flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Довідка за результатами перевірки стану організації ведення роботи в Переяслав-Хмельницькому міськрайонному суді Київської області

                                                                                                     ЗАТВЕРДЖУЮ

Начальник територіального
управління Державної судової
адміністрації України в
Київській області
 
 
_________________ Н.Я. Бадахов
«02» листопада2015 року
 
 
ДОВІДКА
за результатами перевірки стану організації ведення роботи
в Переяслав-Хмельницькому міськрайонному суді Київської області
 
Відповідно до наказу начальника територіального управління Державної судової адміністрації України в Київській області від 19.10.2015 № 108 20 жовтня 2015 року було здійснено перевірку організації роботи Переяслав-Хмельницького міськрайонного суду Київської області комісією у складі: Горностай О.Ю. – начальника відділу організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій, Приймак І.Г. головного спеціаліста відділу організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій,  Пермінової О.О. – головного спеціаліста відділу організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій та Смірнової Д.В. – головного спеціаліста сектору кадрової роботи.
Перевірка стану організації роботи Переяслав-Хмельницького міськрайонного суду Київської області включала наступні питання: організація ведення судового діловодства, номенклатура справ суду, первинний облік справ та статистична звітність, наявність розглянутих справ у канцелярії (в архіві) місцевого суду, організація кадрового забезпечення,організація роботи зі зверненнями громадян, приймання громадян керівництвом суду, організація роботи із запитами на отримання публічної інформації, організація роботи архіву суду, бібліотека суду, облік та зберігання речових доказів, організація проведення навчань з апаратом суду, а також рівень професійної підготовки керівника апарату суду.
 
Ведення судового діловодства
Діловодство Переяслав-Хмельницького міськрайонного суду Київської області ведеться державною мовою. Організацію діловодства в суді та контроль за додержанням установлених правил роботи з документами забезпечує керівник апарату суду Рибіна Вікторія Петрівна, яка забезпечує також організованість у роботі працівників апарату суду, їх взаємодію у виконанні завдань, покладених на апарат, щодо організаційного забезпечення діяльності місцевого суду.
В своїй роботі працівники Переяслав-Хмельницького міськрайонного суду Київської області керуються Інструкцією з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної республіки Крим та Вищому спеціалізованому суду з розгляду цивільних та кримінальних справ що затверджена наказом ДСА України від 17.12.2013 № 173 зі змінами (далі - Інструкція), а також новою редакцією Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затверджену рішенням Ради суддів України від 02.04.2015 № 25 та погоджену наказом ДСА України від 02.04.2015 № 45.
Журнали, які передбачені Інструкцією ведуться належним чином, прошиті пронумеровані та скріплені гербовою печаткою та підписом голови суду.
 
План роботи суду
Затверджується на рік та на півріччя.
В наявності План роботи Переяслав-Хмельницького міськрайонного суду на 2015 рік (затверджений головою суду 26.12.2014).
Є відмітки про виконання поставлених завдань.
 
Навчання
Навчання з працівниками апарату суду проводяться постійно.
План занять на 2015 рік затверджений головою суду.
З планом занять працівники суду ознайомлені.
Є журнал проведення навчань. Проведені навчання оформлюються протоколами. Станом на 20.10.2015 проведено 19 занять.
В наявності також План заходів по боротьбі з корупцією.
 
Оперативні наради з суддями та працівниками апарату суду
            Оперативні наради з суддями та працівниками апарату суду проводяться постійно. Станом на 20.10.2015 рік проведено 15 нарад.
Протоколи в наявності.
 
Збори суддів
            Станом на 20.10.2015 проведено 14 зборів суддів Переяслав-Хмельницького міськрайонного суду Київської області.
            Протоколи в наявності
 
Номенклатура справ суду
Для багатьох нарядів не вказана стаття, за якою визначався строк зберігання документів відповідно до Переліку типових документів, що створюються під час діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 12.04.2012 № 578/5 (далі – Перелік).
Перевіркою запропоновано у 2016 році змінити строк зберігання «доки не мине потреба» ст. 15 наряду 01-07 «Протоколи зборів суддів» на «Постійно» ст. 12 Переліку.
 
Приймання громадян
Згідно з наказом голови суду від 30.03.2015 № 20 встановлено графік прийому громадян у суді. В наявності є журнал реєстрації прийому громадян керівництвом суду.
В доступному та зручному місці на стенді-дошці оголошень для ознайомлення громадян-відвідувачів суду розміщені оголошення про роботу «Електронного суду», оголошення про можливість отримання смс-повісток, реквізити для сплати судового збору, зразки заяв, списки справ, що слухаються, витяг із Закону України «Про судоустрій і статус суддів» щодо дисциплінарної відповідальності суддів, форма запиту на публічну інформацію, що знаходиться у володінні Переяслав-Хмельницького міськрайонного суду, графік прийому ТУ ДСА України в Київській області, Апеляційного суду Київської області, схема евакуації на випадок пожежі, Правила пропуску осіб до приміщень суду.
 
Звернення громадян та інформаційні запити
Журнал реєстрації звернень громадян в наявності. Прошитий, пронумерований, скріплений печаткою суду.
За 2014 рік – 9 звернень. Станом на 20.10.2015 – 0 звернень.
Журнал реєстрації інформаційних запитів фізичних та юридичних осіб в наявності. Прошитий, пронумерований, скріплений гербовою печаткою та підписом голови суду.
Станом на 20.10.2015 – 0 запитів (за 2015 рік).
 
Первинний  облік  та  статистична звітність
Усі матеріали, що надходять до суду, реєструються в автоматизованій системі документообігу суду (відповідно до п 2.1 Інструкції). Після реєстрації усі судові справи та матеріали, що надійшли до суду і підлягають розгляду відповідно до кримінального, цивільного чи адміністративного судочинства, передаються для реєстрації у відповідних обліково-статистичних картках та алфавітних покажчиках за формами встановленими Інструкцією.
Вхідна та вихідна кореспонденція в Переяслав-Хмельницькому міськрайонномусуді реєструється в автоматизованій системі документообігу суду.
На основі  документів  первинного  обліку суд складає статистичні  звіти (квартальні, піврічні та річні) встановлених  форм.
Обліково-статистичні картки заповнюються в електронному вигляді.
 
Облік кримінальних справ ( кримінальних проваджень)
та  відображення  їх  у  звітах ф. № 1, 1-1
Діловодство канцелярії кримінальних справ суду ведеться державною мовою.
Дата фактичного надходження матеріалів кримінального провадження до суду відповідає даті заведення обліково-статистичної картки та даті  реєстрації  її  у  журналі  вхідної  кореспонденції.
Фактична кількість кримінальних справ (кримінальних проваджень), що знаходились в провадженні суду, у звітах відображена вірно.
Облік  цивільних справ
та  відображення  їх  у  звіті ф. № 2-Ц
            Облік цивільних справ у суді здійснюється відповідно до Інструкції.
Дата фактичного надходження  справи  до суду відповідає даті заведення обліково-статистичних картках та  даті  реєстрації її  у журналі вхідної  кореспонденції.
Фактична кількість цивільних справ, що знаходились в провадженні суду,  у  звіті відображена вірно.
 Обліково-статистичні картки залежно від форми зберігаються в різних картотеках: на справи наказного провадження; на справи окремого провадження; на справи адміністративної юрисдикції.
 
Облік справ в порядку адміністративного
судочинства та  відображення  їх  у  звіті ф. № 2-А
           Адміністративні справи, позовні заяви, що розглядаються в порядку адміністративного судочинства, реєструються у відповідній обліково-статистичній картці за індексом „2-а”.
Фактична кількість адміністративних справ, що знаходились в провадженні суду, у звітах відображена вірно.
Облік  справ про адміністративні правопорушення
та  відображення  їх  у  звіті ф. № 3
             Справа про адміністративне правопорушення реєструється в обліково-статистичній картці на справу про адміністративне правопорушення за індексом „3”.
            Обліково-статистичні картки на справу про адміністративні правопорушення ведеться в окремій картотеці.    
При реєстрації та перереєстрації справ про адміністративне правопорушення недоліків не виявлено, хронологія надходження справ не порушена.
Фактична кількість кримінальних справ, що знаходились в провадженні суду, у звітах відображена вірно.
Строки здачі справ до канцелярії суду
Кримінальні справи
В ході перевірки були відібрані всі розглянуті кримінальні справи за 2012-2014 р.р. та щодо яких не було подано апеляцію і перевірено наявність справ в канцелярії суду або в архіві суду. На обліково-статистичних картках проставляється знаходження справи – в канцелярії суду / в архіві суду або в апеляційній інстанції тощо.
Всі справи в наявності в канцелярії або в архіві суду, окрім тих по яких ще виготовляється протокол та рішення у встановлений законом строк (Додаток 1, 2, 3).
 
Адміністративні справи
В ході перевірки були відібрані всі розглянуті адміністративні справи за 2013-2014 р.р. та щодо яких не було подано апеляцію і перевірено наявність справ в канцелярії суду.
Всі справи в наявності в канцелярії, окрім тих по яких ще виготовляється протокол та рішення у встановлений законом строк (Додаток 4, 5).
 
Цивільні справи
В ході перевірки були відібрані всі розглянуті цивільні справи за 2013-2014 р.р. та щодо яких не було подано апеляцію і перевірено наявність справ в канцелярії суду.
Всі справи в наявності в канцелярії, окрім тих по яких ще виготовляється протокол та рішення у встановлений законом строк (Додаток 6, 7).
 
Справи про адміністративні правопорушення
В ході перевірки були відібрані всі розглянуті справи про адміністративні правопорушення за 2013-2014 р.р. та щодо яких не було подано апеляцію і перевірено наявність справ в канцелярії суду.
Всі справи в наявності в канцелярії, окрім тих по яких ще виготовляється протокол та рішення у встановлений законом строк (Додаток 8, 9).
 
Організація архівної справи в суді
Відповідальним за організацію роботи архіву Переяслав-Хмельницького міськрайонного суду Київської області є архіваріус Кондусь Олександр Сергійович.
Ведення архівної справи здійснюється згідно з вимогами Інструкції про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації суду (далі – Інструкція).
Архів Переяслав-Хмельницького міськрайонного суду є самостійним структурним підрозділом суду та повинен діяти на підставі Положення про архів Переяслав-Хмельницького міськрайонного суду Київської області, однак такого документу в суді немає, що порушує пункт 2 розділу 4 Інструкції.
Відповідно до розділу 3 Інструкції у суді наказом голови суду від 08.02.2012 № 4 створена експертна комісія (далі - ЕК) суду. Станом на 20.10.2015 затверджений склад не чинний. До складу включено працівника, який станом на день перевірки перебуває у відпустці по догляду за дитиною до досягненню нею трирічного віку та архіваріус яка вийшла на пенсію.
Положення про ЕК Переяслав-Хмельницького міськрайонного суду Київської області затверджене наказом в.о. голови суду 08.02.2015 № 5.
Відповідно до пункту 3.3.3. Інструкції ЕК суду працює відповідно до річного плану, який затверджується головою суду і звітує перед ним про проведену роботу, однак даного плану ні на 2014 ні на 2015 роки у Переяслав-Хмельницькому міськрайонному суді немає.
Засідання ЕК Переяслав-Хмельницького міськрайонного суду у 2014 році проводилися 2 рази (протоколи від 14.01.2014 та 04.12.2014). У 2015 році, станом на день перевірки, ЕК суду засідала 1 раз (протокол від 08.01.2015).   
Графік передачі справ за 2014 рік до архіву Переяслав-Хмельницького міськрайонного суду передбачений у протоколі засідання ЕК суду, натомість як зазначено у пункті 4.3.6. Інструкції графік повинен затверджуватися керівником апарату суду, тобто як окремий документ. Строки передачі справ до архіву суду канцелярією суду дотримані.
За результатами експертизи цінності в суді складаються акти про вилучення для знищення справ, не внесених до НАФ (пункт 3.4.8 Інструкції). Для цього Інструкція передбачає зразок таких актів, однак судом даний зразок не завжди дотримується, тобто перевірці були надані акти про вилучення для знищення справ оформлені по-різному, при цьому дані акти не були схвалені протоколом ЕК суду та не погоджені ЕПК відповідної архівної державної установи.   
Відповідно до пункту 4.2.1 Інструкції описи справ у суді повинні складатися за встановленою формою на справи постійного, тривалого (понад 10 років), тимчасового зберігання та з особового складу, однак встановлена форма описів справ в Переяслав-Хмельницькому суді не дотримана.
Відповідно до пунктів 6.12-6.14 Інструкції в архіві суду, справи яких передаються на постійне зберігання, додатково ведеться паспорт архіву суду. Паспорт архіву суду складається щорічно в двох примірниках, один з яких до 01 грудня повинен направлятися до архівного відділу районної державної адміністрації. Однак паспорт архіву Переяслав-Хмельницького міськрайонного суду Київської області не складений.
Строк зберігання судових справ та справ загального діловодства визначається відповідно до Переліку судових справ і документів, що утворюються в діяльності суду, із зазначенням строків зберігання, затвердженим наказом ДСА України від 11.02.2010 № 22, або установлюється ЕК суду з урахуванням наукової і практичної цінності документа. У закінчених справах загального діловодства, що передані на зберігання до архіву суду, пронумеровані всі аркуші, зроблені засвідчувальні написи. На обкладинках справ вказано найменування суду, дата її початку і закінчення, однак на деяких справах виявлено що не зазначений термін зберігання в архіві. На обкладинках судових справ, переданих до архіву суду, відповідно до пункту 4.4.1 Інструкції, повинен бути написи судді «До архіву», що в свою чергу є дозволом на передання судової справи до архіву суду, однак в Переяслав-Хмельницькому міськрайонному суді дана вимога недотримана та не зазначається дата (рік), до якого включно справа повинна зберігатись в архіві суду (пункт 4.5. Інструкції).  
Засвідчувальні написи складені на окремому аркуші та вміщені наприкінці кожної справи. Оформлені відповідно до вимог Інструкції та підписані архіваріусом суду.
Закінчені судові справи, наряди, журнали, картотеки після закінчення календарного року зв‘язуються у пачки та передаються до архіву суду із зазначенням строків зберігання та з присвоєнням кожній справі архівного номеру. Передання до архіву справ та документів повинно проводиться за актами, затвердженими головою суду, у яких потрібно вказувати дату передання, їх кількість, номери справи. Однак дані акти не були надані перевірці для ознайомлення.
Журнал видавання справ з архіву суду прошитий, пронумерований та скріплений печаткою. Ведеться належним чином.
 
Організація обліку та зберігання речових доказів
Робота у суді щодо організації обліку та зберігання речових доказів проводиться відповідно до вимог Інструкції про порядок вилучення, обліку, зберігання та передачі речових доказів у кримінальних справах, цінностей та іншого майна органами дізнання, досудового слідства і суду (в новій редакції), затвердженої наказом Генеральної прокуратури України, Міністерства внутрішніх справ України,  Державної податкової адміністрації України, Служби безпеки України, Верховного суду України, Державної судової адміністрації України від 27.08.2010 №51/401/649/471/23/125 (далі - Інструкція).
Особою, відповідальною у суді за зберігання речових доказів, в Переяслав-Хмельницькому міськрайонному суді визначено старшого секретаря суду – Сальнікову Жанну В’ячеславівну (наказ від 11.09.2015 № 43)
Для обліку речових доказів у суді заведений журнал. Журнал обліку речових доказів у Переяслав-Хмельницькому міськрайонному суді прошитий, пронумерований, скріплений гербовою печаткою та підписом голови суду. При реєстрації речових доказів у журналі записи проводяться в хронологічному порядку, кожна річ записується окремо, як того вимагає Інструкція.
У 2015 році станом на день перевірки зафіксовано 65 справ з речовими доказами. У суді речові докази не зберігаються.
Керівник апарату суду, за участі відповідальної за збереження речових доказів у суді особи повинен не рідше одного разу на рік перевіряти стан та умови зберігання речових доказів, правильність ведення  документів по їх прийому, обліку, передачі відповідно до Інструкції. За результатами перевірки складається акт. Загалом стан організації роботи по обліку за зберіганню речових доказів у суді на належному рівні.
 
Бібліотека суду
Відповідно до вимог Інструкції зділоводства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної республіки Крим та Вищому спеціалізованому суду з розгляду цивільних та кримінальних справ що затверджена наказом ДСА України від 17.12.2013 № 173 зі змінами, в Переяслав-Хмельницькому міськрайонному суді Київської області створена та діє бібліотека суду.
Бібліотека суду є структурним підрозділом апарату суду.
Правила користування бібліотекою Переяслав-Хмельницького міськрайонного суду  затверджені наказом керівника апарату суду від 23.09.2011 № 42.
Обов’язки щодо організації роботи бібліотеки суду покладені на консультанта суду – Ступак Л.П. (визначено посадовою інструкцією).
В суді заведений журнал обліку юридичної літератури, який прошитий, пронумерований, скріплений печаткою та підписом голови суду. Журнал ведеться належним чином, вчасно обліковуються надходження всіх офіційних видань.
Також належним чином ведеться журнал видачі книг та законів працівникам Переяслав-Хмельницького міськраонного суду.
 
Ведення кадрового діловодства
Штатним розписом Переяслав-Хмельницького міськрайонного суду Київської області на 2015 рік передбачено 40 штатних одиниць, з них: 8 судді, 28 державних службовців, 2 службовці, 2 інших працівника.
          Станом на 20 жовтня 2015 року в суді вакантна посада головного спеціаліста з інформаційних технологій. 
           Відповідно до посадової інструкції обов‘язки з організації роботи з кадрами в Переяслав-Хмельницькому міськрайонному суді покладені на заступника керівника апарату Бойко Людмилу Михайлівну відповідно до наказу територіального управління Державної судової адміністрації України в Київській області № 136/к від 26.10.2015.
У процесі вивчення кадрового забезпечення Переяслав-Хмельницького міськрайонного суду встановлено наступне.
Правила внутрішнього трудового розпорядку для суддів та працівників апарату Переяслав-Хмельницького міськрайонного суду Київської області розроблені відповідно до чинного законодавства, але затверджені не загальними зборами трудового колективу а наказом голови суду № 20 від 30.03.2015 з  якими працівники суду ознайомлені під розпис. Правила внутрішнього трудового розпорядку розміщені на дошці оголошень суду.
Особові справи працівників апарату суду та суддів ведуться спільно відповідно Методичних рекомендацій щодо ведення обліку кадрів і кадрового діловодства в місцевих та апеляційних судах загальної юрисдикції та  Порядку ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.1998 № 371 (далі-Порядок ведення особових справ державних службовців).
При заповненні трудових книжок працівників суду, в основному, в суді дотримуються виконання вимог Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993 року № 59.  Відомості про призначення, переведення  на іншу роботу, звільнення, заохочення працівника тощо вносяться в трудову книжку відповідно до наказу  керівника апарату.
В суді ведеться графік черговості надання щорічних відпусток суддям та працівникам апарату суду.
При розгляді питання про призначення на посаду (просування по службі) для осіб, які зараховані до кадрового резерву державної служби, до особової  справи працівника апарату суду додаються довідка про перебування  в кадровому резерві.
            На виконання вимог Закону України “Про державну службу” та Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 № 169 в  суді створена конкурсна комісія (наказ керівника апарату від 25.08.2015 № 38).
Присвоєння рангів та вставлення надбавок за вислугу років державним службовцям апарату суду, в основному, проводяться у відповідності до Закону України “Про державну службу”. Ранги державним службовцям апарату суду присвоюються за поданням керівника апарату суду за умови успішної роботи.
У суді заведені книги реєстрації наказів, накази голови суду та керівника апарату суду реєструються в окремих журналах та окремих нарядах залежно від тематики наказів та строків зберігання: з основної діяльності, з особового складу, з адміністративного-господарських питань та про надання відпусток.
В Переяслав-Хмельницькому міськрайонному суді виконуються вимоги антикорупційного законодавства, відсутні факти адміністративного провадження в справах про корупційні діяння або інші правопорушення, пов’язані з корупцією. Державні службовці суду доходи за 2014 рік задекларували, декларації про знаходяться в особових справах працівників апарату суду.
ЄДКС «Картка» ведеться на належному рівні.
 
В и с н о в к и
 
На підставі вивчення стану організації роботи Переяслав-Хмельницького міськрайонного суду Київської області можна дійти висновку про добрий рівень стану судового діловодства, обліково-статистичної роботи, архівної справи та кадрового діловодства у суді.
 
І. Для забезпечення належного стану організаційної роботи з судового діловодства, обліково-статистичної роботи, кадрової та архівної діяльності суду вважаємо за необхідне рекомендувати:
 
Голові Переяслав-Хмельницького міськрайонного суду Київської області:
 
Відповідно до ст. 24 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» - посилити контроль за ефективністю діяльності роботи суду.
 
 Керівнику апарату Переяслав-Хмельницького міськрайонного суду Київської області:
 
Усунути всі недоліки, виявлені під час перевірки, зокрема:
1.                  При складанні Номенклатури справ суду на 2016 рік обов’язково для кожного наряду вказати відповідні номери статей за Переліком або Переліком судових справ і документів, що утворюються в діяльності суду, із зазначенням строків зберігання, затвердженого наказом ДСА України від 11.02.2010 № 22.
2.                  Зменшити кількість розділів, на які поділено номенклатуру суду, об’єднавши, наприклад, 8. Соціальне страхування, 14. Розпорядча діяльність, 15. Кадрова робота суду, 16. Підготовка кадрів, підвищення їх кваліфікації – в один розділ «Кадрове діловодство».
3.                  Перед затвердженням Номенклатури справ суду на 2016 рік отримати методичну допомогу працівників територіального управління.
4.                  Здійснювати систематичне навчання працівників апарату суду з питань діловодства та обліково-статистичної роботи;
5.                  Посилити контроль за веденням обліку кримінальних, цивільних, адміністративних справ  та справ про адміністративні правопорушення;
6.                  Неухильно дотримуватися положень Інструкцією з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної республіки Крим та Вищому спеціалізованому суду з розгляду цивільних та кримінальних справ що затверджена наказом ДСА України від 17.12.2013 року № 173 зі змінами;
7.                  Дотримуватись Інструкції щодо подання і заповнення форм звітності про розгляд апеляційними та місцевими (крім господарських) судами судових справ і матеріалів» затвердженої Наказом Державної судової адміністрації України  № 55 від 05 червня 2006 року;
8.                  Посилити контроль за веденням судової статистики. Звертати увагу на своєчасність подання звітів та достовірність показників звітності про стан здійснення правосуддя;
9.                  Після кожного звітного періоду аналізувати стан обліково-статистичної роботи та дані стану здійснення правосуддя.
10.              Дотримуватися встановлених інструкціями термінів затвердження планів та графіків щодо організації роботи суду та зокрема архіву суду;
11.              Під час організації роботи архіву суду неухильно дотримуватись вимог Інструкції про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації суду, затвердженої наказом ДСА України від 15.12.2011 № 168.
12.              Затвердити новий склад ЕК суду.
13.              Систематизувати роботу ЕК суду, з метою приведення у відповідність діючій Інструкції описів справ постійного, тривалого, тимчасового зберігання та справ з особового складу.
14.              Співпрацювати з архівним відділом Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації, в частині погодження протоколів, актів та описів справ суду.
15.              Скласти паспорт архіву суду.

16.              Правила внутрішнього трудового розпорядку для суддів та працівників апарату Переяслав-Хмельницького міськрайонного суду Київської області, затвердити загальними зборами трудового колективу.

 

ІІ. Доповідну записку розглянути на нараді за участю голови суду та працівників апарату місцевого суду.

ІІІ. Про проведену роботу з усунення виявлених перевіркою недоліків повідомити територіальне управління Державної судової адміністрації України в Київській області до 02  грудня 2015 року.
ІV. Доповідну записку направити голові Апеляційного суду Київської області до відома.
 
 
 
Начальник відділу організаційного
забезпечення діяльності судів, судової
статистики та інформаційних технологій                                                                  О.Ю. Горностай
 
Головний спеціаліст відділу організаційного
забезпечення діяльності судів, судової
статистики та інформаційних технологій                                                                        І.Г. Приймак
 
Головний спеціаліст відділу організаційного
забезпечення діяльності судів, судової
статистики та інформаційних технологій                                                                  О.О. Пермінова
 
 
Головний спеціаліст сектору кадрової роботи                                                                          Д.В. Смірнова