flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ДОКУМЕНТАЦІЯ конкурсних торгів на закупівлю

Територіальне Управління Державної судової адміністрації України у КИЇВСЬКІЙ області

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Рішенням комітету з конкурсних торгів

 

від № 1 від «22» жовтня  2012 року

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОКУМЕНТАЦІЯ конкурсних торгів

 

на закупівлю

Папір та картон оброблені (ДК 016-97: 21.12.5)

 
Процедура закупівлі – відкриті торги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Київ – 2012


 

Розділ 1. Загальні положення

1. Терміни, які вживаються в документації конкурсних торгів

Документація конкурсних торгів розроблена на виконання вимог Закону України від 01.06.2010 № 2289-VІ «Про здійснення державних закупівель» (далі – Закон). Терміни, які використовуються в цій документації конкурсних торгів, вживаються в значеннях, визначених Законом.

2. Інформація про замовника торгів:

 

- повне найменування:

Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Київській області

- місцезнаходження:

01032, м. Київ, вул. Симона Петлюри 16

- посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками:

Масовець Володимир Петрович, завідуючий сектором матеріально-технічного та господарського забезпечення, організації діяльності служби судових розпорядників, 01032, м. Київ, вул. Симона Петлюри 16., кабінет 307,  тел. (044) 234-05-00., E-mail: inbox@ko.court.gov.ua

3. Інформація про предмет закупівлі

 

- найменування предмета закупівлі:

Папір та картон оброблені (ДК 016-97: 21.12.5)

- вид предмета закупівлі:

товар

- місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт):

місцеві загальні суди Київської області, 2 найменування, згідно Додатку № 9

- строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт):

грудень 2012р.

4. Процедура закупівлі

Відкриті торги.

5. Недискримінація учасників

Вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.

6. Інформація про валюту (валюти), у якій (яких) повинна бути розрахована і зазначена ціна пропозиції конкурсних торгів

Валютою пропозиції конкурсних торгів є національна валюта України - гривня.

Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно з Договором про закупівлю.

Учасник визначає ціну пропозиції конкурсних торгів з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються, або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять усі види робіт (послуг), у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам. Нeврахована учасником в ціні пропозиції конкурсних торгів вартість окремих робіт (послуг) замовником окремо не сплачується, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні запропонованої пропозиції конкурсних торгів. В пропозиції конкурсних торгів зазначається остаточно виведена підсумкова ціна пропозиції з двома десятковими знаками згідно форми «Пропозиція конкурсних торгів» (Додаток № 1).

До ціни пропозиції конкурсних торгів не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення Договору про закупівлю. Витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням пропозиції конкурсних торгів, замовником не відшкодовуються (в тому числі й у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися).

Якщо ціна пропозиції конкурсних торгів не включає будь-яких витрат учасника, про які зазначається в цій документації конкурсних торгів, такі витрати покладаються на учасника.

7. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені пропозиції конкурсних торгів

Під час проведення процедури закупівлі всі документи пропозиції конкурсних торгів складаються українською мовою. Оригінали та копії документів, що видаються іншими мовами, подаються мовою оригіналу з наданням нотаріально засвідченого перекладу українською мовою.

Якщо учасник є нерезидентом України, він може додатково подати свою пропозицію конкурсних торгів англійською та/або російською мовами. Тексти повинні бути автентичними. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Розділ 2. Порядок внесення змін та надання роз’яснень до документації конкурсних торгів

1. Процедура надання роз’яснень щодо документації конкурсних торгів

Учасник, який отримав документацію конкурсних торгів, має право не пізніше ніж за 10 (десять) днів до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів звернутися до замовника за роз’ясненнями щодо документації конкурсних торгів. Замовник повинен надати роз’яснення на запит протягом 3 (трьох) днів з дня його отримання всім особам, яким було надано документацію конкурсних торгів.

Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами запитів внести зміни до документації конкурсних торгів, продовживши строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менше ніж на 7 (сім) днів, та повідомити письмово протягом 1 (одного) робочого дня з дня прийняття рішення про внесення зазначених змін усіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів.

У разі несвоєчасного подання замовником роз’яснень щодо змісту документації конкурсних торгів або несвоєчасного внесення до неї змін, замовник повинен продовжити строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менш як на 7 (сім) днів та повідомити про це всіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів.

Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону.

Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог документації конкурсних торгів з боку осіб, які отримали документацію конкурсних торгів, означатиме, що зазначені особи, повністю усвідомлюють зміст цієї документації конкурсних торгів та вимоги, викладені замовником при підготовці цієї закупівлі.

У разі виникнення в зазначених осіб питань, що не висвітлені в документації конкурсних торгів, замовник при їх вирішенні керується Законом, а також чинними нормативними-правовими актами України з питань закупівель.

2. Порядок проведення зборів з метою роз’яснення запитів щодо документації конкурсних торгів

У разі проведення зборів з метою роз’яснення будь-яких запитів щодо документації конкурсних торгів, замовник повинен забезпечити ведення протоколу таких зборів з викладенням у ньому всіх роз’яснень щодо запитів і надсилає його всім особам, яким було подано документацію конкурсних торгів, незалежно від їх присутності на зборах.

Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до  статті 10 Закону.

 

Розділ 3. Підготовка пропозиції конкурсних торгів

1. Оформлення пропозиції конкурсних торгів

*Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)

Пропозиція конкурсних торгів подається у письмовій формі за адресою замовника особисто або поштою за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошита, пронумерована та скріплена печаткою* у запечатаному конверті.

Кожен учасник процедури закупівлі має право подати лише одну пропозицію конкурсних торгів щодо предмета закупівлі визначеного згідно умов цієї документації конкурсних торгів. Отримана пропозиція конкурсних торгів вноситься замовником до реєстру, форма якого визначається Уповноваженим органом.

Усі сторінки пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки*.

Повноваження щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі підтверджується протоколом засновників/випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням тощо.

Пропозиція конкурсних торгів запечатується в одному конверті, який у місцях склеювання повинен містити відбитки печатки учасника процедури закупівлі*.

На конверті повинно бути зазначено:

-          повне найменування і місцезнаходження замовника;

-          назва предмету закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів, номер державного офіційного друкованого видання, у якому було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі, номер оголошення;

-          повне найменування (прізвище, ім’я, по батькові) учасника процедури закупівлі, його місцезнаходження (місце проживання), ідентифікаційний код ЄДРПОУ, номери контактних телефонів;

-          маркування: «Не відкривати до «26» листопада 2012 р. 12год. 30 хв.».

Усі документи, що вимагаються відповідно до цієї документації конкурсних торгів, мають бути оформлені відповідно до її вимог.

2. Зміст пропозиції конкурсних торгів учасника

*Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність як суб’єкти малого підприємництва

2.1 Пропозиція конкурсних торгів, яка подається учасником, повинна містити:

1)     форму «Пропозиція конкурсних торгів» згідно Додатку № 1 до цієї документації конкурсних торгів;

2)     інформацію про учасника згідно Додатку № 2 до цієї документації конкурсних торгів;

3)     документальне підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям:

-          довідки згідно Додатків № 3-5 до цієї документації конкурсних торгів;

-          Копія балансу за 2011 рік та за ІІІ- квартал 2012року (форма Ф-1 «Баланс») з відміткою органів статистики, а в разі якщо документ подається в електронному вигляді, з документом, що підтверджує подачу даного балансу, фізична особа – підприємець подає фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва за 2011 рік та за ІІІ- квартал 2012р (у разі, якщо ведення такого документу не передбачено законодавством – лист у довільній формі з зазначенням цього);

-           Копія звіту про фінансові результати за 2011 рік та за  ІІІ- квартал 2012року (форма Ф-2 «Звіт про фінансові результати») (для юридичних осіб) – з відміткою органів статистики, а для  фізичних осіб (підприємців) - фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва або копію декларації про одержані доходи за 2011 рік та за ІІІ- квартал 2012 року (які перебувають на загальній системі оподаткування) або копія звіту по єдиному податку за 2011 рік та за ІІІ- квартал 2012 року (які перебувають на спрощеній системі оподаткування), а в разі якщо документ подається в електронному вигляді,  з документом, що підтверджує подачу даної звітності;

-          Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний рік (форма Ф-3 «Звіт про рух грошових коштів») з відміткою органів статистики (у разі, якщо ведення такого документу непередбачено законодавством – лист у довільній формі з зазначенням цього), а в разі якщо документ подається в електронному вигляді,  з документом, що підтверджує подачу даної звітності. Суб’єкти малого підприємства господарської діяльності, для яких встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати повинні надати підтвердження з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про те, що їх фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів;

-          Оригінал або нотаріально завірена копія довідки з обслуговуючого банку про відкриття поточного (розрахункового) рахунку та про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами по даному рахунку не більше десяти днів відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів.

4)     інформацію та документи про відповідність запропонованої послуги технічним вимогам, підготовлені відповідно до вимог п. 7 розділу 3 цієї документації конкурсних торгів;

5)     оригінал або завірену копію документу, який підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису пропозиції конкурсних торгів (копію наказу про призначення керівника підприємства на посаду, або копію протоколу рішення власників чи акціонерів про призначення його керівником, або протоколу засновників/виписку з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління або копію довіреності керівника учасника та інше). У разі, якщо підписувати договір, пропозицію конкурсних торгів тощо буде інша уповноважена особа, надати документальне підтвердження повноважень цієї особи (оригінал довіреності);

6)      Оригінал або нотаріально завірену копію довідки відповідного уповноваженого органу про відсутність учасника в єдиній базі даних підприємств, щодо яких порушено провадження у справах про банкрутство чи відкрита ліквідаційна процедура (згідно з наказом Мін'юсту № 3305/5 від 11.11.2011р. «Про Типовий стандарт надання адміністративної послуги з видачі довідок з Єдиної бази даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство»), датована не більше двотижневого терміну відносно фактичної дати розкриття пропозицій конкурсних торгів;;

7)     оригінал або завірену копію довідки ДПІ про відсутність заборгованості по сплаті обов’язкових податків і зборів в Україні, дійсну на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів;

8)     довідку, складену у довільній формі (на фірмовому бланку учасника), про відсутність у службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення закупівлі, притягнення до відповідальності за злочини, пов’язані з порушеннями процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (для фізичної особи, в тому числі фізичної особи-підприємця – довідку про відсутність притягнення учасника до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення та відсутність притягнення до відповідальності за злочини, пов’язані з порушеннями процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку).

9)     документальне підтвердження провадження учасником господарської діяльності відповідно до положень статуту, а саме:

-          завірену копію статуту (для фізичної особи, в тому числі фізичної особи-підприємця – завірену копію паспорту);

-          завірену копію довідки про включення до ЄДРПОУ (для фізичної особи, в тому числі фізичної особи-підприємця – завірену копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду);

-          копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або копія виписки (витягу) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

-          завірену копію довідки про взяття на облік платника податку (форма № 4-ОПП);

-          завірену копію свідоцтва про реєстрацію учасника платником податку на додану вартість чи єдиного податку;

10)  проект Договору про закупівлю з урахуванням положень Наказу Міністерства економіки України від 27 липня 2010 року № 925, п.2 розділу 6 цієї документації конкурсних торгів та Додатку № 6 до цієї документації конкурсних торгів.

11)  завірену копію запиту на отримання документації конкурсних торгів з вхідним реєстраційним номером замовника або відміткою представника замовника, уповноваженого здійснювати зв’язок з учасниками.

12)  довідку, складену у довільній формі (на фірмовому бланку учасника), про можливість вчасного надання товару на рівні адміністративно-територіальних одиниць, на умовах, викладених в документації конкурсних торгів.

13)  Лист погодження складений в довільній формі (на фірмовому бланку учасника) з усіма умовами документації конкурсних торгів.

14)  Оригінали або нотаріально завірені копії відгуків про виконання аналогічних договорів з бюджетними установами за період 2011- 2012 рр.

15)   Гарантійний лист учасника про те, що запропонований товар вироблений в 2012 році

2.2. Для правильного оформлення пропозиції конкурсних торгів кожен учасник вивчає всі інструкції, форми, строки та терміни, специфікації, наведені у документації конкурсних торгів.

Неспроможність подати всю інформацію, що потребує документація, конкурсних торгів, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та потягне за собою відхилення такої пропозиції.

3. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів 

Не вимагається.

4. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції конкурсних торгів 

Не вимагається.

5. Строк, протягом якого пропозиції конкурсних торгів є дійсними

Пропозиції конкурсних торгів вважаються дійсними протягом 90 (дев’яносто) днів з дня розкриття пропозицій конкурсних торгів.

До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозицій конкурсних торгів.

Учасник має право:

-          відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення пропозиції конкурсних торгів;

-          погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним пропозиції конкурсних торгів та наданого забезпечення пропозиції конкурсних торгів.

6. Кваліфікаційні критерії до учасників

Для участі у процедурі закупівлі учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають таким критеріям:

-          наявність обладнання та матеріально-технічної бази;

-          наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;

-          наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів;

-          наявність фінансової спроможності.

Для документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам відповідно до ст. 16 Закону учасники надають: баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості по кредитам, документи, передбачені Додатками № 3-5 до документації конкурсних торгів.

7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

Технічні, якісні та кількісні характеристики товару, що є предметом закупівлі викладені в Додатку № 7 до документації конкурсних торгів.

Не пізніше дня розкриття надати замовнику зразки всіх найменувань зазначених в Додатку № 7. Дані  зразки призначені  для вивчення і повертаються виконавцю після ознайомлення.

Одночасно учасник надає сертифікати відповідності чи санітарно-епідеміологічні висновки, що підтверджують якість усього товару, що пропонуватися.

Всі найменування зазначених в Додатку № 7 повинні бути виготовлені з паперу 2012 року виробництва про, що учасник надає підтверджуючі документи.

8. Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі, щодо яких можуть бути подані пропозиції конкурсних торгів

Закупівля за лотами не передбачається.

9. Внесення змін або відкликання пропозиції конкурсних торгів учасником

Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію конкурсних торгів до закінчення строку її подання.

Такі зміни чи заява про відкликання пропозиції конкурсних торгів враховуються у разі, коли вони отримані замовником до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів.

Повідомлення про зміни або відкликання пропозиції конкурсних торгів готується учасником, запечатується, маркується та відправляється у відповідності із п. 1 Розділу 3 цієї документації конкурсних торгів. На конверті додатково позначається «Зміни» або «Відкликання» відповідно. Повідомлення про відкликання може також надсилатися засобами зв’язку, але з наступним надсиланням письмового підтвердження, із поштовим штемпелем не пізніше кінцевого терміну подання пропозицій.

Після закінчення кінцевого терміну подання пропозицій конкурсних торгів, внесення змін до пропозиції конкурсних торгів не дозволяється. У винятковому випадку на запит замовника учасник може дати лише пояснення до змісту пропозиції конкурсних торів, не змінюючи її суті.

Розділ 4. Подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів

1. Спосіб, місце та кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів:

 

- спосіб подання пропозицій конкурсних торгів:

Особисто або поштою.

- місце подання пропозицій конкурсних торгів:

01032, м. Київ, вул. Симона Петлюри 16, приймальня.

- кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата, час):

«26» листопада 2012 року до 10 год. 00 хв.

Для надання зразків найменувань та для подачі конкурсних (цінових) пропозицій необхідно завчасно (за три робочі дні до розкриття) надати контактній особі копії паспортів представників учасників з метою оформлення перепусток.

Пропозиції конкурсних торгів повинні бути одержані замовником не пізніше часу та дати, зазначених в оголошенні про проведення відкритих торгів.

При поданні пропозицій конкурсних торгів поштою, пропозиція конкурсних торгів вважається поданою, якщо вона була отримана замовником до часу та дати, зазначених в оголошенні про проведення відкритих торгів.

Пропозиції конкурсних торгів, отримані замовником після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам, що їх подали.

На запит учасника замовник протягом 1 (одного) робочого дня з дня надходження запиту підтверджує надходження пропозиції конкурсних торгів із зазначенням дати та часу. Відмова або ухилення замовника від негайного отримання пропозиції конкурсних торгів, що подаються особисто, є підставою для оскарження.

2. Місце, дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів:

 

- місце розкриття пропозицій конкурсних торгів:

01032, м. Київ, вул. Симона Петлюри 16, кабінет  307.

- дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів:

«26» листопада 2012 року 12год. 30 хв.

Для участі представників учасників у розкритті тендерних пропозицій необхідно завчасно (за три робочі дні до розкриття) надати контактній особі копії паспортів представників учасників з метою оформлення перепусток.

Розкриття пропозицій конкурсних торгів здійснюється в день закінчення строку їх подання у час та в місці, що зазначені в оголошенні про проведення відкритих торгів.

До участі у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів замовником допускаються всі учасники, що подали пропозиції конкурсних торгів або їх уповноважені представники. Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття пропозицій конкурсних торгів не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді або для відхилення його пропозиції конкурсних торгів.

Конверти, позначені «Зміни» або «Відкликання», відкриваються та прочитуються в першу чергу. Пропозиції конкурсних торгів, за якими було подане відповідне письмове повідомлення про відкликання згідно з пунктом 9 розділу 3 цієї документації конкурсних торгів, не відкриваються.

За підроблення документів учасник конкурсних торгів несе відповідальність згідно з чинним законодавством України.

Повноваження представника учасника підтверджується протоколом засновників/випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів. Для підтвердження особи такий представник повинен надати паспорт або інший документ, що посвідчує особу.

Під час розкриття пропозицій конкурсних торгів перевіряється наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів, а також оголошуються найменування та місцезнаходження кожного учасника, ціна кожної пропозиції конкурсних торгів. Зазначена інформація вноситься до протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів.

Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів складається у день розкриття пропозицій конкурсних торгів за формою, встановленою Уповноваженим органом.

Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів підписується членами комітету з конкурсних торгів та учасниками, які беруть участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів.

Завірена підписом Голови комітету з конкурсних торгів та печаткою замовника копія протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів надається будь-якому учаснику на його запит протягом 1 (одного) робочого дня з дня отримання такого запиту.

Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.

Розділ 5. Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця

1. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію 

Замовник може попросити учасника розтлумачити або прокоментувати його пропозицію конкурсних торгів з метою спрощення її розгляду, оцінки та зіставлення з іншими пропозиціями.

Не приймається, не обговорюється та не дозволяється внесення жодних змін до пропозицій конкурсних торгів щодо їх суті, включаючи зміни, спрямовані на коригування пропозиції конкурсних торгів, яка не відповідає формальним вимогам документації конкурсних торгів, з метою приведення її у відповідність із такими вимогами.

Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої пропозиції конкурсних торгів.

До детального оцінювання пропозицій замовник попередньо вивчає пропозиції з метою визначення, що кожна пропозиція:

-          підписана належним чином;

-          відповідає вимогам документації конкурсних торгів.

Пропозицією конкурсних торгів, що відповідає вимогам документації конкурсних торгів, є пропозиція, що узгоджується з усіма термінами та умовами документації конкурсних торгів.

Якщо пропозиція не відповідає хоча б одній вимозі, вона відхиляється замовником і не може згодом приводитись у відповідність шляхом коригування, зміни невідповідних відхилень або застережень.

Після перевірки пропозицій конкурсних торгів на правильність оформлення та відповідність кваліфікаційним вимогам і умовам цієї документації конкурсних торгів, починається їх оцінка та визначення переможця. Замовник оцінює та порівнює пропозиції конкурсних торгів, що не були відхилені.

Під час оцінки замовником пропозицій конкурсних торгів використовуються критерії та методика, зазначені у Додатку № 8.

Загальний строк здійснення оцінки пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця торгів становить не більше 20 (двадцяти) робочих днів з дня розкриття пропозицій конкурсних торгів.

За результатом розгляду та оцінки пропозицій конкурсних торгів складається протокол оцінки пропозицій конкурсних торгів за формою, встановленою Уповноваженим органом.

2. Виправлення арифметичних помилок 

Пропозиції конкурсних торгів, визначені як такі, що відповідають вимогам документації конкурсних торгів, перевіряються замовником на предмет арифметичних помилок. Помилки виправляються замовником у такій послідовності:

-          при розходженні між сумами, вказаними літерами та в цифрах, сума літерами є визначальною;

-          при розходженні між ціною одиниці та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю на кількість, ціна за одиницю є визначальною, а підсумкова ціна виправляється. Якщо, на погляд замовника, в ціні за одиницю є явне зміщення десяткового розподілювача, в такому випадку призначена підсумкова ціна є визначальною, а ціна за одиницю виправляється.

Замовник має право на виправлення арифметичних помилок за умови отримання ним письмової згоди уповноваженої особи учасника на такі виправлення.

Якщо учасник не згоден з виправленням арифметичних помилок, його пропозиція конкурсних торгів відхиляється.

3. Інша інформація

Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на послуги, що надаватимуться за Договором про закупівлю, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції конкурсних торгів, та самостійно несе всі витрати на їх отримання, а замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за ці витрати незалежно від результату процедури закупівлі.

На учасника переможця можуть покладатися витрати за інформаційні послуги, які надає «Вісник державних закупівель»

3.1. Порядок отримання документації конкурсних торгів

Замовник безоплатно надає документацію конкурсних торгів всім бажаючим, які подають офіційний запит до замовника торгів. Спосіб отримання документації конкурсних торгів – особисто або поштою (у тому числі електронною поштою).

3.2. Відмова в участі у процедурі закупівлі

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити пропозицію конкурсних торгів учасника, у разі якщо:

1) він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі; 

2) учасника було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення;

3) виявлено факт участі учасника у змові;

4) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;

5) службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, була засуджена за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;

6) пропозиція конкурсних торгів подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі;

7) учасником не надано документів, що підтверджують правомочність на укладення Договору про закупівлю;

8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього відкрита ліквідаційна процедура.

Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити пропозицію конкурсних торгів учасника, у разі якщо:

1) учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);

2) учасник не провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту.

Інформація про відхилення пропозиції конкурсних торгів із зазначенням підстави надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена, протягом 3 (трьох) робочих днів з дня прийняття замовником такого рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.

3.3. Оскарження процедури закупівлі

Оскарження процедури закупівлі відбувається відповідно до статті 18 Закону.

4. Відхилення пропозицій конкурсних торгів

Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів, у разі якщо:

1) учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону;

2) учасник не погоджується з виправленням виявленої замовником арифметичної помилки;

3) не надав забезпечення пропозиції конкурсних торгів, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;

4) наявні підстави, зазначені у статті 17 та частині сьомій статті 28 Закону;

5) пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів.

Інформація про відхилення пропозиції конкурсних торгів із зазначенням підстави надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена, протягом 3 (трьох) робочих днів з дати прийняття такого рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.

5. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися

Замовник відміняє торги у разі:

-          відсутності подальшої потреби у закупівлі;

-          неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань державних закупівель;

-          виявлення факту змови учасників;

-          порушення порядку публікації оголошення про проведення процедури закупівлі, акцепту, оголошення про результати процедури закупівлі, передбаченого цим Законом;

-          подання для участі у них менше двох пропозицій конкурсних торгів;

-          відхилення всіх пропозицій конкурсних торгів конкурсних торгів згідно з Законом;

-          якщо до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох учасників.

Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі якщо:

-          ціна найбільш вигідної пропозиції конкурсних торгів перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі;

-          здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок непереборної сили.

Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, надсилається замовником Уповноваженому органу та усім учасникам протягом 3 (трьох) робочих днів з дня прийняття замовником відповідного рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.

Розділ 6. Укладення договору про закупівлю

1. Терміни укладання договору

У день визначення переможця замовник акцептує пропозицію конкурсних торгів, що визнана найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.

Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, пропозицію конкурсних торгів якого було акцептовано не пізніше ніж через 30 днів з дня акцепту пропозиції відповідно до вимог документації конкурсних торгів та акцептованої пропозиції, але не раніше ніж через 14 днів з дати публікації у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів.

Учасник-переможець процедури закупівлі при укладенні договору повинен надати дозвіл або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.

2. Істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю 

Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених  Законом України “Про здійснення державних закупівель ”.

Істотні умови Договору про закупівлю  (Додаток №6 до документації конкурсних торгів) у відповідності до вимог ст. 40 Закону.

  Умови  договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції (у тому числі  ціни  за  одиницю  товару)  переможця  процедури закупівлі.

Істотні умови договору про закупівлю не можуть  змінюватися  після його  підписання  до  виконання  зобов'язань  сторонами  у повному обсязі, крім випадків:

1) зменшення  обсягів  закупівлі, зокрема   з   урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;

2) зміни ціни за одиницю товару не більш як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови,  що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;

3) покращення якості предмета закупівлі  за  умови,  що  таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі;

4) продовження  строку  дії договору та виконання зобов'язань щодо передачі товару,  виконання  робіт,  надання  послуг  у  разі виникнення  документально  підтверджених об'єктивних обставин,  що спричинили таке продовження,  у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат замовника за умови,  що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у договорі;

5) зміни умов у зв'язку  із  застосуванням  положень  частини шостої цієї статті;

6) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);

7)  зміни  ціни  у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;

8)  зміни  встановленого  згідно  із  законодавством органами державної  статистики  індексу  інфляції,  зміни  курсу  іноземної валюти  у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни  залежно  від  зміни такого курсу, зміни біржових котирувань, регульованих  цін  (тарифів)  і  нормативів,  які застосовуються в договорі про закупівлю.

9) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини 6 ст. 40 Закону.

3. Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю

У разі письмової відмови учасника-переможця торгів підписати Договір про закупівлю відповідно до вимог документації конкурсних торгів або не укладення Договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, замовник повторно визначає найбільш економічно вигідну пропозицію конкурсних торгів з тих, строк дії яких ще не минув, крім тих випадків, коли всі пропозиції конкурсних торгів було відхилено.

4. Забезпечення виконання договору про закупівлю

Не вимагається

 

Додаток № 1

ПРОПОЗИЦІЯ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ НА УЧАСТЬ У ВІДКРИТИХ ТОРГАХ НА ЗАКУПІВЛЮ

Паперу та картону обробленого

(ДК 016-97: 21.12.5)

 

 

        Уважно вивчивши документацію конкурсних торгів, цим подаємо на участь у торгах свою пропозицію конкурсних торгів:

1.        Повне найменування Учасника ______________________________________________

2.        Адреса (юридична та фактична) ______________________________________________

3.        Телефон/факс _____________________________________________________________

4.        Керівництво (прізвище, ім’я по батькові) ______________________________________

5.        Код ЄДРПОУ ____________________________________________________________

6.        Форма власності та юридичний статус підприємства (організації), дата утворення, місце реєстрації; спеціалізація_______________________________________________

7.        Коротка довідка про діяльність фірми _________________________________________

_____________________________________________________________________________

8.        Загальна вартість пропозиції конкурсних торгів без ПДВ, грн.:

Цифрами ______________________________________________________________________

Літерами ______________________________________________________________________

9.        Загальна вартість пропозиції конкурсних торгів з ПДВ, грн.:

Цифрами ______________________________________________________________________

Літерами _______________________________________________________________________

10.     Умови розрахунків : ________________________________________________________

(вказується Учасником: відстрочка платежу ____ днів)

11.     Строк поставки: ____________________ днів (вказується Учасником з моменту отримання заявки від замовника)

12.     Уповноважений представник Учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі _______________________________________________________

13.Додаткові відомості _______________________________________________________

14.Цінова пропозиція:

 

Найменування товару

Одиниця виміру

Кількість

Ціна за одиницю, грн., без ПДВ

Ціна за одиницю, грн., з ПДВ

Загальна вартість, грн., без ПДВ

Загальна вартість, грн., з ПДВ

1) Папір білий формату А – 4, (80 г/кв.м, А-білизна від 165 СІЕ)

пачка

15200

 

 

 

 

2) Папір газетний формату А – 4, (45 г/кв.м.,80% білизни)

пачка

500

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загальна вартість пропозиції

 

 

Заповнення усіх пунктів даного додатку, за винятком п. 13, є обов’язковим

До акцепту нашої пропозиції конкурсних торгів Ваша документація конкурсних торгів разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього договору між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені Договором.

Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з моменту закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів, встановленого Вами. Наша пропозиція буде обов'язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.

Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов'язуємося підписати Договір із Замовником не раніше ніж через 14 днів з дати публікації у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, але не пізніше ніж через 30 робочих днів з дня акцепту пропозиції.

 

МП                                                                                                        ___________________________________________

           (Підпис керівника підприємства, організації, установи)

Заповнення усіх пунктів даного додатку, за винятком п. 14, є обов’язковим.

 

Додаток № 2

 

Інформація про учасника[1]

 

1. Повне та скорочене найменування учасника _____________________________________________________________________________

2.Адреса (юридична та фактична (поштова)) учасника _____________________________________________________________________________

3.Телефон/факс _____________________________________________________________________________

4. Засновник (прізвище, ім’я по батькові)

___________________________________________________________________________

4. Керівництво (прізвище, ім’я по батькові, посада) _____________________________________________________________________________

5. Юридичний статус та організаційно - правова форма учасника, дата утворення, місце реєстрації, спеціалізація

_____________________________________________________________________________

6. Коротка довідка про діяльність учасника _____________________________________________________________________________

7. Уповноважений представник учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі

 

________________________________________________

(Підпис керівника підприємства, організації, установи) МП

 

Додаток № 3

Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази

 

 

№ з/п

Найменування обладнання

Кількість

Технічний стан

Примітки (власність, оренда тощо)

 

 

 

 

 

 

 

 

             

 

 

 

 

 

Додаток № 4

 

Довідка у довільній формі про перелік працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю і які прийматимуть участь у виконанні умов договору про закупівлю.

 

 

 

 

Додаток № 5

 

Довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів з Замовниками за період 2011- 2012 рр.

 

 

Додаток № 6

ІСТОТНІ та основні УМОВИ ДОГОВОРУ

 

I. Предмет договору 

1.1. Постачальник зобов’язується у 2012 році поставити та передати у власність Покупця паперу та картону обробленого, а Покупець – прийняти і оплатити товар  (далі - Товар).

1.2. Найменування товару – _______________________

       Кількість Товару:  ___________________________

1.3. Обсяги закупівлі Товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків та потреб Покупця.

II. Якість товару

2.1. Постачальник повинен поставити Покупцеві Товар, якість якого повинна відповідати умовам Документації конкурсних торгів.

2.2. Постачальник гарантує якість Товару згідно діючих стандартів і підтверджує якість сертифікатами відповідності та паспортами якості.

2.3. Покупець має право відмовитися від прийняття Товару, який не відповідає за якістю умовам Договору. Товар неналежної якості підлягає обов’язковому поверненню Постачальнику.

2.4. У разі поставки Товару неналежної якості, або виявленні недоліків поставленого Товару, Постачальник зобов’язується за свій рахунок усунути недоліки або замінити неякісний Товар на Товар належної якості.

III. Ціна договору

3.1. Ціна цього Договору становить _____________________ гривень (_____________________________________________) у т.ч. ПДВ-_____________  гривень(________________________________________________________________).

3.2.  Ціна цього Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін.

 

IV. Порядок здійснення оплати

4.1. Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату Товару.

4.2. До рахунка додається витратна накладна.

4.3. Форма оплати - безготівкова, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок|лічбу| Постачальника. Покупець зобов'язується|зобов'язав| сплатити відвантажений  на його адресу товар | протягом 5 робочих днів з моменту|із моменту| виписки Постачальником витратної накладної на Товар.

4.4.  Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України.

4.5. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставку Товару здійснюється на протязі 5 банківських днів з дати отримання Покупцем фінансування на свій реєстраційний рахунок для здійснення закупівлі.

4.6. Будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюватимуться лише за наявності відповідного бюджетного призначення (ч.1 ст.23 Бюджетного кодексу України).

 

V. Поставка Товару

5.1. Строк поставки Товару – грудень 2012 р.

Поставка Товару здійснюється лише після отримання письмової Заявки від Покупця.

5.2. Місце поставки товару - місцеві загальні суди Київської області.|лад|

5.3. Покупець  набуває   права  власності  на  Товар|  на момент фактичного  отримання|здобуття|   (підписання  витратної накладної)  і  несе  всі ризики, пов'язані з Товаром|,  на правах власника.

5.4. Постачальник    передає   Покупцю   всю    необхідну   документацію   на    Товар|  (витратну накладну,  рахунок-фактура) у момент передачі товару|.

 

VI. Права та обов’язки сторін

6.1.  Покупець зобов’язаний:

6.1.1. Своєчасно та в повному обсязі сплачувати за поставлені товари;

6.1.2. Приймати поставлені товари згідно з витратною накладною;

6.2. Покупець має право:

6.2.1.  Достроково  розірвати цей Договір у разі невиконання зобов’язань Постачальником, повідомивши письмово про це  за 30 днів;

6.2.2. Контролювати поставку товару у строки встановленні цим Договором;

6.2.3. Зменшувати обсяг поставленого товару та загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору;

6.2.4. Повернути рахунок Постачальнику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів, зазначених у пункті 4.2. розділу IV цього Договору (відсутність печатки, підписів тощо)

6.3.  Постачальник зобов’язаний:

6.3.1. Забезпечити  поставку товару у строк, встановлений цим Договором;

6.3.2. Забезпечити поставку товару, якість якого відповідає умовам, установленим розділом ІІ цього Договору;

6.4.  Постачальник має право:

6.4.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за поставлений товар;

6.4.2. На дострокову поставку товару за письмовим погодженням Покупця;

6.4.3. Уразі невиконання зобов’язань Покупцем, Постачальник має право достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це  Покупця письмово за 30 днів;

  

VII. Відповідальність сторін

7.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством та цим Договором.

7.2. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов’язань при закупівлі товару за бюджетні кошти Покупець сплачує Постачальнику штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня) у розмірі однієї облікової  ставки НБУ від несплаченої суми поставленого товару за кожен день прострочки.

7.3. У разі|в разі|  порушення термінів постачання  Товару | Постачальник  виплачує  Покупцю  пеню  у розмірі  подвійної облікової ставки НБУ від суми оплати за кожен  день прострочення.

7.4. Виплата  винною  стороною,   передбачених цим Договором штрафних санкцій,  не звільняє|визволяє|  сторони від обов'язку виконати все свої зобов'язання за Договором.

 

                                                    VIII. Обставини непереборної сили

8.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, масові заворушення, війна тощо).

8.2. Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 10 днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.

8.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгівельною Промисловою Палатою.

8.4. У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж 30 днів, кожна із Сторін в установленому порядку має право розірвати цей Договір.

 

IX. Вирішення спорів

9.1. У випадку виникнення спорів або розбіжностей Сторони зобов’язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій.

9.2. У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку.

9.3. За невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України.

                                              

X. Строк дії договору

10.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання  та діє по 31.12.2012 року.

10.2. Цей Договір укладається і підписується у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, з яких один примірник знаходитися у Постачальника, другий – у Покупця.

10.3. Дія Договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.

XI. Інші умови

11.1. Зміни до Договору оформляються додатковими угодами, які підписуються Сторонами.

11.2. У разі затримки бюджетного фінансування Покупця як бюджетної  установи, Покупець має право оплатити товар Постачальнику протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати надходження коштів на поточний рахунок Покупця.

11.2. Умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:

- зменшення обсягів закупівлі зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Покупця;

- зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, та відбудеться не раніше трьох місяців із дня його укладання;

- покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі;

- продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат Покупця за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у договорі;

- зміни умов у зв’язку із застосування положення частини шостої ст.40 Закону.

 

                                                         XII. Додатки до договору

 

 

Керівник організації – учасника процедури закупівлі або інша уповноважена посадова особа

_______________________________

(підпис) МП (за наявності)

___________

(ініціали та прізвище)

 

Додаток № 7

Технічні, якісні та кількісні характеристики продукції

 

Найменування товару

Одиниця виміру

Кількість

1) Папір білий формату А – 4, (80 г/кв.м, А-білизна від 165 СІЕ)

пачка

15200

2) Папір газетний формату А – 4, (45 г/кв.м.,80% білизни)

пачка

500

 

1.Кількість листів в пачці – 500 листів;

2.Доставка здійснюється продавцем на умовах правил ИНКОТЕРМС 2010  DDP в місцеві загальні суди Київської області.

 

Позиція 1 Папір білий А4 має відповідати таким характеристикам:

 

№ з/п

Параметри

Фактичні параметри

 

 

 

 

 

1

Формат

А 4 (210*297)

 
 
 

2

Щільність г/м2

80

 

3

Товщина паперу мікрон  ISO 534

105+/-3

 

4

Непрозорість % ISO 2471 не менше

92

 

5

Гладкість поверхні Бендстен

мл/хв. ISO 8791

160

 

6

Індеск формування, відливів, мінімум

16

 

7

Яскравість % ISO 2470

101

 

8

Поверхнева абразивність, (шліфовка) mg loss

10-14

 

9

Білизна % CIE ISO 11475

168

 

11

Жорсткість, не менше

 

 

Md - 110

cd - 45

 

12

Коефіцієнт тертя аркуш/аркуш

Суміжні аркуші

 

0,40-0,65

0,075

 

13

Повітропроникність, мл/хв., мах

1250

 

14

Відбілювання паперу без хлору та важких металів (TCF)

+

 

15

Папір упакований в вологозахисту упаковку

+ та містить 500 аркушів

 

16

Технологія додаткового закріплення кольору (ColorLoc)

+

 

17

Опір старінню згідно ISO 976

+

 


Технiчнi вимоги повиннi пiдтверджуватися на папiр формату А4 (позиція 1) такими документами:

1.  висновок державної санiтарно-епiдемiологiчної експертизи нотаріально-завірений або оригінал

2. ТЕХНІЧНИЙ СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ (згідно додатку 10)

3. Оригінал сертифікату якості , завірений печаткою та уповноваженою особою виробника товару

4. Копії екологічних сертифікатів якості ISO 14001:2004 завірені мокрою печаткою виробника Товару або печаткою офіційного представника виробника в Україні

 

- У разі надання  Товару, що виготовляється та фасується в Україні (або фасується в Україні з сировини закордонного походження) додатково необхідно надати:

1. Нотаріально завірені копії Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на сировину;

2. Оригінал сертифікату відповідності з наведенням технічних характеристик Товару (сировини), виданий однією установ  з сертифікації України

3. Оригінали гарантійних листів від виробника сировини, адресованого Замовнику, що гарантує відповідність Товару технічним параметрам, що зазначені в сертифікатах якості на цей Товар.

Позиція 2 папір газетний має відповідати таким вимогам:

Параметри

Показники

1

Формат

А4

2

Щільність

45 г/м2

3

Сировина

Папір газетний

4

Упаковка

паперова, містить 500 аркушів

 

 

 

Технiчнi вимоги повиннi пiдтверджуватися на папiр газетний формату А4 (позиція 2) такими документами:

1. Копія висновку державної санiтарно-епiдемiологiчної експертизи, завірений печаткою та уповноваженою особою Учасника

2. ТЕХНІЧНИЙ СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ (згідно додатку 10)

3. Оригінал сертифікату якості , завірений печаткою та уповноваженою особою виробника товару

 

 

Додаток № 8

 

Критерії та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів

 

Оцінка пропозицій конкурсних торгів здійснюється на основі наступних критеріїв:

 

а) ціна;

 

Оцінка проводиться згідно з наступною методикою.

 

Кількість балів кожної пропозиції визначається сумарно. Максимально можлива кількість балів дорівнює 100.

1. Кількість балів по критерію ціна дорівнює 100 балам.

 

Методика оцінки

1. Кількість балів за критерієм “Ціна” визначається наступним чином. Пропозиції, ціна якої найвигідніша (найменша), присвоюється максимально можлива кількість балів.

Кількість балів для решти пропозицій визначається за формулою:

Б обчисл  = Цminобчисл*100, де

Б обчисл – обчислювана кількість балів;

Цmin  - найнижча ціна;

Цобчисл – ціна пропозиції, кількість балів для якої обчислюється;

100 – максимально можлива кількість балів за критерієм  “Ціна”.

 

У випадку однакового значення рангу, переможець визначається шляхом голосування членів комітету з конкурсних торгів простою більшістю голосів за участю в голосуванні не менш двох третин членів комітету. Якщо результати голосування розділилися порівну, вирішальний голос має Голова комітету з конкурсних торгів.

 


Додаток № 9

 

 

з/п

Найменування судута адреса будинку

 

1

2

3

1

Баришівський районний суд смт.Баришівка, вул. Леніна 61.

Згідно письмової заявки від Замовника

2

Березанський міський суд, м.Березань, вул. Леніна 129.

Згідно письмової заявки від Замовника

3

Білоцерківський міськрайонний суд, м. Б.Церква, вул. Турчанінова 7.

Згідно письмової заявки від Замовника

  вул. Першотравнева 4а.

4

Бориспільський міськрайонний суд  м. Бориспіль, вул. Київський шлях 72.

Згідно письмової заявки від Замовника

 вул. Радянська 10

5

Бородянський районний суд, смт. Бородянка, вул. Леніна 315.

Згідно письмової заявки від Замовника

6

Броварський міськрайонний суд (бувший міський суд) м. Бровари, вул. Воз"єднання 1.

Згідно письмової заявки від Замовника

вул. Незалежності 4а.

вул. Незалежності 2а.

7

Богуславський районний суд, м. Богуслав, вул. Франка, 29-а

Згідно письмової заявки від Замовника

8

Васильківський міськрайонний суд м. Васильків, вул. Шевченка 8.

Згідно письмової заявки від Замовника

9

Вишгородський районний суд м. Вишгород, вул. Кургузова 7.

Згідно письмової заявки від Замовника

10

Володарський районний суд смт. Володарка, вул. Миру 25.

Згідно письмової заявки від Замовника

11

Згурівський районний суд смт. Згурівка, вул. Українська 43

Згідно письмової заявки від Замовника

12

Іванківський районний суд смт. Іванків, вул. І.Проскури 14.

Згідно письмової заявки від Замовника

13

Ірпінський міський суд м. Ірпінь, вул. Мінеральна 7.

Згідно письмової заявки від Замовника

14

Кагарлицький районний суд м. Кагарлик вул. Московська 3.

Згідно письмової заявки від Замовника

15

К-Святошинський районний суд м. Київ, вул. Мельниченка 1.

Згідно письмової заявки від Замовника

16

Макарівський районний суд смт. Макарів, вул. Фрунзе 35.

Згідно письмової заявки від Замовника

17

Миронівський районний суд         стм. Миронівка, вул. Першотравнева 3.

Згідно письмової заявки від Замовника

18

Обухівський районний суд, м. Обухів, вул. Київська 20.

Згідно письмової заявки від Замовника

19

П-Хмельницький міськрайонний суд м. П-Хмельницький, вул. Б.Хмельницького 65.

Згідно письмової заявки від Замовника

20

Ржищівський міський суд м.Ржищів, вул.Леніна 87.

Згідно письмової заявки від Замовника

21

Рокитнянський районний суд стм. Рокитне вул.Заводська 11.

Згідно письмової заявки від Замовника

22

Сквирський районний суд м.  Сквира, вул. Громова 7.

Згідно письмової заявки від Замовника

23

Славутицький міський суд м. Славутич, Ленінградський кв-л, 3а.

Згідно письмової заявки від Замовника

24

Таращанський районний суд м. Тараща, вул. Р.Люксембург 182.

Згідно письмової заявки від Замовника

25

Тетіївський районний суд                  м. Тетіїв, вул. Леніна 27.

Згідно письмової заявки від Замовника

26

Фастівський міськрайонний суд м. Фастів вул. Радянська 25.

Згідно письмової заявки від Замовника

27

Ставищенський районний суд, смт. Ставище, вул. Генерала Кравченка, 4

Згідно письмової заявки від Замовника

28

Яготинський районний суд м.   Яготин вул. Незалежності 67.

Згідно письмової заявки від Замовника

 

УСЬОГО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 10

Кому Комітету з конкурсних торгів

Дата:

адреса Замовника

До конкурсних торгів згідно оголошення про проведення закупівлі № надрукованого у ВДЗ №                    р.

 

(назва виробника), що є виробником паперу ТМ                 , та має виробничі потужності в                         офіційно повідомляємо та гарантуємо, що папір ТМ        , запропонований назва учасника(юрид.адреса:                    факт. адреса:                                    ) відповідає наступним параметрам:

 

Також назва учасника підтверджує готовність поставити товар в терміни запропоновані Замовником.

Дійсним учасник підтверджує гарантійні зобов'язання на весь зазначений вище товар, який буде запропонований Замовнику і підтверджує, що Товар, який виробляє назва виробника пропонує Учасник буде новим, належної якості і відповідати міжнародним ( у т. ч. Європейським) та українським стандартам.

 

 

Уповноважена особа Виробника

 

       _______________                              ____________                        ________________

          (посада)                                                                   (підпис)                                               (П. І.Б.)

                                          м.п.



[1]              Заповнення усіх пунктів даного додатку є обов’язковим