Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки України 26.07.2010 № 922 (у редакції наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27.12.2011 № 428)
ІНФОРМАЦІЯ
про застосування процедури закупівлі в одного учасника
1. Замовник:
1.1. Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Київській області.
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 26268119
1.3. Місцезнаходження:
1.4. Реєстраційний рахунок замовника: 35217002000497 в ГУДКСУ у Київській області.
1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail): Масовець Володимир Петрович, завідуючий сектором матеріально-технічного та господарського забезпечення, організації діяльності служби судових розпорядників,
1.6. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Державна судова адміністрація України, код ЄДРПОУ 26255795.
2. Фінансування закупівлі:
2.1. Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України.
2.2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість закупівлі (не для друку, не для оприлюднення): 2 000 000,00 грн (два мільйони грн.)
2.3. Очікувана ціна одиниці товару (у разі закупівлі товару) (не для друку, не для оприлюднення):
Найменування 1: марка номіналом «0,50 грн.» - 0,50 грн з ПДВ
Найменування 2: марка номіналом «1,00 грн.» - 1,00 грн з ПДВ
Найменування 3: марка номіналом «1,50грн.» - 1,50 грн з ПДВ
Найменування 4: марка номіналом «2,00грн.» - 2,00 грн з ПДВ
Найменування 5: марка номіналом «2,20 грн.» - 2,20 грн з ПДВ
Найменування 6: марка номіналом «4,30 грн.» - 4,30 грн з ПДВ
Найменування 7: марка номіналом «4,80грн.» - 4,80 грн з ПДВ
3. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.tender.me.gov .ua.
4. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю (у разі наявності): www.ko.court.gov.ua
5. Інформація про предмет закупівлі:
5.1. Найменування предмета закупівлі: продукція друкована інша, код згідно класифікатора 22.22.1 (марки поштові).
5.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 7 найменувань.
5.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: місцеві та загальні суди Київської області.
5.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: березень – грудень 2012 року.
6. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові, місцезнаходження та контактні телефони учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори: Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта», Київська обласна дирекція, Центр поштового зв’язку № 7, 09400, Київська обл., смт. Ставище, вул. Радянська, 42, (04564) 2-21-01.
7. Ціна пропозиції:
7.1. Загальна ціна пропозиції:2 000 000,00 грн (два мільйони грн.). з ПДВ
7.2. Ціна пропозиції за одиницю товару (у разі закупівлі товару):
Найменування 1: марка номіналом «0,50 грн.» - 0,50 грн з ПДВ
Найменування 2: марка номіналом «1,00 грн.» - 1,00 грн з ПДВ
Найменування 3: марка номіналом «1,50грн.» - 1,50 грн з ПДВ
Найменування 4: марка номіналом «2,00грн.» - 2,00 грн з ПДВ
Найменування 5: марка номіналом «2,20 грн.» - 2,20 грн з ПДВ
Найменування 6: марка номіналом «4,30 грн.» - 4,30 грн з ПДВ
Найменування 7: марка номіналом «4,80грн.» - 4,80 грн з ПДВ
8. Додаткова інформація: телефон для довідок (044) 234-05-00.
Заступник начальника
територіального управління,
Голова комітету з конкурсних торгів __________________ В.В.Пономаренко