального порядку проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов’язків і завдань, затверджений наказом Головного управління державної служби України № 122 від 31.10.2003 та наказу керівника апарату суду. Всього підлягало проведенню щорічної оцінки 16 державних службовців апарату суду. По результатам проведеної щорічної оцінки 16 державний службовець отримали добру оцінку.
В листопаді 2013 року в суді була проведена атестація державних службовців. На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.2000 № 1922 в суді створена атестаційна комісія, яка затверджена наказом керівника апарату № 38 від 14.10.2013. Атестація державних службовців була проведена відносно 14 державних службовців, атестаційні листи та характеристики знаходяться в особових справах працівників, які проходили атестацію. Відповідно до протоколу засідання атестаційної комісії всі державні службовці, які проходили атестацію відповідають займаним посадам про, що виданий відповідний наказ суду.
З метою визначення черговості і надання щорічних відпусток суддям та працівникам апарату суду складений графік відпусток. Графік надання відпусток затверджений 29 грудня 2014 року та доведений до відома всіх працівників суду під розписку.
У суді заведена книга реєстрації наказів голови суду та керівника апарату суду. Так у 2014, 2015 роках накази голови суду та керівника апарату суду реєструються в окремих журналах та окремих нарядах залежно від тематики наказів та строків зберігання: з основної діяльності, з особового складу, з адміністративного-господарських питань та про надання відпусток.
Баришівський районний суд виконує вимоги антикорупційного законодавства, відсутні факти адміністративного провадження в справах про корупційні діяння або інші правопорушення, пов’язані з корупцією. Державні службовці суду доходи за 2014 рік задекларували, декларації про доходи підшиті в особових справах працівників апарату суду.  
 
Висновки
На підставі вивчення стану організації роботи Баришівського районного суду Київської області можна дійти висновку про добрий рівень стану судового діловодства, обліково-статистичної роботи, архівної справи та кадрового діловодства.
 
І. Для забезпечення належного стану організаційної роботи з судового діловодства, обліково-статистичної роботи, кадрової та архівної діяльності суду вважаємо за необхідне рекомендувати:
 
Голові Баришівського районного суду Київської області Лисюку О.Д.:
Відповідно до ст. 24 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» - посилити контроль за ефективністю діяльності роботи суду.
 
 Керівнику апарату Баришівського районного суду Київської області Живіці І.М.:
Усунути всі недоліки, виявлені під час перевірки:
1.                  При складанні Номенклатури справ суду на 2016 рік звернути увагу на таке:
- обов’язково для кожного наряду вказати відповіді номери статей за Переліком або Переліком судових справ і документів, що утворюються в діяльності суду, із зазначенням строків зберігання, затвердженого наказом ДСА України від 11.02.2010 № 22;
- виключити з Номенклатури справ  суду розділ «05» Господарські справи»;
- перед затвердженням Номенклатури справ суду на 2016 рік отримати  методичну допомогу працівників територіального управління.
2.                  При нумерації протоколів не використовувати літерні позначення.
3.                  Реєстрацію звернень громадян проводити відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, а саме: «Реєстраційний індекс складається з початкової літери прізвища заявника та порядкового номера пропозиції, заяви, скарги, що надійшла, наприклад, Д-401. Реєстраційний індекс може бути доповнений іншими позначеннями, що забезпечують систематизацію, пошук, аналіз і зберігання пропозицій, заяв і скарг».
4.                  Посилити контроль за веденням обліку кримінальних, цивільних, адміністративних справ  та справ про адміністративні правопорушення та заповненням ОСК.
5.                  Неухильно дотримуватися вимог положень Інструкції з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної республіки Крим та Вищому спеціалізованому суду з розгляду цивільних та кримінальних справ, затвердженої наказом ДСА України від 17.12.2013 № 173.
6.                  Дотримуватись правил, встановлених Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348.
7.                  Систематизувати справ в архіві суду за терміном зберігання, тобто окремо обліковувати справи постійного, тривалого (понад 10 років), тимчасового зберігання та з особового складу відповідно до вимог Інструкції про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації суду.
8.                  Щорічно до 01 грудня складати Паспорт архіву суду та направляти один примірник до відповідної державної архівної установи;
9.                  Щорічно затверджувати план роботи ЕК суду та Графік передачі справ до архіву суду.
 
ІІ. Доповідну записку розглянути на нараді за участю голови суду та працівників апарату місцевого суду.
ІІІ. Про проведену роботу з усунення виявлених перевіркою недоліків повідомити територіальне управління Державної судової адміністрації України в Київській області до 17 грудня 2015 року.
ІV. Доповідну записку направити голові Апеляційного суду Київської області до відома.
 
 
Начальник відділу організаційного
забезпечення діяльності судів, судової
статистики та інформаційних технологій                                                                  О.Ю. Горностай
 
 
Завідуюча сектором кадрової роботи                                                                          С.В. Муляревич
 
Головний спеціаліст відділу організаційного
забезпечення діяльності судів, судової
статистики та інформаційних технологій                                                                  О.О. Пермінова
 
Головний спеціаліст відділу організаційного
забезпечення діяльності судів, судової
статистики та інформаційних технологій                                                                       І.Г. Приймак