flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Довідка за результатами перевірки стану організації ведення роботи в Обухівському районному суді Київської області

                                                                                                     ЗАТВЕРДЖУЮ

Начальник територіального
управління Державної судової
адміністрації України в
Київській області
 
 
_________________ Н.Я. Бадахов
«____» __________ ______ року
 
 
ДОВІДКА
за результатами перевірки стану організації ведення роботи
в Обухівському районному суді Київської області
 
Відповідно до наказу начальника територіального управління Державної судової адміністрації України в Київській області від 15.06.2015 № 58 18 червня 2015 року було здійснено перевірку організації роботи Обухівського районного суду Київської області комісією у складі: Горностай О.Ю. – начальника відділу організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій, Муляревич С.В. – завідуючої сектором кадрової роботи, Пермінова О.О. - головного спеціаліста відділу організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій та Приймак І.Г. - головного спеціаліста відділу організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій.
Перевірка стану організації роботи Обухівського районного суду Київської області включала наступні питання: організація ведення судового діловодства, номенклатура справ суду, первинний облік справ та статистична звітність, наявність розглянутих справ у канцелярії (в архіві) місцевого загального суду, організація кадрового забезпечення,організація роботи зі зверненнями громадян, приймання громадян керівництвом суду, організація роботи із запитами на отримання публічної інформації, організація роботи архіву суду, бібліотека суду, облік та зберігання речових доказів, організація проведення навчань з апаратом суду, а також рівень професійної підготовки керівника апарату суду.
 
Ведення судового діловодства
Діловодство Обухівського районного суду Київської області ведеться державною мовою. Організацію діловодства в суді та контроль за додержанням установлених правил роботи з документами забезпечує керівник апарату суду Велицький Олександр Олександрович, який забезпечує також організованість у роботі працівників апарату суду, їх взаємодію у виконанні завдань, покладених на апарат, щодо організаційного забезпечення діяльності місцевого суду.
В своїй роботі працівники Обухівського районного суду Київської області керуються Інструкцією з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної республіки Крим та Вищому спеціалізованому суду з розгляду цивільних та кримінальних справ що затверджена наказом ДСА України від 17.12.2013 № 173 зі змінами (далі - Інструкція), а також новою редакцією Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затверджену рішенням Ради суддів України від 02.04.2015 № 25 та погоджену наказом ДСА України від 02.04.2015 № 45.
Журнали, які передбачені Інструкцією ведуться належним чином, прошиті пронумеровані та скріплені гербовою печаткою та підписом голови суду.
 
План роботи суду
В наявності Плани роботи Обухівського районного суду на 2014 рік та І півріччя 2015 року.
Є відмітки про виконання. Всі працівники апарату суду ознайомлені.
 
Навчання
Навчання з працівниками апарату суду проводяться постійно.
Є план занять на 2014 рік. За 2014 рік проведено 5 занять. Проведені навчання оформлюються протоколами.
Перевірці надано для огляду план навчання на І півріччя 2015 року, затверджений 24.04.2015, та протоколи до нього.
Станом на 18.06.2015 проведено 4 заняття, хоча за планом їх має бути 16.
 
Оперативні наради з суддями та працівниками апарату суду
Оперативні наради з суддями та працівниками апарату суду проводяться постійно.
За 2014 рік проведено 27 оперативних занять з працівниками апарату суду.
Станом на день перевірки за 2015 рік проведено 9 оперативних нарад.
Протоколи в наявності, але не пронумеровані.
 
Збори суддів
За 2014 рік проведено 6 зборів суддів.
Станом на 18.06.2015 – 3.
Протоколи в наявності.
 
Номенклатура справ суду
Під час перевірки Номенклатури справ Обухівського районного суду Київської області на 2015 рік встановлено наступне:
Наряд № 07.03 «Протоколи засідань ЕК суду» невірно зазначено статтю, а саме ст. 10, а необхідно ст. 14а Типового переліку;
Наряд № 01.09 «Протоколи зборів суддів», строк зберігання – Доки не мине потреба, ст. 15. Потрібно – постійно (ст. 12а Типового переліку);
Наряд № 01.10 «Протоколи проведення занять з працівниками суду», містить у собі листування з ТУ ДСА України в Київській області та плани-графіки стажування суддів в  Апеляційному суді.
 
Звернення громадян та інформаційні запити
Журнал реєстрації звернень громадян в наявності. Прошитий, пронумерований, скріплений печаткою суду.
За 2014 рік – 28 звернень.
Станом на 19.06.2015 – 6 звернень.
Строки надання відповідей не порушено.
 
Журнал реєстрації запитів про надання публічної інформації в наявності. Прошитий, пронумерований, скріплений печаткою суду.
За 2014 рік – 22 запити.
Станом на 18.06.2015 – 2 запити.
 
Приймання громадян
Згідно з наказом Обухівського районного суду Київської області № 07-04-07/15 від 30.03.2015 встановлено графік прийому громадян у суді. В наявності є журнал реєстрації прийому громадян керівництвом суду.
В доступному та зручному місці на стенді – дошці оголошень для ознайомлення громадян–відвідувачів суду розміщені списки справ, що слухаються, Правила пропуску осіб до приміщень суду, оголошення про роботу «Електронного суду», оголошення про можливість отримання смс-повісток, зразок такої заявки, реквізити для сплати судового збору, витяг із Закону України «Про судовий збір», витяг із Закону України «Про звернення громадян», графік прийому громадян керівництвом суду, ТУ ДСА України в Київській області, адреси судів вищих інстанцій, схема евакуації на випадок пожежі.
 
Первинний  облік  та  статистична звітність
Усі матеріали, що надходять до суду, реєструються в автоматизованій системі документообігу суду (відповідно до п 2.1 Інструкції). Після реєстрації усі судові справи та матеріали, що надійшли до суду і підлягають розгляду відповідно до кримінального, цивільного чи адміністративного судочинства, передаються для реєстрації у відповідних обліково-статистичних картках та алфавітних покажчиках за формами встановленими Інструкцією.
Вхідна та вихідна кореспонденція в Обухівському районномусуді реєструється в автоматизованій системі документообігу суду.
На основі  документів  первинного  обліку суд складає статистичні звіти (квартальні, піврічні та річні) встановлених  форм.
Обліково-статистичні картки заповнюються в електронному вигляді.
 
Облік кримінальних справ (кримінальних проваджень)
та  відображення  їх  у  звітах ф. № 1, 1-1
Діловодство канцелярії кримінальних справ суду ведеться державною мовою.
Дата фактичного надходження матеріалів кримінального провадження до суду відповідає даті заведення обліково-статистичної картки та даті  реєстрації  її  у  журналі  вхідної  кореспонденції.
 
Достовірність звіту форми № 1 «ЗВІТ СУДІВ ПЕРШОЇ ІНСТАНЦІЇ ПРО РОЗГЛЯД СПРАВ У ПОРЯДКУ КРИМІНАЛЬНОГО СУДОЧИНСТВА»  за 2014 рік
 
Обліковано в звіті
Фактично
Залишок справ на 01.01.2014
5
5
Надійшло справ у звітному періоді
7
7
Залишок справ на 31.12.2014
3
3
 
Достовірність звіту форми  № 1-1 «ЗВІТ СУДІВ ПЕРШОЇ ІНСТАНЦІЇ ПРО РОЗГЛЯД МАТЕРІАЛІВ КРИМІНАЛЬНОГО ПРОВАДЖЕННЯ» за 2014 рік
 
Обліковано в звіті
Фактично
Залишок справ на 01.01.2014
22
22
Надійшло справ у звітному періоді
240
240
Залишок справ на 31.12.2014
19
19
 
Облік  цивільних, адміністративних справ
та  відображення  їх  у  звітах ф. № 2-Ц, 2-А
            Облік цивільних справ у суді здійснюється відповідно до Інструкції.
Дата фактичного надходження  справи  до суду відповідає даті заведення обліково-статистичних картках та  даті  реєстрації її  у журналі вхідної  кореспонденції.
Фактична кількість цивільних справ, що знаходились в провадженні суду,  у  звіті відображена вірно.
 
Цивільні справи за 2014 рік
 
Достовірність звіту ф. №2-Ц «ЗВІТ  СУДІВ ПЕРШОЇ ІНСТАНЦІЇ ПРО РОЗГЛЯД СПРАВ   У ПОРЯДКУ ЦИВІЛЬНОГО СУДОЧИНСТВА» (позовне провадження) за 2014 рік
 
 
Обліковано в звіті
Фактично
Залишок справ на 01.01.2014
189
189
Надійшло справ у звітному періоді
1540
1540
Залишок справ на 31.12.2014
177
177
 
Достовірність звіту форми № 2-Ц (окреме провадження) за 2014 рік
 
Обліковано в звіті
Фактично
Залишок справ на 01.01.2014
7
7
Надійшло справ у звітному періоді
125
125
Залишок справ на 31.12.2014
6
6
Обліково-статистичні картки залежно від форми зберігаються в різних картотеках: на справи наказного провадження; на справи окремого провадження; на справи адміністративної юрисдикції. В поодиноких випадках не заповнювалися п.п. 12.1 та 22 ОСК на цивільну справу.
 
Справи в порядку адміністративного судочинства за 2014 рік
Достовірність звіту форми № 2-А «ЗВІТ  СУДІВ ПЕРШОЇ ІНСТАНЦІЇ ПРО РОЗГЛЯД СПРАВ У ПОРЯДКУ АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДОЧИНСТВА» за 2014 рік
 
Обліковано в звіті
Фактично
 
Залишок справ на 01.01.2012
10
10
 
Надійшло справ у звітному періоді
132
132
 
Залишок справ на 31.12.2012
2
2
 
 
           Адміністративні справи, позовні заяви, що розглядаються в порядку адміністративного судочинства, реєструються у відповідній обліково-статистичній картці за індексом „2-а”.
 
Облік  справ про адміністративні правопорушення
та  відображення  їх  у  звіті ф. № 3
             Справа про адміністративне правопорушення реєструється в обліково-статистичній картці на справу про адміністративне правопорушення за індексом „3”.
            Обліково-статистичні картки на справу про адміністративні правопорушення ведеться в окремій картотеці.    
При реєстрації та перереєстрації справ про адміністративне правопорушення недоліків не виявлено, хронологія надходження справ не порушена.
 
Достовірність звіту форми № 3 «ЗВІТ ПРО РОЗГЛЯД СУДАМИ СПРАВ ПРО АДМІНІСТРАВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ ТА ЩОДО ОСІБ, ЯКІ ПРИТЯГНУТІ ДО АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ»  за 2014 рік
 
Обліковано в звіті
Фактично
Залишок справ на 01.01.2014
4
4
Надійшло справ у звітному періоді
1880
1880
Залишок справ на 31.12.2014
1
1
 
Строки здачі справ до канцелярії суду
 
Кримінальні справи
В ході перевірки були відібрані всі розглянуті кримінальні справи за 2014 рік та щодо яких не було подано апеляцію і перевірено наявність справ в канцелярії суду або в архіві суду. На обліково-статистичних картках проставляється знаходження справи – в канцелярії, а архіві, в апеляційній інстанції тощо.
Всі справи в наявності в канцелярії або в архіві суду, окрім тих по яких ще виготовляється протокол та рішення у встановлений законом строк (Додаток 1).
 
Адміністративні справи
В ході перевірки були відібрані всі розглянуті адміністративні справи за 2014 рік та щодо яких не було подано апеляцію і перевірено наявність справ в канцелярії суду.
Всі справи в наявності в канцелярії, окрім тих по яких ще виготовляється протокол та рішення у встановлений законом строк (Додаток 2).
 
Цивільні справи
В ході перевірки були відібрані всі розглянуті цивільні справи за 2014 рік та щодо яких не було подано апеляцію і перевірено наявність справ в канцелярії суду.
Всі справи в наявності в канцелярії, окрім тих по яких ще виготовляється протокол та рішення у встановлений законом строк (Додаток 3).
 
Справи про адміністративні правопорушення
В ході перевірки були відібрані всі розглянуті справи про адміністративні правопорушення за 2014 рік та щодо яких не було подано апеляцію і перевірено наявність справ в канцелярії суду.
Встановлено, що 2 справи про адміністративні правопорушення за 2014 рік відсутні. Такі справи як №372/41/14-п (3-35/14) та № 372/333/14-п (3-108/14) були загублені при поверненні їх із суду апеляційної інстанції до Обухівського районного суду. На даний час відкрито кримінальне провадження щодо факту загублення судових справ. По даному інциденту в суді було проведено інвентаризацію справ та є відповідні документи. Інші справи про адміністративні правопорушення за 2014 рік у суді в наявності в канцелярії, окрім тих які направлені на дооформлення або знаходяться в провадженні у суді. (Додаток 4).
 
Організація архівної справи в суді
Відповідальною за організацію роботи архіву Обухівського районного суду Київської області є архіваріус Пчелкова Л.Ю.
Ведення архівної справи здійснюється згідно з вимогами Інструкції про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації суду (далі – Інструкція).
Організація роботи архіву Обухівського районного суду ведеться відповідно до Положення про архівний підрозділ Обухівського районного суду Київської області, затвердженого наказом голови суду від 31.12.2013 № 204-О/13.
Відповідно до наведених вище Інструкції та Положення, у суді наказом голови суду від 11.06.2014 року № 10-04-07/14 створена експертна комісія (далі - ЕК) суду. До складу ЕК суду входить 1 суддя (голова ЕК суду), 3 працівника суду та начальник архівного відділу Обухівської РДА Київської області.
Положення про ЕК Обухівського районного суду Київської області затверджене наказом голови суду від 31.12.2013 № 203-О/13 та схвалене Протоколом ЕК архівного відділу Обухівської районної державної адміністрації від 13.12.2013 №7.
План роботи ЕК суду на 2015 рік затверджений головою суду 09.01.2015 року та підписаний головою ЕК суду. Однак План роботи ЕК суду на 2014 рік затверджений головою суду лише 11.06.2014 року.   
Засідання ЕК Обухівського районного суду у 2014 році проводилися 2 рази (протоколи ЕК суду від 25.06.2014 та від 09.12.2014). У 2015 році ЕК суду засідала 1 раз (протокол від 14.04.2015).   
На виконання п. 4.3.6. Інструкції у суді складений Графік передання судових справ та інших документів канцелярією до архіву Обухівського районного суду на 2015 рік затверджений керівником апарату суду, підписаний архіваріусом суду та є відмітка про ознайомлення всіма виконавцями. Строки передачі справ до архіву суду канцелярією суду дотримані. Однак графік передання судових справ на 2014 рік, затверджений керівником апарату суду та підписаний архіваріусом лише 11.06.2014 року.
Відповідно до пунктів 6.12-6.14 Інструкції в архіві суду, справи яких передаються на постійне зберігання, додатково ведеться паспорт архіву суду. Паспорт архіву суду складається щорічно в двох примірниках, один з яких до 01 грудня повинен направлятися до архівного відділу районної державної адміністрації, однак в порушення даних вимог Паспорт архіву Обухівського районного суду Київської області на 2014 рік не складений, та не був наданий перевірці для огляду.
В архів суду передаються справи постійного, тривалого (понад 10 років) зберігання та з особового складу. Їх передавання здійснюється тільки за описами справ. Однак помічені невеликі розбіжності зі зразками описів справ які передбачає Інструкція.
Засвідчувальні написи складені на окремому аркуші та вміщені наприкінці кожної справи. Оформлені відповідно до вимог Інструкції та підписані архіваріусом суду.
Закінчені судові справи, наряди, журнали, картотеки після закінчення календарного року зв‘язуються у пачки та передаються до архіву суду із зазначенням строків зберігання та з присвоєнням кожній справі архівного номеру. Передання до архіву справ та документів проводиться за актами, затвердженими головою суду, у яких вказується дата передання, їх кількість, номери справи.
Строк зберігання судових справ та справ загального діловодства визначається відповідно до Переліку судових справ і документів, що утворюються в діяльності суду, із зазначенням строків зберігання, затвердженим наказом ДСА України №22 від 11.02.2010, або установлюється ЕК суду з урахуванням наукової і практичної цінності документа. У закінчених справах загального діловодства, що передані на зберігання до архіву суду, пронумеровані всі аркуші, зроблені засвідчувальні написи. На обкладинках справ вказано найменування суду, дата її початку і закінчення, термін зберігання. На обкладинках судових справ, переданих до архіву суду, присутні написи «До архіву», що в свою чергу є дозволом на передання судової справи до архіву суду. Такий дозвіл надає суддя, під головуванням якого розглянуто справу, або голова районного суду.
 Журнал видачі справ з архіву прошитий, пронумерований та скріплений печаткою. Ведеться належним чином.
Позитивним є те, що архіваріус Обухівського районного суду розробляє Історичну довідку Обухівського районного суду Київської області, що в свою чергу дасть можливість колективу суду, а також громадянам, що відвідують суд бути більш обізнаними в історії створення та існування будинку правосуддя в Обухівському районі. Історична довідку включає в себе деякі нормативні акти щодо заснування суду, фотографії та біографічні довідки деяких очільників будинку правосуддя, а історичний екскурс щодо його діяльності.
 
Організація обліку та зберігання речових доказів
 
Робота у суді щодо організації обліку та зберігання речових доказів проводиться відповідно до вимог Інструкції про порядок вилучення, обліку, зберігання та передачі речових доказів у кримінальних справах, цінностей та іншого майна органами дізнання, досудового слідства і суду (в новій редакції), затвердженої наказом Генеральної прокуратури України, Міністерства внутрішніх справ України,  Державної податкової адміністрації України, Служби безпеки України, Верховного суду України,  Державної судової адміністрації України від 27.08.2010 №51/401/649/471/23/125 (далі - Інструкція).
Особою, відповідальною у суді за зберігання речових доказів, в Обухівському районному суді визначено діловода суду – Янкову Н.Г.
У 2014 році на обліку та зберіганню в суді перебували речові докази по 99 справах, у 2015 році вже зафіксовано 54 справи з речовими доказами.
Для обліку речових доказів у суді заведений журнал. Журнал обліку речових доказів у Обухівському районному суді прошитий, пронумерований, скріплений гербовою печаткою та підписом голови суду. При реєстрації речових доказів у журналі записи проводяться в хронологічному порядку, кожна річ записується окремо, як того вимагає Інструкція.
Відповідальна особа у суді за збереження речових доказів приймає речові докази разом із справою, розписується у їх прийнятті в журналі, та засвідчує штампом суду.
Керівник апарату суду, за участі відповідальної за збереження речових доказів у суді особи повинен не рідше одного разу на рік перевіряти стан та умови зберігання речових доказів, правильність ведення  документів по їх прийому, обліку, передачі відповідно до Інструкції. За результатами перевірки складається акт. Акт перевірки кімнати речових доказів Обухівського районного суду Київської області затверджений головою суду 22.12.2014 року.
Загалом стан організації роботи по обліку за зберіганню речових доказів у суді на належному рівні.
 
Бібліотека суду
Відповідно до вимог Інструкції зділоводства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної республіки Крим та Вищому спеціалізованому суду з розгляду цивільних та кримінальних справ що затверджена наказом ДСА України від 17.12.2013 № 173 зі змінами, в Обухівському районному суді Київської області створена та діє бібліотека суду.
Положення про бібліотеку Обухівського районного суду Київської області затверджене наказом голови суду № 27-О від 28.03.2011.
Наказом голови Обухівського районного суду обов’язки щодо організації роботи бібліотеки суду покладені на консультанта суду – Тонкошкур Н.В.
В суді заведений журнал обліку юридичної літератури, який прошитий, пронумерований, скріплений печаткою та підписом голови суду. Журнал ведеться належним чином, вчасно обліковуються надходження всіх офіційних видань.
 
Ведення кадрового діловодства в суді
Штатним розписом Обухівського районного суду Київської області на 2015 рік затверджено 45 штатних одиниць, з них: 10 судді, 31 державних службовців, 3 службовця, 1 прибиральниця.
 Станом на 18 червня 2015 року в суді існує дві вакантні посади судді, головний спеціаліст з інформаційних технологій та заступник керівника апарату суду. 
Відповідно до наказ Обухівського районного суду № 21-04-04/15  від 08.06.2015 кадрове діловодство покладено на консультанта з кадрової роботи Сушко Юлію Вікторівну.
У процесі вивчення кадрового забезпечення Обухівського районного суду встановлено наступне.
Правила внутрішнього трудового розпорядку для суддів та працівників апарату Обухівського районного суду Київської області розроблені відповідно до чинного законодавства та затверджені протоколом зборів трудового колективу від 13.07.2012 зі змінами внесеними 24.12.2013, з якими працівники суду ознайомлені під розпис. Правила внутрішнього трудового розпорядку розміщені на дошці оголошень суду.
Особові справи працівників апарату суду та суддів ведуться спільно відповідно Методичних рекомендацій щодо ведення обліку кадрів і кадрового діловодства в місцевих та апеляційних судах загальної юрисдикції та  Порядку ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.98. № 371 (далі-Порядок ведення особових справ державних службовців).
Однак, в особових справах працівників суду відсутня інформація  про  працюючих у зазначеному органі близьких осіб, довідка про перебування в кадровому резерві, згода на обробку персональних даних, копії наказів про встановлення надбавки за вислугу років, заповнені бланки щорічних оцінок (знаходяться в окремому наряді суду). Крім того, в особових справах, знаходяться накази про надання основних та додаткових відпусток, що є недоречним.
При заповненні трудових книжок працівників суду, в основному, в суді дотримуються виконання вимог Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993  № 59.  Відомості про призначення, переведення  на іншу роботу, звільнення, заохочення працівника тощо вносяться в трудову книжку відповідно до наказу  керівника апарату.
Але в трудовій книжці судді Мори О.М. відсутній запис про прийняття присяги судді.
На виконання вимог Закону України «Про державну службу» та Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169 в  суді створена конкурсна комісія (наказ керівника апарату № 36-04-02/14 від 16.09.2014 року із змінами) до складу якої входить суддя.
Статтями 53, 54 закону України «Про судоустрій і статус суддів» встановлено вичерпний перелік діяльності, якою має право займатися суддя, та органів в діяльності яких він має брати участь. Даним переліком не встановлено право судді входить до складу конкурсної комісії та брати участь у проведенні іспиту для зайняття посад державних службовців.
Протоколи засідань конкурсної комісії та відповіді на білети зберігаються в окремому наряді.
Присвоєння рангів та вставлення надбавок за вислугу років державним службовцям апарату суду, в основному, проводяться у відповідності до Закону України «Про державну службу». Ранги державним службовцям апарату суду присвоюються за поданням керівника апарату суду за умови успішної роботи.
Однак, працівникам суду Бенчук О.О., Бадьора Є.І. та Жук Д.В., що раніше призначалися на посаду головного спеціаліста з інформаційних технологій не вірно присвоювався ранг державного службовця.
Так, кожному з цих працівників при призначені мав встановлюватись одинадцятий ранг державного службовця в межах п’ятої категорії посад, натомість керівником апарату суду встановлювався тринадцятий ранг державного службовця в межах шостої категорії посад.
Під час обчислення стажу державної служби  працівникам Обухівського районного суду встановлено наступне порушення:
- судовий розпорядник Бончаров С.М. - право на встановлення надбавки за вислугу років у розмірі 20 % виникло 23.07.2014 р., а згідно розрахунку суду 31.05.2015 р.
У суді заведена книга реєстрації наказів голови суду та керівника апарату суду. Так у 2014, 2015 роках накази голови суду та керівника апарату суду реєструються в окремих журналах та окремих нарядах залежно від тематики наказів та строків зберігання: з основної діяльності, з особового складу, з адміністративного-господарських питань та про надання відпусток.
При перегляді наказів керівника апарату та голови суду встановлено, що у порядковому номері наказу зазначається номер номенклатури наряду, що в свою чергу є недоречним.
У Обухівському районному суді виконуються вимоги антикорупційного законодавства, відсутні факти адміністративного провадження в справах про корупційні діяння або інші правопорушення, пов’язані з корупцією. Державні службовці суду доходи за 2014 рік задекларували, декларації про доходи підшиті в особових справах працівників апарату суду.
Враховуючи вищевикладене, в  Обухівському районному суді Київської області кадрове діловодство ведеться на належному рівні.
 
Висновки
 
На підставі вивчення стану організації роботи Обухівського районного суду Київської області можна дійти висновку про добрий рівень стану судового діловодства, обліково-статистичної роботи, архівної справи та кадрового діловодства.
 
І. Для забезпечення належного стану організаційної роботи з судового діловодства, обліково-статистичної роботи, кадрової та архівної діяльності суду вважаємо за необхідне рекомендувати:
 
Голові Обухівського районного суду Київської області:
 
Відповідно до ст. 24 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» - посилити контроль за ефективністю діяльності роботи суду.
 
 Керівнику апарату Обухівського районного суду Київської області:
 
Усунути всі недоліки, виявлені під час перевірки:
1.                  В Номенклатуру справ суду на 2016 рік включити наряди:
-                      «Підвищення кваліфікації суддів та працівників апарату суду» (у розділ «04. Розпорядча діяльність та кадрове діловодство»);
-                     «Паспорт архіву суду»;
-                     «Адвокатські запити та матеріали щодо їх розгляду», якщо буде зберігатися тенденція щодо їх численного надходження;
-                     Переоформити вміст наряду 01.10;
2.                  У Номенклатуру справ суду на 2016 рік виключити наряд № 02.06 «Алфавітний покажчик інформаційних запитів» з метою економії журналів.
3. Суворо дотримуватись вимог Переліку типових документів, що створюються під час діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, а також в разі необхідності надання відповідальним особам Обухівського районного суду методичної допомоги працівниками територіального управління.
4.                  Здійснювати систематичне навчання працівників апарату суду з питань діловодства та обліково-статистичної роботи та дотримуватися Плану навчань;
5.                  Посилити контроль за веденням обліку кримінальних, цивільних, адміністративних справ  та справ про адміністративні правопорушення та заповненням ОСК;
6.                  Неухильно дотримуватися вимог положень Інструкції з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної республіки Крим та Вищому спеціалізованому суду з розгляду цивільних та кримінальних справ, затвердженої наказом ДСА України від 17.12.2013 № 173;
7.                  Розмістити на Інформативній дошці форму запиту на публічну інформацію та Положення про порядок організації доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні Обухівського районного суду, витяг із Закону України «Про судоустрій і статус суддів» щодо дисциплінарної відповідальності суддів, Правила внутрішнього трудового розпорядку, Правила поведінки в суді;
8.                  Дотримуватись правил, встановлених Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348;
9.                  Після кожного звітного періоду аналізувати стан обліково-статистичної роботи та дані стану здійснення правосуддя;
10.              Щорічно до 01 грудня складати Паспорт архіву суду;
11.              Дотримуватися встановлених інструкціями термінів затвердження планів та графіків щодо організації роботи суду та зокрема архіву суду;

12.              Ретельно перевірити та привести у відповідність всі особові справи працівників суду,  дотримуватися вимог Порядку ведення особових справ державних службовців;

13.              Внести до трудової книжки судді Мори О.М. запис про прийняття ним присяги, як це передбачено Указом Президента України «Про Порядок складення присяги судді особою, вперше призначеною на посаду професійного судді» від 06.04.2011 № 380/2011; 
14.              Внести зміни до наказу суду  про створення конкурсної комісії з складу якої виключити суддю. Розробити та затвердити нові екзаменаційні білети в кожному з яких має бути зазначено не менше ніж п’ять запитань відповідно до чинного законодавства; 

15.              Привести у відповідність до категорії посад державних службовців ранг державного службовця вищевказаним працівникам. Внести зміни до наказів суду. Приділити увагу Розпорядженню Кабінету Міністрів України № 88-р від 24.02.2003 та суворо дотримуватися вимог Положення про ранги державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України  від 19.06.1996 № 658.

16.    Привести у відповідність наказ про встановлення надбавки за вислугу років Бончарову С.М. Переглянути та здійснити повторний розрахунок стажу роботи на посаді, всім держслужбовцям суду.
17.    Спростити нумерацію наказів суду застосовуючи буквені позначки «к» - з особового складу, «о» - з основної діяльності, «в»  - з надання відпусток.
 
ІІ. Доповідну записку розглянути на нараді за участю голови суду та працівників апарату місцевого суду.
ІІІ. Про проведену роботу з усунення виявлених перевіркою недоліків повідомити територіальне управління Державної судової адміністрації України в Київській області до 30 липня 2015 року.
ІV. Доповідну записку направити голові Апеляційного суду Київської області до відома.
 
 
Начальник відділу організаційного
забезпечення діяльності судів, судової
статистики та інформаційних технологій                                                                  О.Ю. Горностай
 
 
Завідуюча сектором кадрової роботи                                                                       С.В. Муляревич
 
Головний спеціаліст відділу організаційного
забезпечення діяльності судів, судової
статистики та інформаційних технологій                                                                  О.О. Пермінова
 
Головний спеціаліст відділу організаційного
забезпечення діяльності судів, судової
статистики та інформаційних технологій                                                                       І.Г. Приймак