flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ДОКУМЕНТАЦІЯ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ на закупівлю послуг

 

Територіальне Управління Державної судової адміністрації України в КИЇВСЬКІЙ області

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Рішенням комітету з конкурсних торгів

 

№ 1 від «22» жовтня  2012 року

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОКУМЕНТАЦІЯ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ

 

 

 

на закупівлю послуг

 

послуги з технічного обслуговування і ремонту конторських, лічильних машин та комп’ютерної техніки (послуги з заправлення та відновлення картриджів) (код 72.50.1 за ДКПП 016-97)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Київ - 2012 рік


 

 

Розділ 1. Загальні положення

 

 

1. Терміни, які вживаються в документації конкурсних торгів

 

Документація конкурсних торгів розроблена на виконання вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель» (2289-17) (далі - Закон). Терміни, які використовуються в цій документації конкурсних торгів вживаються в значеннях, визначених Законом.

 

2. Інформація про замовника торгів:

 

 

 

- повне найменування:

Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Київській області. (далі – замовник)

 

- місцезнаходження:

01032, м. Київ, вул. Симона Петлюри 16

 

- посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками:

Масовець Володимир Петрович, завідуючий сектором матеріально-технічного та господарського забезпечення, організації діяльності служби судових розпорядників, 01032, м. Київ, вул. Симона Петлюри 16., кабінет 307,  тел. (044) 234-05-00;

 

 

3. Інформація про предмет закупівлі

 

 

-найменування предмету закупівлі:

Послуги з технічного обслуговування і ремонту конторських, лічильних машин та комп’ютерної техніки (послуги з заправлення та відновлення картриджів) (код 72.50.1 за ДКПП 016-97)

 

-вид предмету закупівлі:

послуга

 

- місце, кількість, обсяг виконання робіт:

 

місцеві загальні суди Київської області, кількість  та обсяг наведено в технічному завданні,

 

- строк виконання робіт:

грудень 2012 року

 

4. Процедура закупівлі

Відкриті торги

 

 

5. Недискримінація учасників

Вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.

 

 

6. Інформація  про  валюту  (валюти),  у якій (яких) повинна бути розрахована і зазначена ціна пропозиції конкурсних торгів

 Подання пропозицій конкурсних  торгів в Національній валюті (гривня).

 

 

7. Інформація про мову (мови),  якою  (якими)  повинні  бути складені  пропозиції конкурсних торгів

 

Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою

У разі надання будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад (або справжність підпису перекладача) повинні бути засвідчені нотаріально.

 

 

Розділ 2. Порядок внесення змін та надання роз`яснень до документації конкурсних торгів

 

 

1. Процедура надання роз'яснень щодо  документації конкурсних торгів

 

Учасник, який отримав документацію конкурсних торгів, має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів звернутися до замовника за роз'ясненнями щодо документації конкурсних торгів. Замовник повинен надати роз’яснення на запит протягом трьох днів з дня його отримання всім особам, яким було надано документацію конкурсних торгів.

Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами запитів внести зміни до документації конкурсних торгів, продовживши строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менше ніж на сім днів, та повідомити письмово протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про внесення зазначених змін усіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів.

У разі несвоєчасного подання замовником роз'яснень щодо змісту документації конкурсних торгів або несвоєчасного внесення до неї змін замовник повинен продовжити строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менш як на сім днів та повідомити про це всіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів.

Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до             статті 10 Закону.

 

2. Порядок проведення зборів з метою роз'яснення запитів щодо документації конкурсних торгів

У разі проведення зборів з метою роз'яснення будь-яких запитів щодо документації конкурсних торгів замовник повинен забезпечити ведення протоколу таких зборів з викладенням у ньому всіх роз'яснень щодо запитів і надсилає його всім особам, яким було подано документацію конкурсних торгів, незалежно від їх присутності на зборах.

Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до             статті 10 Закону.

 

 

Розділ 3. Підготовка пропозицій конкурсних торгів

 

 

1.Оформлення пропозиції конкурсних торгів

 

* ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).

 

 

 

 

 

Пропозиція конкурсних торгів подається у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошита, пронумерована кожна сторінка та скріплена печаткою у запечатаному конверті.

Учасник процедури закупівлі має право подати лише одну пропозицію конкурсних торгів.

Учасникам процедури закупівлі подають пропозиції конкурсних торгів щодо предмету закупівлі в цілому. 

Кожна сторінка пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі повинна бути пронумерована та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки*.

Повноваження щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.

Пропозиція конкурсних торгів запечатується в одному конверті, який у місцях склеювання повинен містити відбитки печатки учасника процедури закупівлі*.

На конверті повинно бути зазначено:

- повне найменування і адреса замовника;

 - назва предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів;

- повне найменування учасника процедури закупівлі, його адреса, ідентифікаційний код ЄДРПОУ, номери контактних телефонів;

- маркування: «Не відкривати до  26.11.2012 року, 11.30 год.».

 

2. Зміст пропозиції конкурсних торгів учасника

 

Пропозиція конкурсних торгів, яка подається учасником процедури закупівлі повинна складатися з:

1)            форму «ПРОПОЗИЦІЯ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ» згідно Додатку № 1 до цієї документації конкурсних торгів;

2)            інформацію про учасника згідно Додатку № 7 до цієї документації конкурсних торгів;

3)            документальне підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям:

-              довідки згідно Додатків № 4-6 до цієї документації конкурсних торгів;

-              Копія балансу за 2011 рік та за ІІІ- квартал 2012року (форма Ф-1 «Баланс») з відміткою органів статистики, а в разі якщо документ подається в електронному вигляді, з документом, що підтверджує подачу даного балансу, фізична особа – підприємець подає фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва за 2011 рік та за ІІІ- квартал 2012р (у разі, якщо ведення такого документу не передбачено законодавством – лист у довільній формі з зазначенням цього);

-              Копія звіту про фінансові результати за 2011 рік та за  ІІІ- квартал 2012року (форма Ф-2 «Звіт про фінансові результати») (для юридичних осіб) – з відміткою органів статистики, а для  фізичних осіб (підприємців) - фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва або копію декларації про одержані доходи за 2011 рік та за ІІІ- квартал 2012 року (які перебувають на загальній системі оподаткування) або копія звіту по єдиному податку за 2011 рік та за ІІІ- квартал 2012 року (які перебувають на спрощеній системі оподаткування), а в разі якщо документ подається в електронному вигляді,  з документом, що підтверджує подачу даної звітності;

-              Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний рік (форма Ф-3 «Звіт про рух грошових коштів») з відміткою органів статистики (у разі, якщо ведення такого документу непередбачено законодавством – лист у довільній формі з зазначенням цього), а в разі якщо документ подається в електронному вигляді,  з документом, що підтверджує подачу даної звітності. Суб’єкти малого підприємства господарської діяльності, для яких встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати повинні надати підтвердження з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про те, що їх фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів;

-              Оригінал або нотаріально завірена копія довідки з обслуговуючого банку про відкриття поточного (розрахункового) рахунку та про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами по даному рахунку не більше десяти днів відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів.

4)            інформацію та документи про відповідність запропонованої послуги технічним вимогам, підготовлені відповідно до вимог п. 7 розділу 3 цієї документації конкурсних торгів;

5)            оригінал або завірену копію документу, який підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису пропозиції конкурсних торгів (копію наказу про призначення керівника підприємства на посаду, або копію протоколу рішення власників чи акціонерів про призначення його керівником, або протоколу засновників/виписку з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління або копію довіреності керівника учасника та інше). У разі, якщо підписувати договір, пропозицію конкурсних торгів тощо буде інша уповноважена особа, надати документальне підтвердження повноважень цієї особи (оригінал довіреності);

6)            Оригінал або нотаріально завірену копію довідки відповідного уповноваженого органу про відсутність учасника в єдиній базі даних підприємств, щодо яких порушено провадження у справах про банкрутство чи відкрита ліквідаційна процедура (згідно з наказом Мін'юсту № 3305/5 від 11.11.2011р. «Про Типовий стандарт надання адміністративної послуги з видачі довідок з Єдиної бази даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство»), датована не більше двотижневого терміну відносно фактичної дати розкриття пропозицій конкурсних торгів;;

7)            оригінал або завірену копію довідки ДПІ про відсутність заборгованості по сплаті обов’язкових податків і зборів в Україні, дійсну на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів;

8)            довідку, складену у довільній формі (на фірмовому бланку учасника), про відсутність у службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення закупівлі, притягнення до відповідальності за злочини, пов’язані з порушеннями процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (для фізичної особи, в тому числі фізичної особи-підприємця – довідку про відсутність притягнення учасника до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення та відсутність притягнення до відповідальності за злочини, пов’язані з порушеннями процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку).

9)            документальне підтвердження провадження учасником господарської діяльності відповідно до положень статуту, а саме:

-              завірену копію статуту (для фізичної особи, в тому числі фізичної особи-підприємця – завірену копію паспорту);

-              завірену копію довідки про включення до ЄДРПОУ (для фізичної особи, в тому числі фізичної особи-підприємця – завірену копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду);

-              копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або копія виписки (витягу) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

-              завірену копію довідки про взяття на облік платника податку (форма № 4-ОПП);

-              завірену копію свідоцтва про реєстрацію учасника платником податку на додану вартість чи єдиного податку;

10)                                           проект Договору про закупівлю з урахуванням положень Наказу Міністерства економіки України від 27 липня 2010 року № 925, п.2 розділу 6 цієї документації конкурсних торгів та Додатку № 6 до цієї документації конкурсних торгів..

11) Копія ліцензії для провадження відповідного виду господарської діяльності з додатками (у разі наявності).

 

3. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів

 

Не вимагається

 

4. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції конкурсних торгів

 

 

Не вимагається

 

5.Строк, протягом якого пропозиції конкурсних торгів є дійсними

Пропозиції конкурсних торгів вважаються дійсними протягом 90  днів. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозицій конкурсних торгів.

Учасник має право:

- відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення пропозиції конкурсних торгів;

- погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним пропозиції конкурсних торгів та наданого забезпечення пропозиції конкурсних торгів.

 

6.Кваліфікаційні критерії до учасників

Для участі у процедурі закупівлі учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають таким критеріям:

·                     наявність обладнання та матеріально-технічної бази;

·                     наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;

·                     наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів;

·                     наявність фінансової спроможності.

Для документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам відповідно до ст. 16 Закону учасники надають: баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості по кредитам, документи, передбачені Додатками № 4-6 до документації конкурсних торгів.

 

7.Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

 

Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій конкурсних торгів:

- документи, які підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником (технічне завдання наведено в Додатку 2):

 

 

8.Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі, щодо яких можуть бути подані пропозиції конкурсних торгів

Закупівля за лотами не передбачається.

 

 

9. Внесення змін або відкликання пропозиції конкурсних торгів учасником

 

Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію конкурсних торгів до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції конкурсних торгів. Такі зміни чи заява про відкликання пропозиції конкурсних торгів враховуються у разі, коли вони отримані замовником до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів.

 

 

Розділ 4. Подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів

 

 

1. Спосіб, місце та кінцевий строк подання  пропозицій конкурсних торгів:

- спосіб подання пропозицій конкурсних торгів:

- місце подання пропозицій конкурсних торгів:

- кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата, час):

 

Особисто або поштою

01032, м. Київ, вул. Симона Петлюри 16, приймальня

26.11.2012р. до 10.00

Пропозиції конкурсних торгів, отримані замовником після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам, що їх подали.

На запит учасника замовник протягом одного робочого дня з дня надходження запиту підтверджує надходження пропозиції конкурсних торгів із зазначенням дати та часу.

 

 

2. Місце, дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів:

- місце розкриття пропозицій конкурсних торгів:

- дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів:

 

 

01032, м. Київ, вул. Симона Петлюри 16, кабінет  307

26.11.2011р.

Час. 11.30 год.

Для участі представників учасників у розкритті тендерних пропозицій необхідно завчасно (за три робочі дні до розкриття) надати контактній особі копії паспортів представників учасників з метою оформлення перепусток.

Розкриття пропозицій конкурсних торгів здійснюється в день закінчення строку їх подання у час та в місці, що зазначені в оголошенні про проведення відкритих торгів.

До участі у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів замовником допускаються всі учасники, що подали пропозиції конкурсних торгів або їх уповноважені представники. Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття пропозицій конкурсних торгів не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді або для відхилення його пропозиції конкурсних торгів.

Конверти, позначені «Зміни» або «Відкликання», відкриваються та прочитуються в першу чергу. Пропозиції конкурсних торгів, за якими було подане відповідне письмове повідомлення про відкликання згідно з пунктом 9 розділу 3 цієї документації конкурсних торгів, не відкриваються.

За підроблення документів учасник конкурсних торгів несе відповідальність згідно з чинним законодавством України.

Повноваження представника учасника підтверджується протоколом засновників/випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів. Для підтвердження особи такий представник повинен надати паспорт або інший документ, що посвідчує особу.

Під час розкриття пропозицій конкурсних торгів перевіряється наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів, а також оголошуються найменування та місцезнаходження кожного учасника, ціна кожної пропозиції конкурсних торгів. Зазначена інформація вноситься до протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів.

Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів складається у день розкриття пропозицій конкурсних торгів за формою, встановленою Уповноваженим органом.

Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів підписується членами комітету з конкурсних торгів та учасниками, які беруть участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів.

Завірена підписом Голови комітету з конкурсних торгів та печаткою замовника копія протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів надається будь-якому учаснику на його запит протягом 1 (одного) робочого дня з дня отримання такого запиту.

Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.

 

 

 

Розділ 5. Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця

 

 

1. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію

 

Замовник має право звернутися до учасників за роз'ясненнями змісту їх пропозицій конкурсних торгів з метою спрощення розгляду та оцінки пропозицій.

Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої пропозиції конкурсних торгів.

Оцінка пропозицій конкурсних торгів здійснюється на основі наступних критеріїв:

 

а) ціна;

Оцінка проводиться згідно з наступною методикою.

Кількість балів кожної пропозиції визначається сумарно. Максимально можлива кількість балів дорівнює 100.

1. Кількість балів по критерію ціна дорівнює 100 балам.

 

Методика оцінки

1. Кількість балів за критерієм “Ціна” визначається наступним чином. Пропозиції, ціна якої найвигідніша (найменша), присвоюється максимально можлива кількість балів.

Кількість балів для решти пропозицій визначається за формулою:

Б обчисл  = Цminобчисл*100, де

Б обчисл – обчислювана кількість балів;

Цmin  - найнижча ціна;

Цобчисл – ціна пропозиції, кількість балів для якої обчислюється;

100 – максимально можлива кількість балів за критерієм  Ціна”.

У випадку однакового значення рангу, переможець визначається шляхом голосування членів комітету з конкурсних торгів простою більшістю голосів за участю в голосуванні не менш двох третин членів комітету. Якщо результати голосування розділилися порівну, вирішальний голос має Голова комітету з конкурсних торгів.

 

2.Виправлення арифметичних помилок

Замовник має право на виправлення арифметичних помилок, допущених в результаті арифметичних дій, виявлених у поданій пропозиції конкурсних торгів під час проведення її оцінки, у порядку, визначеному документацією конкурсних торгів, за умови отримання письмової згоди на це учасника, який подав пропозицію конкурсних торгів.

Помилки виправляються Замовником  у такому порядку:

а) при розходженні між сумами, вказаними літерами та в цифрах, сума літерами є визначальною;

б) при розходженні між ціною одиниці  та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю на кількість, ціна за одиницю є визначальною, а підсумкова ціна виправляється. Якщо, на погляд Замовника, в ціні за одиницю є явне зміщення десяткового розподілювача, в такому випадку призначена підсумкова ціна є визначальною, а ціна за одиницю виправляється;

в) при розходженні між підсумковою ціною пропозиції, зазначеної у пропозиції конкурсних торгів та отриманою шляхом додавання елементів ціни, і підсумковою ціною пропозиції, отриманою при перевірці пропозиції шляхом додавання елементів ціни, визначальною є фактична сума ціни пропозиції, отримана шляхом додавання елементів ціни.

Якщо учасник не згоден з виправленням арифметичних помилок, його  пропозиція конкурсних торгів відхиляється.

 

3. Інша інформація

 

Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на послуги, що надаватимуться за Договором про закупівлю, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції конкурсних торгів, та самостійно несе всі витрати на їх отримання, а замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за ці витрати незалежно від результату процедури закупівлі.

Замовник безоплатно надає документацію конкурсних торгів всім бажаючим, які подають офіційний запит до замовника торгів. Спосіб отримання документації конкурсних торгів – особисто або поштою (у тому числі електронною поштою).

На учасника переможця можуть покладатися витрати за інформаційні послуги, які надає «Вісник державних закупівель»

 

 

 

4.Відхилення пропозицій конкурсних торгів

Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів, у разі якщо:
1) учасник:

не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 цього Закону;

не погоджується з виправленням виявленої замовником арифметичної помилки;

не надав забезпечення пропозиції конкурсних торгів, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) наявні підстави, зазначені у статті 17 та частині сьомій статті 28 цього Закону;

3) пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів.

Інформація про відхилення пропозиції конкурсних торгів із зазначенням підстави надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена протягом трьох робочих днів з дати прийняття такого рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.

 

5.Відміна Замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися

 Замовник відміняє торги у разі:

    відсутності подальшої потреби у закупівлі товарів, робіт;

    неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань державних закупівель;

    виявлення факту змови учасників;

    порушення порядку публікації оголошення про проведення процедури закупівлі, акцепту, оголошення про результати процедури закупівлі, передбаченого цим Законом;

    подання для участі у них менше двох пропозицій конкурсних торгів;

    відхилення всіх пропозицій конкурсних торгів згідно з цим Законом;

    якщо до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох учасників.

    Про відміну процедури закупівлі за такими підставами має бути чітко визначено у документації конкурсних торгів.

    Торги можуть бути відмінені частково (за лотом).

    Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі якщо:

    ціна найбільш вигідної пропозиції конкурсних торгів перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі;

    здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок непереборної сили.

    Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, надсилається замовником Уповноваженому органу та усім учасникам протягом трьох робочих днів з дня прийняття замовником відповідного рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ 6. Укладання договору про закупівлю

 

 

1. Терміни укладання договору

У день визначення переможця замовник акцептує пропозицію конкурсних торгів, що визнана найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.

Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, пропозицію конкурсних торгів якого було акцептовано не пізніше ніж через 30 днів з дня акцепту пропозиції відповідно до вимог документації конкурсних торгів та акцептованої пропозиції, але не раніше ніж через 14 днів з дати публікації у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів.

Учасник-переможець процедури закупівлі при укладенні договору повинен надати дозвіл або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.

 

2. Істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю

 

Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених  Законом України “Про здійснення державних закупівель ”.

Істотні умови Договору про закупівлю  (Додаток № 3 до документації конкурсних торгів) у відповідності до вимог ст. 40 Закону.

  Умови  договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції (у тому числі  ціни  за  одиницю  товару)  переможця  процедури закупівлі.

Істотні умови договору про закупівлю не можуть  змінюватися  після його  підписання  до  виконання  зобов'язань  сторонами  у повному обсязі, крім випадків:

1) зменшення  обсягів  закупівлі, зокрема   з   урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;

2) зміни ціни за одиницю товару не більш як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови,  що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;

3) покращення якості предмета закупівлі  за  умови,  що  таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі;

4) продовження  строку  дії договору та виконання зобов'язань щодо передачі товару,  виконання  робіт,  надання  послуг  у  разі виникнення  документально  підтверджених об'єктивних обставин,  що спричинили таке продовження,  у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат замовника за умови,  що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у договорі;

5) зміни умов у зв'язку  із  застосуванням  положень  частини шостої цієї статті;

6) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);

7)  зміни  ціни  у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;

8)  зміни  встановленого  згідно  із  законодавством органами державної  статистики  індексу  інфляції,  зміни  курсу  іноземної валюти  у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни  залежно  від  зміни такого курсу, зміни біржових котирувань, регульованих  цін  (тарифів)  і  нормативів,  які застосовуються в договорі про закупівлю.

9) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини 6 ст. 40 Закону.

 

3. Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю 

 

У разі письмової відмови переможця торгів підписати договір про закупівлю відповідно до вимог документації конкурсних торгів або не укладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, замовник повторно визначає найбільш економічно вигідну пропозицію конкурсних торгів з тих, строк дії яких ще не минув.

 

 

4. Забезпечення виконання договору про закупівлю

Не вимагається.

 

 


Додаток 1

ПРОПОЗИЦІЯ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ НА УЧАСТЬ У ВІДКРИТИХ ТОРГАХ НА ЗАКУПІВЛЮ

послуг з технічного обслуговування і ремонту конторських, лічильних машин та комп’ютерної техніки (послуги з заправлення та відновлення картриджів) (код 72.50.1 за ДКПП 016-97)

 

        Уважно вивчивши документацію конкурсних торгів, цим подаємо на участь у торгах свою пропозицію конкурсних торгів:

1.        Повне найменування Учасника ______________________________________________

2.        Адреса (юридична та фактична) ______________________________________________

3.        Телефон/факс _____________________________________________________________

4.        Керівництво (прізвище, ім’я по батькові) ______________________________________

5.        Код ЄДРПОУ ____________________________________________________________

6.        Форма власності та юридичний статус підприємства (організації), дата утворення, місце реєстрації; спеціалізація_______________________________________________

7.        Коротка довідка про діяльність фірми _________________________________________

_____________________________________________________________________________

8.        Загальна вартість пропозиції конкурсних торгів без ПДВ, грн.:

Цифрами ______________________________________________________________________

Літерами ______________________________________________________________________

9.        Загальна вартість пропозиції конкурсних торгів з ПДВ, грн.:

Цифрами ______________________________________________________________________

Літерами _______________________________________________________________________

10.     Умови розрахунків : ________________________________________________________

(вказується Учасником: відстрочка платежу ____ днів)

11.     Строк поставки: ____________________ днів (вказується Учасником з моменту отримання заявки від замовника)

12.     Уповноважений представник Учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі _______________________________________________________

13.     Додаткові відомості _______________________________________________________

14.     Цінова пропозиція:

 

 

з/п

 

 

Найменування товару (послуги)

 

 

Од.

ви міру

 

 

Кіль

кість

 

 

     

Ціна за одиницю

без ПДВ

(шт..) *

 

 

   Загальна сума

шт.. без ПДВ

(шт..)*

1.     

Заправка картриджа HP LJ 1010 Q2612A або еквівалент

шт.

249

 

 

2.       

Заправка картриджа Samsung ML-1710 або еквівалент

шт.

285

 

 

3.       

Заправка картриджа HP LJ 5L/6L C3906A або еквівалент

шт.

240

 

 

4.       

Заправка картриджа Canon E-16 або еквівалент

шт.

168

 

 

5.       

Заправка картриджа Canon EР-22 або еквівалент

шт.

135

 

 

6.       

Заправка картриджа HP LJ 1200 (C7115A) або еквівалент

шт.

249

 

 

7.       

Заправка картриджа Samsung ML-1610/2010 або еквівалент

шт.

222

 

 

8.       

Заправка картриджа Samsung ML-4100 або еквівалент

шт.

207

 

 

9.       

Заправка картриджа Samsung ML-4200/4300 або еквівалент

шт.

225

 

 

10.    

Заправка картриджа Xerox WC 114 або еквівалент

шт.

240

 

 

11.    

Заправка картриджа Samsung SCX-4600 або еквівалент

шт.

243

 

 

12.    

Заправка картриджа Xerox WC 3100 або еквівалент

шт.

240

 

 

13.    

Заправка картриджа Xerox WC-3119 (013R00625) або еквівалент

шт.

237

 

 

14.    

Заправка КМА Canon ir-1210/1510 тонером або еквівалент

шт.

84

 

 

15.    

Заправка тонер-картріджа KX-FA92A до БФП Panasonic KX-MB263/763/773 або еквівалент

шт.

135

 

 

16.    

Відновлення картриджа HP LJ 1010 Q2612A або еквівалент

шт.

174

 

 

17.    

Відновлення картриджа Samsung ML-1710 або еквівалент

шт.

189

 

 

18.    

Відновлення картриджа HP LJ 5L/6L C3906A або еквівалент

шт.

135

 

 

19.    

Відновлення картриджа Canon E-16 або еквівалент

шт.

144

 

 

20.    

Відновлення картриджа Canon EР-22 або еквівалент

шт.

105

 

 

21.    

Відновлення картриджа HP LJ 1200 (C7115A) або еквівалент

шт.

195

 

 

22.    

Відновлення картриджа Samsung ML-1610/2010 або еквівалент

шт.

111

 

 

23.    

Відновлення картриджа Samsung ML-4100 або еквівалент

шт.

105

 

 

24.    

Відновлення картриджа Samsung ML-4200/4300 або еквівалент

шт.

75

 

 

25.    

Відновлення картриджа Xerox WC 114 або еквівалент

шт.

195

 

 

26.    

Відновлення картриджа Samsung SCX-4600 або еквівалент

шт.

60

 

 

27.    

Відновлення картриджа Xerox WC 3100 або еквівалент

шт.

90

 

 

28.                    

Відновлення картриджа Xerox WC-3119 (013R00625) або еквівалент

шт.

195

 

 

29

Відновлення КМА Canon ir-1210/1510  або еквівалент

шт.

45

 

 

30

Відновлення тонер-картріджа KX-FA92A до БФП Panasonic KX-MB263/763/773 або еквівалент

шт.

120

 

 

ПДВ 20%**:

                                                                                         Всього, грн., з ПДВ:

 

 

 

* Ціна та  сума мають бути відмінними від 0,00 грн. та вказані з двома знаками після коми.

** Для платників ПДВ.

 

До акцепту нашої пропозиції конкурсних торгів Ваша документація конкурсних торгів разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього договору між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені Договором.

Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з моменту закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів, встановленого Вами. Наша пропозиція буде обов'язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.

Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов'язуємося підписати Договір із Замовником не раніше ніж через 14 днів з дати публікації у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, але не пізніше ніж через 30 робочих днів з дня акцепту пропозиції.

 

МП                                                                                                        ___________________________________________

           (Підпис керівника підприємства, організації, установи)

Заповнення усіх пунктів даного додатку, за винятком п. 13, є обов’язковим.


Додаток 2

 

Технічні вимоги до заправлення й відновлення картриджів.

1.1. Заправлення картриджів проводити сертифікованими витратними матеріалами.

1.2. На період заправлення, на вимогу замовника, виконавець повинен надати обмінні картриджі.

1.3.Кур'єрська доставка за рахунок постачальника послуг.

1.4.Повинно бути надано гарантію якості на весь період використання картриджа.

1.5.Надати сертифікати на витратні матеріали, комплектувальні з відновлення картриджа, а також висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи України.

1.6.Документи, які підтверджують кваліфікацію щонайменше 5-ти штатних фахівців на даний вид робіт ( сертифікати про навчання, та  дипломи офіційних представників виробників техніки до якої ремонтується картридж).

1.7.Розташування сервісного центру у м. Київ та в містах Київської області.

1.8. Заправлення та відновлення картриджів здійснюється протягом доби.

1.9.Відновлення картриджа враховує заміну фотоциліндра, чистильних, дозувальних лез, вала первинного зарядження, змащення контактної групи, тестування, пломбування та упакування в герметичний пакет.

1.10. Строк надання послуг на протязі грудня 2012р. згідно замовлень.

1.11. Надати прейскурант цін на зазначені види послуг.

 

з/п

 

 

Найменування товару (послуги)

 

 

Од.

виміру

 

 

Кіль

кість

 

1.          

Заправка картриджа HP LJ 1010 Q2612A або еквівалент

      шт.

249

2.         

Заправка картриджа Samsung ML-1710 або еквівалент

шт.

285

3.         

Заправка картриджа HP LJ 5L/6L C3906A або еквівалент

шт.

240

4.         

Заправка картриджа Canon E-16 або еквівалент

шт.

168

5.         

Заправка картриджа Canon EР-22 або еквівалент

шт.

135

6.         

Заправка картриджа HP LJ 1200 (C7115A) або еквівалент

шт.

249

7.         

Заправка картриджа Samsung ML-1610/2010 або еквівалент

шт.

222

8.         

Заправка картриджа Samsung ML-4100 або еквівалент

шт.

207

9.         

Заправка картриджа Samsung ML-4200/4300 або еквівалент

шт.

225

10.       

Заправка картриджа Xerox WC 114 або еквівалент

шт.

240

11.       

Заправка картриджа Samsung SCX-4600 або еквівалент

шт.

243

12.       

Заправка картриджа Xerox WC 3100 або еквівалент

шт.

240

13.       

Заправка картриджа Xerox WC-3119 (013R00625) або еквівалент

шт.

237

14.       

Заправка КМА Canon ir-1210/1510 тонером або еквівалент

шт.

84

15.       

Заправка тонер-картріджа KX-FA92A до БФП Panasonic KX-MB263/763/773 або еквівалент

шт.

135

16.       

Відновлення картриджа HP LJ 1010 Q2612A або еквівалент

шт.

174

17.       

Відновлення картриджа Samsung ML-1710 або еквівалент

шт.

189

18.       

Відновлення картриджа HP LJ 5L/6L C3906A або еквівалент

шт.

135

19.       

Відновлення картриджа Canon E-16 або еквівалент

шт.

144

20.       

Відновлення картриджа Canon EР-22 або еквівалент

шт.

105

21.       

Відновлення картриджа HP LJ 1200 (C7115A) або еквівалент

шт.

195

22.       

Відновлення картриджа Samsung ML-1610/2010 або еквівалент

шт.

111

23.       

Відновлення картриджа Samsung ML-4100 або еквівалент

шт.

105

24.       

Відновлення картриджа Samsung ML-4200/4300 або еквівалент

шт.

75

25.       

Відновлення картриджа Xerox WC 114 або еквівалент

шт.

195

26.       

Відновлення картриджа Samsung SCX-4600 або еквівалент

шт.

60

27.       

Відновлення картриджа Xerox WC 3100 або еквівалент

шт.

90

28.       

Відновлення картриджа Xerox WC-3119 (013R00625) або еквівалент

шт.

195

29.       

Відновлення КМА Canon ir-1210/1510  або еквівалент

шт.

45

30.       

Відновлення тонер-картріджа KX-FA92A до БФП Panasonic KX-MB263/763/773 або еквівалент

шт.

120

 

Додаток 3

 

Учасник не повинен відступати від даної форми

 

 

Основні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю

 

1. Строки виконання робіт встановлюються Договором підряду, визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний план виконання робіт, в якому визначається початок та закінчення вcix видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.

 

2. Права та обов'язки сторін :

Замовник зобов’язаний:

-          своєчасно та в повному обсязі (при наявності бюджетного фінансування) сплачувати за виконані роботи.

 

Замовник має право:

§          відмовитися від прийняття закінчених робіт у разі виявлення недоліків, які виключають можливість їх (його) використання відповідно до мети, зазначеної у проектній документації та договорі підряду, i не можуть бути усунені підрядником, замовником або третьою особою;

§          вимагати безоплатного виправлення недоліків, що виникли внаслідок допущених підрядником порушень, або виправити їх своїми силами, якщо інше не передбачено договором підряду. У такому разі збитки, завдані замовнику, відшкодовуються підрядником, у тому числі за рахунок відповідного зниження договірної ціни;

§          відмовитися від договору підряду та вимагати відшкодування збитків, якщо підрядник своєчасно не розпочав роботи або виконує їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений договором підряду, стає неможливим;

§          відмовитися від договору підряду в будь-який час до закінчення виконання робіт (реконструкції об'єкта), оплативши підряднику виконану частину робіт з відшкодуванням збитків, завданих такою відмовою;

§          iнiцiювати внесення змін у договір підряду, вимагати розірвання договору підряду та відшкодування збитків за наявності істотних порушень підрядником умов договору підряду;

§          контролювати виконання робіт у строки, встановлені договором.

 

Учасник зобов’язаний:

-          забезпечити  виконання робіт у строки, встановлені цим договором;

-          забезпечити якісне виконання робіт. Якість та комплектність матеріалів що постачаються, повинні відповідати специфікації , Європейським Нормам (EN-81), ДБН  діючих в Україні.

 

Учасник має право:

-          своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за виконані роботи.

 

3. Підрядник несе вiдповiдальнiсть за неналежне використання, втрату, знищення або пошкодження (псування) з його вини переданих йому замовником матеріальних pecypciв.

 

4. Підрядник гарантує якість закінчених робіт i змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у пpоектнiй документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку.

Підрядник гарантує дотримання вимог із забезпечення техніки безпеки та охорони праці.

 

5. У разі порушення зобов'язань за договором підряду може настати такий правовий наслідок - сплата неустойки. Неустойка підлягає стягненню у повному розмірі незалежно від відшкодування збитків.

 

6. Ціни на роботи встановлюються в національній валюті України.

 

7. Умови оплати: відстрочка платежу протягом ________ банківських днів з дня підписання акту виконаних робіт Сторонами.

У разі відсутності бюджетного фінансування у замовника на зазначені цілі, розрахунки будуть здійснюватись протягом 5 банківських днів з дня отримання фінансування..

8. Строк виконання робіт: _________________ календарних днів з дня підписання договору.

 

9. Гарантійний термін: гарантія на виконання Робіт надається згідно  до ст. 884 Цивільного Кодексу України, за умови дотримання правил та норм експлуатації Замовником.

 

10. Бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності та в межах  відповідних бюджетних асигнувань.

 

11. За невиконання чи неналежне виконання зобов’язань за даним Договором Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України.

Відповідальність сторін може змінюватись лише в частині, що не була визначена документацією конкурсних торгів та не суперечить вимогам законодавства України.

 

12. Термін та місце виконання робіт: грудень 2012 року, місцеві загальні суди Київської області

13. Умови щодо можливості зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків: Замовник має право зменшити обсяг виконуваних робіт, що закуповуються у разі зменшення реального фінансування видатків на ці цілі.

 

14. Договір набирає чинності з дня його підписання та діє до 31 грудня 2012 року.

 


 

 

Додаток № 4

 

Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази

 

№ з/п

Найменування обладнання

Кількість

Технічний стан

Примітки (власність, оренда тощо)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток № 5

 

Довідка у довільній формі про перелік працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю і які прийматимуть участь у виконанні умов договору про закупівлю.

 

 

 

 

Додаток № 6

 

Довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів з бюджетними установами за період 2011- 2012 рр.

Додаток № 7

 

Інформація про учасника[1]

 

1. Повне та скорочене найменування учасника _____________________________________________________________________________

2.Адреса (юридична та фактична (поштова)) учасника _____________________________________________________________________________

3.Телефон/факс _____________________________________________________________________________

4. Засновник (прізвище, ім’я по батькові)

___________________________________________________________________________

4. Керівництво (прізвище, ім’я по батькові, посада) _____________________________________________________________________________

5. Юридичний статус та організаційно - правова форма учасника, дата утворення, місце реєстрації, спеціалізація

_____________________________________________________________________________

6. Коротка довідка про діяльність учасника _____________________________________________________________________________

7. Уповноважений представник учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі

 

________________________________________________

(Підпис керівника підприємства, організації, установи) МП

 



[1] Заповнення усіх пунктів даного додатку є обов’язковим