flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ДОКУМЕНТАЦІЯ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ

 

ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ УКРАЇНИ В КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

 

 

“ЗАТВЕРДЖЕНО”

 

рішенням комітету з конкурсних торгів № 1,

згідно протоколу засідання

від «11»  лютого  2014 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОКУМЕНТАЦІЯ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ

 

на закупівлю

виробів канцелярських, паперових (конверти поштові) (код 17.23.1 за ДК 016-2010)

 

 

Процедура закупівлі – відкриті торги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Київ - 2014 рік


Керуючись Законом України Про здійснення державних закупівель №2289-VI від 01.06.2010р. (далі – Закон) та відповідними нормативно – правовими актами чинного законодавства України, територіальне управління Державної судової адміністрації України в Київській області застосовує процедуру відкритих торгів в порядку встановленому Законом, та умовами цієї документації конкурсних торгів.

 Розділ 1. Загальні положення

1. Терміни, які вживаються в документації конкурсних торгів

Документація конкурсних торгів розроблена, на виконання вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель» (далі – Закон). Терміни, які використовуються в цій документації конкурсних торгів, вживаються в значеннях, визначених Законом.

2. Інформація про замовника торгів:

 

- повне найменування:

Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Київській області

- місцезнаходження:

01601, м. Київ-601, вул. Жилянська, 58-Б.

- посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками:

Бокітько Олена Анатоліївна, секретар комітету з конкурсних торгів, 01601, м. Київ-601, вул. Жилянська, 58-Б., (044)234-05-00, inbox@ko.court.gov.ua

3. Інформація про предмет закупівлі

 

- найменування предмета закупівлі:

вироби канцелярські, паперові (конверти поштові)  (код 17.23.1 за ДК 016-2010)

- вид предмета закупівлі:

Товар

- місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт):

Місце поставки товарів: місцеві загальні суди Київської області.

Кількість: 3 найменування.

 

- строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт):

квітень - грудень 2014  року

4. Процедура закупівлі

відкриті торги

5. Недискримінація учасників

Вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах .

Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом.

Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.

6. Інформація  про  валюту  (валюти),  у якій (яких) повинна бути розрахована і зазначена ціна пропозиції конкурсних торгів

Валютою пропозиції конкурсних торгів є гривня.

У разі, якщо Учасником процедури закупівлі є нерезидент, такий Учасник може зазначити ціну пропозиції конкурсних торгів у євро (EUR).

При цьому при розкритті пропозицій конкурсних торгів ціна такої пропозиції конкурсних торгів перераховується у гривні за офіційним курсом гривні до євро (EUR), встановленим національним банком України на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів, про що зазначається у протоколі розкриття пропозицій конкурсних торгів. Перерахунок відбувається наступним чином:

Ц=Ц(є)*К(в),

Ц – ціна пропозиції в гривні,

Ц(є) – ціна пропозиції в євро,

К (в) - офіційний курс гривні до євро (EUR), встановлений національним банком України на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів.

7. Інформація про мову (мови),  якою  (якими)  повинні  бути складені  пропозиції конкурсних торгів

Під час проведення процедури закупівель документи передбачені п.4 статті 10 Закону, що готуються замовником, викладаються українською мовою.

Усі документи, що мають відношення до пропозиції конкурсних торгів, та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.

Всі інші документи (в тому числі інформація щодо підтвердження відповідності предмету закупівлі вимогам документації), що мають відношення до пропозиції, можуть бути складені як українською, так і російською мовами, а у разі надання цих документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською чи російською мовами. У разі надання будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад (або справжність підпису перекладача) повинні бути засвідчені нотаріально.

 Визначальним є текст, викладений українською мовою.   

8.Отримання документації конкурсних торгів

Документація конкурсних торгів може бути безоплатно отримана кожною фізичною/юридичною особою на веб-порталі Уповноваженого органу. Друкований варіант документації конкурсних торгів, завірений печаткою Державного агентства з інвестицій та управління національними проектами України є визначальним.

Для отримання документації конкурсних торгів у замовника фізичні особи, в тому числі фізичні особи – підприємці, юридичні особи (резиденти або нерезиденти) повинні особисто або поштою подати запит на одержання документації за підписом уповноваженої особи з печаткою учасника. Рекомендований зразок форми запиту на отримання документації конкурсних торгів наведено в Додатку № 4.

Замовник безоплатно надсилає або надає документацію конкурсних торгів кожній фізичній/юридичній особі, що зробила запит на її отримання, протягом трьох робочих днів з дня отримання від неї письмового запиту.

Розділ 2. Порядок внесення змін та надання роз`яснень до документації конкурсних торгів

1. Процедура надання роз'яснень щодо  документації конкурсних торгів.

Порядок внесення змін.

Учасник, який отримав від замовника документацію конкурсних торгів, має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів звернутися до замовника за роз'ясненнями щодо документації конкурсних торгів. Замовник повинен надати роз'яснення на запит протягом трьох днів з дня його отримання всім особам, яким було надано документацію конкурсних торгів.

Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами запитів внести зміни до документації конкурсних торгів, продовживши строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менше ніж на сім днів та повідомити письмово протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про внесення зазначених змін усіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів.

У разі несвоєчасного подання замовником роз'яснень щодо змісту документації конкурсних торгів або несвоєчасного внесення до неї змін замовник повинен продовжити строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менш як на сім днів та повідомити про це всіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів.

Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону.

Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог документації конкурсних торгів з боку осіб, які отримали документацію конкурсних торгів, означатиме, що зазначені особи, повністю усвідомлюють зміст цієї документації конкурсних торгів та вимоги, викладені замовником при підготовці цієї закупівлі.

У разі виникнення в зазначених осіб питань, що не висвітлені в документації конкурсних торгів, замовник при їх вирішенні керується Законом, а також чинними нормативними-правовими актами України з питань закупівель.

2. Порядок проведення зборів з метою роз'яснення запитів щодо документації конкурсних торгів

У разі проведення зборів з метою роз'яснення будь-яких запитів щодо документації конкурсних торгів замовник повинен забезпечити ведення протоколу таких зборів з викладенням у ньому всіх роз'яснень щодо запитів і надіслати його всім особам, яким було подано документацію конкурсних торгів, незалежно від їх присутності на зборах.

Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону.

Розділ 3. Підготовка пропозицій конкурсних торгів

(інструкція з підготовки конкурсних торгів)

1. Оформлення пропозиції конкурсних торгів 

* Ця вимога не стосується:

- учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством;

- оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)  

Пропозиція конкурсних торгів подається у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошита, пронумерована та скріплена печаткою* у запечатаному конверті. 

Кожен учасник процедури закупівлі має право подати тільки одну пропозицію конкурсних торгів.

Учасникам процедури закупівлі дозволяється подавати пропозиції конкурсних торгів щодо предмета закупівлі вцілому.

Усі сторінки пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки*.

Повноваження щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі підтверджується копією наказу про призначення керівника підприємства на посаду, або копію протоколу рішення власників чи акціонерів про призначення його керівником, або протоколу засновників/виписку з протоколу засновників про призначення керівника (директора, президента, голови правління) або копію довіреності.

Пропозиція конкурсних торгів запечатується в одному конверті, який у місцях склеювання повинен містити відбитки печатки учасника процедури закупівлі*.

На зворотній стороні останньої сторінки пропозиції конкурсних торгів повинен бути зроблений запис, в якому вказується загальна кількість пронумерованих сторінок, який засвідчується підписом, з зазначенням дати підпису та печаткою Учасника (вимога щодо засвідчення печаткою Учасника не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством).

Відповідальність за помилки друку у документах пропозиції конкурсних торгів, поданих Учасником, одноособово несе Учасник.

На титульній стороні конверту повинно бути зазначено:

у верхньому лівому куті данні про учасника процедури закупівлі:

для юридичних осіб: повне найменування, код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів і місцезнаходження учасника (вулиця, номер будинку, район міста, назва міста, район, область, поштовий індекс);

для фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності: повне найменування (прізвище, ім'я, по батькові) учасника, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, його місцезнаходження (місце проживання - вулиця, номер будинку, район міста, назва міста, район, область, поштовий індекс), номери контактних телефонів;

по центру конверту зазначається маркування: «Пропозиція конкурсних торгів» і назва предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі;

у нижньому правому куті зазначаються данні про замовника процедури закупівлі - повне найменування, код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів і місцезнаходження (вулиця, номер будинку, район міста, назва міста, район, область, поштовий індекс).

На зворотній стороні конверту повинно бути маркування: «Не відкривати до 12 год. 00 хв. 27.03.2014» (зазначаються дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів).

Форма «Пропозиція конкурсних торгів» оформлюється та подається Учасником за формою, яка наведена у Додатку №2 цієї документації конкурсних торгів.

Витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням пропозиції конкурсних торгів не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися).

2. Зміст пропозиції конкурсних торгів учасника

* Ця вимога не стосується:

- учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством;

- оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами) 

2.1 Пропозиція конкурсних торгів, яка подається учасником, повинна містити:

-         Реєстр документів, що подаються в складі конкурсної пропозиції;

-         форму «ПРОПОЗИЦІЯ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ» згідно Додатку № 2 до цієї документації конкурсних торгів;

-         відомості про учасника згідно Додатку № 7 до цієї документації конкурсних торгів;

-         документальне підтвердження кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону та вимогам встановленим ст.17 Закону (відповідно до п. 6 розділу 3 Документації).

-         завірену копію довідки з обслуговуючого банку про відкриття розрахункового рахунку.

-         погоджені Учасником Основні умови договору, згідно з цією документацією конкурсних торгів.

-         Завірена копія ліцензії (за наявності).

-         проект Договору про закупівлю.

-         завірену копію запиту на отримання документації конкурсних торгів з вхідним реєстраційним номером замовника або відміткою представника замовника, уповноваженого здійснювати зв’язок з учасниками (в разі наявності).

-         довідку, складену у довільній формі (на фірмовому бланку учасника), про можливість вчасного та якісного надання послуг на умовах, викладених в документації конкурсних торгів.

-         лист-погодження з усіма умовами документації конкурсних торгів, складений в довільній формі (на фірмовому бланку учасника).

-         довідка в довільній формі про відсутність (чи наявність) підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі (вказати номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опубліковане в офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель), п.1-6 частини 1 статті 17 Закону України "Про здійснення державних закупівель".

-         Заповнена форма пояснювальної записки у відповідності з Додатком 6 цієї документації конкурсних торгів (у випадку необхідності, тобто у разі подання аналогів документів або відсутності документів та їх аналогів).

-         письмова згода на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (додаток № 8).

2.2. Для правильного оформлення пропозиції конкурсних торгів кожен учасник вивчає всі інструкції, форми, строки та терміни, специфікації, наведені у документації конкурсних торгів.

Учасник повинен надати кожен документ у повному складі.

Неспроможність подати всю інформацію, що потребує документація конкурсних торгів, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та потягне за собою відхилення такої пропозиції.

Учасник-нерезидент повинен надати зазначені у цій документації конкурсних торгів документи з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей Учасник зареєстрований (аналоги документів). У разі подання аналогу документу або у разі відсутності такого документу та його аналогу Учасник-нерезидент повинен додати до пропозиції конкурсних торгів заповнену форму пояснювальної записки у відповідності з  Додатком 6 цієї документації конкурсних торгів.

3. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів

Не вимагається

4. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції конкурсних торгів

 

Не вимагається

5. Строк, протягом якого пропозиції конкурсних торгів є дійсними

Пропозиції конкурсних торгів вважаються дійсними протягом 120 днів від дати розкриття пропозицій конкурсних торгів. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозицій конкурсних торгів.

 

Учасник має право:

- відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення пропозиції конкурсних торгів;

- погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним пропозиції конкурсних торгів та наданого забезпечення пропозиції конкурсних торгів.

 

6. Кваліфікаційні критерії до учасників

* Ця вимога не стосується:

- учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством;

- оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами) 

Учасники повинні відповідати кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону та вимогам встановленим ст.17 Закону.

Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам, учасник повинен надати наступні документи:

Критерії та вимоги

Перелік документів

Оцінка відповідності

Провадження Учасником господарської діяльності відповідно до положень його статуту

·      Завірену копію статуту (для фізичної особи, в тому числі фізичної особи-підприємця – завірену копію паспорту) або іншого установчого документу.

·      Завірену копію довідки про включення до ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або завірену копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (реєстраційного номера облікової картки платника податків) (для фізичних осіб);

·      Завірену копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або завірену копію свідоцтва про право сплати єдиного податку (у разі відсутності надати довідку з поясненнями);

·      Завірену копію свідоцтва про державну реєстрацію Учасника або оригінал чи завірену нотаріально копію виписки (витягу) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або копію витягу з торговельного, банківського або судового реєстру чи реєстраційного посвідчення місцевого органу влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи – нерезидента (для учасника-нерезидента);

·      Завірену копію довідки про взяття на облік платника податку (за наявності).

Відповідає, якщо надано документ, підтверджую

чий кваліфікаційну вимогу

Сплата  Учасником податків і зборів (обов’язкових платежів)

Підтвердження, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) (підтверджується наданням оригіналу довідки із податкових органів про відсутність заборгованості по обов’язковим платежам до бюджету, дійсної на момент розкриття пропозицій конкурсних торгів)

Відповідає, якщо вказана довідка підтверджує відсутність простроченої заборгованості та чинна на дату розкриття

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Інформаційна довідка, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору про закупівлю і які прийматимуть участь у виконанні умов договору про закупівлю  (Додаток №3) з наданням копій документів про освіту.

Відповідає якщо надано зазначені документи.

Наявність фінансової спроможності

·                      Копія балансу за 2013 рік та з відміткою органів статистики, а в разі якщо документ подається в електронному вигляді, з документом, що підтверджує подачу даного балансу, фізична особа – підприємець подає фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва за 2013 рік (у разі, якщо ведення такого документу не передбачено законодавством – пояснювальна записка у відповідності з Додатком № 6 цієї документації конкурсних торгів з зазначенням обґрунтованих обставин);

·                      Копія звіту про фінансові результати за 2013 рік (для юридичних осіб) – з відміткою органів статистики, а для  фізичних осіб (підприємців) - фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва або копію декларації про одержані доходи за 2013 рік (які перебувають на загальній системі оподаткування) або копія звіту по єдиному податку за 2013 рік (які перебувають на спрощеній системі оподаткування), а в разі якщо документ подається в електронному вигляді,  з документом, що підтверджує подачу даної звітності (у разі, якщо ведення такого документу не передбачено законодавством – пояснювальна записка у відповідності з Додатком № 6 цієї документації конкурсних торгів з зазначенням обґрунтованих обставин);

·                    Копія звіту про рух грошових коштів за 2013 рік з відміткою органів статистики (у разі, якщо ведення такого документу не передбачено законодавством – пояснювальна записка у відповідності з Додатком № 6 цієї документації конкурсних торгів з зазначенням обґрунтованих обставин), а в разі якщо документ подається в електронному вигляді, з документом, що підтверджує подачу даної звітності. Суб’єкти малого підприємства господарської діяльності, для яких встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати повинні надати підтвердження з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про те, що їх фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів;

·                    Оригінал або завірену копію довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами.

Відповідає якщо надано зазначені документи..

Відсутність підстав про відмову у процедурі закупівлі на підставі статті 17 Закону

 

·                      Документ (оригінал), що підтверджує відсутність підприємства учасника в Єдиній базі даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, виданий відповідним структурним підрозділом Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головними управліннями юстиції в областях, містах Києві та Севастополі, або відповідним структурним підрозділом (філією тощо) державного підприємства «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України, що забезпечують реалізацію повноважень у сфері банкрутства, або іншим органом, який надає наведену вище інформацію, не раніше ніж за 20 днів відносно дати розкриття пропозиції конкурсних торгів;

Відповідає якщо надано зазначені документи.

Документ (-и), який підтверджує, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Надаються у вигляді довідки виданої уповноваженим органом (Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС та управліннями (відділами) інформаційно-аналітичного забезпечення головних управлінь, управлінь МВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі), що підтверджує факт відсутності судимості у керівника та/або уповноваженої учасником особи на представлення інтересів під час пров

дення процедури закупівлі, за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів;

Відповідає якщо надано зазначені документи.

          Документ (-и), який підтверджує, що учасника або учасника попередньої кваліфікації  не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення (для фізичних осіб та фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності). Надається у вигляді витягу з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення або інформаційної довідки виданої уповноваженим органом (Головним управлінням юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головним управління юстиції в областях, містах Києві та Севастополі), про те, що учасника не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення.

 

Відповідає якщо надано зазначені документи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

·                      Оригінал або завірену копію документу, який підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису пропозиції конкурсних торгів (копію наказу про призначення керівника підприємства на посаду, або копію протоколу рішення власників чи акціонерів про призначення його керівником, або протоколу засновників/виписку з протоколу засновників про призначення  керівника (директора, президента, голови правління) або копію довіреності та інше). У разі, якщо підписувати договір, пропозицію конкурсних торгів тощо буде інша уповноважена особа, надати документальне підтвердження повноважень цієї особи (оригінал довіреності, тощо). Для фізичних осіб та фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності надати завірену копію паспорту.

Відповідає, якщо  надано

підтверджуючі документи

Учасник нерезидент повинен надати зазначені документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження. У разі відсутності аналогів зазначених документів учасник нерезидент повинен надати замість нього пояснювальну записку (за формою згідно Додатку № 6).

 

В разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати будь-який із документів зазначених в цій документації,  такий Учасник надає пояснювальну записку (за формою згідно Додатку № 6), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою*, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.

7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку № 1.

 

8. Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі, щодо яких можуть бути подані пропозиції конкурсних торгів

Замовник не визначає окремі частини предмету закупівлі. Закупівля здійснюється вцілому за предметом.

 

9. Внесення змін або відкликання пропозиції конкурсних торгів учасником

Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію конкурсних торгів до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції конкурсних торгів. Такі зміни чи заява про відкликання пропозиції конкурсних торгів враховуються у разі, коли вони отримані замовником до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів.

Розділ 4. Подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів

1. Спосіб, місце та кінцевий строк подання  пропозицій конкурсних торгів: 
- спосіб подання пропозицій конкурсних торгів:

- місце подання пропозицій конкурсних торгів:

- кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата, час):

 

 

 

 

Особисто або за допомогою поштового відправлення з повідомленням

 

01601, м. Київ-601, вул. Жилянська, 58-Б, приймальня

 

 

27.03.2014 року до 10 год 00 хв

Для подачі конкурсних (цінових) пропозицій необхідно завчасно (за три робочі дні до розкриття) надати контактній особі Замовника, копії документів, що посвідчують особу учасника, з метою оформлення перепусток.

Пропозиції конкурсних торгів повинні бути одержані замовником не пізніше часу та дати, зазначених в оголошенні про проведення відкритих торгів.

При поданні пропозицій конкурсних торгів поштою, пропозиція конкурсних торгів вважається поданою, якщо вона була отримана замовником до часу та дати, зазначених в оголошенні про проведення відкритих торгів.

Пропозиції конкурсних торгів, отримані замовником після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам, що їх подали.

Відмова або ухилення замовника від негайного отримання пропозиції конкурсних торгів, що подаються особисто, є підставою для оскарження.

Пропозиції конкурсних торгів, отримані замовником після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам, що їх подали.

На запит учасника замовник протягом одного робочого дня з дня надходження запиту підтверджує надходження пропозиції конкурсних торгів із зазначенням дати та часу.

2. Місце, дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів:

- місце розкриття пропозицій конкурсних торгів:

- дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів:

 

 

 

 

01601, м. Київ-601, вул. Жилянська, 58-Б, конференц-зал

 

 

Дата: 27.03.2014 року 

 Час: 12 год 00 хв

Для участі представників Учасників у розкритті конкурсних пропозицій необхідно завчасно (за три робочі дні до розкриття) надати контактній особі Замовника, копії документів, що посвідчують особу учасника, з метою оформлення перепусток.

Розкриття пропозицій конкурсних торгів здійснюється в день закінчення строку їх подання у час та в місці, що зазначені в оголошенні про проведення процедури закупівлі.

До участі у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів замовником допускаються всі учасники або їх уповноважені представники. Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття пропозицій конкурсних торгів не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді або для відхилення його пропозиції конкурсних торгів.

Конверти, позначені «Зміни» або «Відкликання», відкриваються та прочитуються в першу чергу. Пропозиції конкурсних торгів, за якими було подане відповідне письмове повідомлення про відкликання згідно з пунктом 9 розділу 3 цієї документації конкурсних торгів, не відкриваються.

За підроблення документів учасник конкурсних торгів несе відповідальність згідно з чинним законодавством України.

Повноваження представника учасника підтверджується випискою з протоколу засновників, або наказом про призначення, або довіреністю чи дорученням.

Для підтвердження особи такий представник повинен надати паспорт або інший документ, що посвідчує особу.

Під час розкриття пропозицій конкурсних торгів перевіряється наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів, а також оголошуються найменування та місцезнаходження кожного учасника, ціна кожної пропозиції конкурсних торгів або частини предмета закупівлі (лота). Зазначена інформація вноситься до протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів.

Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів складається у день розкриття пропозицій конкурсних торгів за формою затвердженою Уповноваженим органом.

Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів підписується членами комітету з конкурсних торгів та учасниками, які беруть участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів.

Завірена підписом голови комітету з конкурсних торгів та печаткою замовника копія протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів надається будь-якому учаснику на його запит протягом одного робочого дня з дня отримання такого запиту.

Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.

Під час проведення процедур розкриття пропозицій конкурсних торгів мають право бути присутніми представники засобів масової інформації. Замовники зобов'язані забезпечити безперешкодний доступ представників засобів масової інформації на їхню вимогу до процедури розкриття пропозицій конкурсних торгів.(стаття 9 Закону)

Розділ 5. Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця

1. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію

Замовник має право звернутися до учасників за роз'ясненнями змісту їхніх пропозицій конкурсних торгів з метою спрощення розгляду та оцінки пропозицій.

Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої пропозиції конкурсних торгів.

Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини п'ятої статті 28 Закону.

Замовник проводить оцінку пропозицій конкурсних торгів, які не було відхилено згідно з цим Законом.

Замовник визначає переможця торгів з числа учасників, пропозиції конкурсних торгів яких не було відхилено згідно з цим Законом (у кількості не менше двох), на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у документації конкурсних торгів.

Критерії та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів

Оцінка пропозицій конкурсних торгів здійснюється на основі наступних критеріїв:

а) ціна;

Оцінка проводиться згідно з наступною методикою.

Кількість балів кожної пропозиції визначається сумарно. Максимально можлива кількість балів дорівнює 100.

1. Кількість балів по критерію ціна дорівнює 100 балам.

Методика оцінки

1. Кількість балів за критерієм “Ціна” визначається наступним чином. Пропозиції, ціна якої найвигідніша (найменша), присвоюється максимально можлива кількість балів.

Кількість балів для решти пропозицій визначається за формулою:

Б обчисл  = Цmin/Цобчисл*100, де

Б обчисл – обчислювана кількість балів;

Цmin  - найнижча ціна;

Цобчисл – ціна пропозиції, кількість балів для якої обчислюється;

100 – максимально можлива кількість балів за критерієм  “Ціна”.

У випадку однакового значення показника, переможець визначається шляхом голосування членів комітету з конкурсних торгів простою більшістю голосів за участю в голосуванні не менш двох третин членів комітету. Якщо результати голосування розділилися порівну, вирішальний голос має Голова комітету з конкурсних торгів.

Переможець визначається рішенням комітету з конкурсних торгів.

 

2. Виправлення арифметичних помилок

Замовник має право на виправлення арифметичних помилок, допущених в результаті арифметичних дій, виявлених у поданій пропозиції конкурсних торгів під час проведення її оцінки, у порядку, визначеному документацією конкурсних торгів, за умови отримання письмової згоди на це учасника, який подав пропозицію конкурсних торгів.

Умови та порядок виправлення арифметичних помилок:

а) при розходженні між сумами, вказаними літерами та в цифрах, сума літерами є визначальною;

б) при розходженні між ціною одиниці та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю на кількість, ціна за одиницю є визначальною, а підсумкова ціна виправляється. Якщо, на погляд Замовника, в ціні за одиницю є явне зміщення десяткового розподілювача, в такому випадку призначена підсумкова ціна є визначальною, а ціна за одиницю виправляється.

Якщо учасник не згоден з виправленням арифметичних помилок, його  пропозиція конкурсних торгів відхиляється.

3. Інша інформація

 

За результатом розгляду та оцінки пропозицій конкурсних торгів складається протокол оцінки пропозицій конкурсних торгів за формою, встановленою Уповноваженим органом.

Загальний строк розгляду, оцінки та визначення переможця процедури закупівлі не повинен перевищувати 20 робочих днів з дня розкриття пропозицій конкурсних торгів.

У день визначення переможця замовник акцептує пропозицію конкурсних торгів, що визнана найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.

Замовник зобов'язаний протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про визначення переможця надіслати переможцю торгів повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, а всім учасникам - письмове повідомлення про результати торгів із зазначенням найменування та місцезнаходження учасника - переможця, пропозицію конкурсних торгів якого визнано найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.

Повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції обов'язково безоплатно публікується у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель.

Акцепт пропозиції конкурсних торгів - прийняття замовником пропозиції конкурсних торгів, яку визнано найбільш економічно вигідною за результатами оцінки, та надання згоди на взяття зобов'язань на оплату предмета закупівлі або його частини (лота). Пропозиція конкурсних торгів вважається акцептованою, якщо замовником подано учаснику в установлений цим Законом строк письмове підтвердження про акцепт такої пропозиції.

Всі повідомлення і заяви Замовника та учасників, що стосуються проведення процедури закупівлі, повинні бути викладені в письмовій формі. Під час здійснення процедури закупівлі сторони мають право передавати будь-яку інформацію щодо торгів за допомогою факсимільного зв’язку з подальшим підтвердженням у письмовому вигляді.

Усі інші питання, які не передбачені цією документацією, регулюються законодавством.

Учасник в договірну ціну включає вартість послуг згідно із технічним завданням з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів (що сплачуються або мають бути сплачені на підставі діючих нормативних документів (в тому числі ПДВ)).

Учасник самостійно несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його пропозиції. Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст пропозиції учасника та за витрати учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів.

Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник.

Учасник визначає ціну пропозиції конкурсних торгів з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються, або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять усі види послуг, у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам. Неврахована учасником в ціні пропозиції конкурсних торгів вартість окремих послуг замовником окремо не сплачується, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні запропонованої пропозиції конкурсних торгів. В пропозиції конкурсних торгів зазначається остаточно виведена підсумкова ціна пропозиції з двома десятковими знаками.

До ціни пропозиції конкурсних торгів не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення Договору про закупівлю. Витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням пропозиції конкурсних торгів, замовником не відшкодовуються (в тому числі й у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися).

Якщо ціна пропозиції конкурсних торгів не включає будь-яких витрат учасника, про які зазначається в цій документації конкурсних торгів, такі витрати покладаються на учасника.

Учасник визначає ціну на послуги, які він пропонує надати за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування та інших витрат, визначених законодавством.

Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на послуги, що надаватимуться за Договором про закупівлю, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції конкурсних торгів, та самостійно несе всі витрати на їх отримання, а замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за ці витрати незалежно від результату процедури закупівлі.

До ціни пропозиції конкурсних торгів не включаються витрати на оплату послуг консультанта за юридичний та інформаційний супровід процедури конкурсних торгів.

Будь-які витрати, понесені Учасником-переможцем процедури закупівлі у зв’язку з участю в торгах та укладенням договору не вважаються збитками і не підлягають відшкодуванню Учаснику.

Фізична чи юридична особа, може звернутися до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу дії, рішення, бездіяльність Замовника, що суперечать законодавству у сфері державних закупівель і в наслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.

Оскарження дій Замовника здійснюється у порядку, передбаченому Законом.

4.Відхилення пропозицій конкурсних торгів.

 

 

 

 

Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів у разі, якщо:

1) учасник:

не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону;

не погоджується з виправленням виявленої замовником арифметичної помилки;

не надав забезпечення пропозиції конкурсних торгів, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;

пропозицію конкурсних торгів подано не в повному обсязі та не у відповідності до вимог документації з конкурсних торгів.

2) наявні підстави, зазначені у статті 17 та частині сьомій статті 28 Закону;

3) пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів.

Інформація про відхилення пропозиції конкурсних торгів із зазначенням підстави надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена, протягом трьох робочих днів з дати прийняття такого рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10  Закону.

5.Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися

Замовник відміняє торги у разі:

- відсутності подальшої потреби у закупівлі товарів, робіт;

- неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань державних закупівель;

- виявлення факту змови учасників;

- порушення порядку публікації оголошення про проведення процедури закупівлі, акцепту, оголошення про результати процедури закупівлі, передбаченого цим Законом;

- подання для участі у них менше двох пропозицій конкурсних торгів;

- відхилення всіх пропозицій конкурсних торгів згідно з цим Законом;

- якщо до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох учасників.

Про відміну процедури закупівлі за такими підставами має бути чітко визначено у документації конкурсних торгів.

Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі якщо:

-          ціна найбільш вигідної пропозиції конкурсних торгів перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі;

-          здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок непереборної сили;

-          скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг.

Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, надсилається замовником Уповноваженому органу та усім учасникам протягом трьох робочих днів з дня прийняття замовником відповідного рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 цього Закону.

 

Розділ 6. Укладання договору про закупівлю

1. Терміни укладання договору

У день визначення переможця замовник акцептує пропозицію конкурсних торгів, що визнана найбільш економічно вигідною за результатами оцінки. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, пропозицію конкурсних торгів якого було акцептовано не пізніше ніж через 30 днів з дня акцепту пропозиції відповідно до вимог документації конкурсних торгів та акцептованої пропозиції, але не раніше ніж через 14 днів з дати публікації у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів.

Договір про закупівлю, укладений з порушенням строків, передбачених абзацами третім, четвертим статті 31 Закону, є нікчемним.

У разі письмової відмови переможця торгів підписати договір про закупівлю відповідно до вимог документації конкурсних торгів або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, замовник повторно визначає найбільш економічно вигідну пропозицію конкурсних торгів з тих, строк дії яких ще не минув.

Договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 Закону, а також у разі його укладення з порушенням строків, передбачених абзацами третім, четвертим частини другої статті 31, абзацом четвертим частини п'ятої статті 36 та абзацом першим частини третьої статті 39 Закону.

2. Істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю

Істотні (основні) умови договору, які обов’язково включаються до договору про закупівлю, викладені у Додатку 5 цієї документації конкурсних торгів.

3. Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю

У разі письмової відмови переможця торгів підписати договір про закупівлю відповідно до вимог документації конкурсних торгів або не укладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, замовник повторно визначає найбільш економічно вигідну пропозицію конкурсних торгів з тих, строк дії яких ще не минув.

4.Забезпечення вико-нання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається.

 

Додаток №1

 

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

 

17.23.1 Вироби  канцелярські, паперові   ( Конверти поштові )

1. 

Найменування товару

Конверт поштовий

Конверт поштовий

Конверт поштовий

 

Позначення конверту відповідно до ISO269:1985

С4

С5

С6

 

Розмір конверту, мм (висота * довжина * розширення)

229*324

162*229

114*162

 

Одиниця виміру

штуки

штуки

штуки

 

Загальна кількість

96000

320000

640000

 

Наявність вікна

Вікно відсутнє

Вікно відсутнє

Вікно відсутнє

 

Місце розташування закриваючого клапана

В (конверти з верхнім розташуванням прямого клапану, у яких згин клапана збігається з верхнім (довгим) краєм конверта щодо його лицьової сторони)

В (конверти з верхнім розташуванням прямого клапану, у яких згин клапана збігається з верхнім (довгим) краєм конверта щодо його лицьової сторони)

В (конверти з верхнім розташуванням прямого клапану, у яких згин клапана збігається з верхнім (довгим) краєм конверта щодо його лицьової сторони)

 

Наявність вказівок, роз'яснюючих місце і порядок написання адресної інформації

Конверти, на яких наявні направляючі лінії для написання адресної інформації або кутові елементи, які обмежують адресні зони

Територія ходіння

(конверти для внутрішніх та зовнішніх поштових відправлень (для пересилки в межах та поза межами України)

Вигляд оформлення лицьової сторони

НП (конверти немарковані, прості та неілюстровані)

Тип склеювання

СКЛ (конверти з самоклеючим клапаном з силіконовою стрічкою. Для заклеювання з клейової смужки на клапані знімають захисну стрічку і притискують клапан до конверта)

Тип паперу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рік виготовлення

Для виготовлення конвертів повинен застосовуватися папір з непрозорістю у видимому діапазоні світлового випромінювання не менше 85 %

Для виготовлення вказаних конвертів повинен застосовуватися папір: обгортковий білий або кольоровий однотонний світлих тонів масою 80-140г/м2. Допускається застосовувати папір білий або кольоровий світлих тонів інших сортів масою 80-140г/ м2.

Для виготовлення вказаних конвертів повинен застосовуватися папір: обгортковий білий або кольоровий однотонний світлих тонів масою 80-140г/м2. Допускається застосовувати папір білий або кольоровий світлих тонів інших сортів масою 80-140г/ м2.

Для виготовлення вказаних конвертів повинен застосовуватися папір: обгортковий білий або кольоровий однотонний світлих тонів масою 80-140г/м2. Допускається застосовувати папір білий або кольоровий світлих тонів інших сортів масою 80-140г/ м2.

2013-2014 рр.

2013-2014 рр.

2013-2014 рр.

Упаковка, маркування

Конверти одного різновиду повинні укладатися по 200, 250, 500 або 1000 шт. в гофровані коробки з картону або іншу упаковку таким чином, щоб не допустити їх псування або знищення.

Допускається застосування інших способів і засобів упаковування, що забезпечують збереження і не допускають деформацію конвертів під час транспортування та зберігання.

На упаковану коробку конвертів наносять маркування із зазначенням наступних даних: найменування (товарний знак) виробника; умовне позначення конвертів; кількість конвертів в коробці; дата виготовлення; маніпуляційний знак “Берегти від вологи” і попереджувальний напис “Не кидати”. Маркування наносять машинодруком або штемпелюванням безпосередньо на упаковку коробки або на ярлик, що наклеюється до неї.

Примітка

В конверт цього вміщається аркуш А4

Конверт цього типу вміщає в себе аркуш формату А5 або А4, складений удвічі

В конверт цього типу поміщається складений втричі аркуш А4

                 

 

Конструкція конвертів в закритому вигляді повинна виключати доступ хоч би до частини вкладення без пошкодження конверта.  Зазори в нижніх кутах конвертів розмірами 162x229 мм, 229x324 мм, 114х162 мм - 2 мм. Конструкція конвертів має бути такою, щоб місця склеювання знаходилися лише на оборотній стороні конвертів.  Ширина клейового шару в місцях з'єднань поверхонь конвертів, що сполучаються, має бути не менше 10 мм для конвертів розміром 162x229мм, 114х162мм; не менше 15 мм для конвертів розмірами 229x324 мм. Для конвертів з самоклеючим закриваючим клапаном смуга клейового складу не повинна відступати від кромки клапана, уздовж якого вона нанесена, більш ніж на 3 мм.  Конструкція конверта повинна виключати зіткнення клейового шару на закриваючому клапані з вкладенням при закритому конверті.  Конверти не повинні мати надірвані краї, заломлені кути, складки, а також пошкодження, що порушують їх цілісність. Обріз вільних кромок конвертів має бути рівним і без задирок. Відхилення від прямолінійності країв конверта в подовжньому і поперечному напрямах не повинно бути: для конвертів розмірами для конвертів розмірами 162x229 мм,  114х162мм, 229x324 мм - більше 2 мм.

 

2. З метою підтвердження відповідності предмета закупівлі, який учасник пропонує поставити за договором, вимогам цієї документації конкурсних торгів Учасник повинен подати як частину своєї пропозиції конкурсних торгів наступні документи:

2.1. Довідку, щодо предмету закупівлі завірену підписом та печаткою учасника, в якій зазначити:

- найменування, тип, вид, виконання (та інше) продукції згідно з нормативними документами на виготовлення продукції;

 - найменування виробника(ів) продукції, міста та країни походження товару;

- дату виготовлення;

- позначення всіх діючих стандартів, технічних умов, нормативно-технічної документації, яким відповідає продукція;

- найменування документів виробника та інших органів, які підтверджують якість продукції і будуть надані при постачанні продукції;

2.2. Копії висновків санітарно-епідеміологічної експертизи.

 

Додаток №2

ПРОПОЗИЦІЯ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ

НА УЧАСТЬ У ВІДКРИТИХ ТОРГАХ НА ЗАКУПІВЛЮ:

 

вироби канцелярські, паперові (конверти поштові)  (код 17.23.1 за ДК 016-2010)

 

Ми, (назва Учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі у конкурсних торгах на закупівлю 17.23.1 Вироби  канцелярські, паперові (конверти поштові)

Вивчивши документацію конкурсних торгів, якісні, кількісні та інші вимоги встановлені Замовником, на виконання вищезазначеного, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених нашій пропозиції, на суму:

Назва товару

Характеристики

 

Одиниця виміру

Кількість

одиниць

Ціна  за одиницю

без ПДВ*, грн.

Ціна за одиницю  з ПДВ**, грн.

Вартість всього з ПДВ*, грн.

1

2

3

4

5

6

7

8

1

 

 

штуки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Усього без ПДВ

ПДВ*

 

 

 

 

Усього з ПДВ*

 

 

Ціна пропозиції конкурсних торгів (загальна вартість з ПДВ) (прописом), грн..

* - ціна за одиницю має включати не більше двох знаків після коми

* -у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, вказати ціну без ПДВ, про що зробити відповідну помітку                                                                                                                               

1.      До акцепту нашої пропозиції конкурсних торгів, Ваша документація конкурсних торгів разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього договору про закупівлю між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені Договором.

2.      Ми підтверджуємо виконання вимог до предмету закупівлі, зазначених в документації конкурсних торгів та всіх умов, які будуть включені до Договору, зазначених в Додатку№1 цієї Документації.

3.      Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120-то календарних днів з дня розкриття пропозицій конкурсних торгів, встановленого Вами. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.

4.      Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції конкурсних торгів згідно з умовами документації конкурсних торгів, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами і що Ви не зобов’язані акцептувати пропозицію виключно за найнижчою ціною чи будь-якими іншими умовами.

5.      Ми погоджуємося надати Товар з відстрочкою оплати до 180 (сто вісімдесяти) календарних днів.

6.      Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми беремо на себе зобов’язання підписати Договір із Замовником не раніше ніж раніше ніж через 14 днів з дати публікації у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів та не пізніше ніж через 30 днів з дня акцепту пропозиції відповідно до вимог документації конкурсних торгів та акцептованої пропозиції.

 

Уповноважена особа             ____________                                ( ________________)

                     Підпис                                                       П.І.Б.

М.П.                                                                          «___»______________ 20__ року

 

 

Додаток № 3

 

Інформаційна довідка, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору про закупівлю і які прийматимуть участь у виконанні умов договору про закупівлю 

№ з/п

ПІБ

Посада

Кваліфікація

Освіта

Загальний стаж роботи за спеціальністю

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Додаток  № 4

 

 

 

 

Бланк Учасника

(назва, поштові, банківські  реквізити, тел./факс учасника)

 

_____________№_________                                                Комітету з конкурсних торгів

 

 

 

ЗАПИТ

на участь у процедурі закупівлі

 

 

 

 

На підставі Закону України „Про здійснення державних закупівель” від 01.06.2010 № 2289-УІ, відповідно до оголошення № _________, опублікованого в інформаційному бюлетені «Вісник державних закупівель» № ____ (______) від _______.2014, ________________________________ (назва учасника) підтверджує намір взяти участь у процедурі закупівлі ______ та просить надати документацію конкурсних торгів.

 

 

Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ ______________

Банківські реквізити__________________________

Юридична адреса учасника____________________

Поштова адреса учасника _____________________

Номер свідоцтва платника ПДВ ________________

Індивідуальний податковий номер______________

 

Контактна особа, тел./факс: ___________________________

 

Прізвище, ім’я, по-батькові,

посада, підпис уповноваженої особи ______________________

М.П.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток № 5

ОСНОВНІ УМОВИ,

які обов’язково будуть включені до договору про закупівлю

Договір про закупівлю повинен містити наступну інформацію:

 

І. Предмет Договору

1.1 Постачальник зобовязується у 2014 році поставити Замовнику товар, визначений згідно

код 17.23. ДК 016-2010 1 Вироби канцелярські, паперові ( Конверти поштові), надалі іменований Товар, а Замовник прийняти і оплатити такий товар.

1.2. Загальна кількість, найменування (номенклатура, асортимент), ціна за одиницю Товару та загальна вартість Товару визначена Сторонами у Специфікації (Додаток № 1), яка є невідємною частиною цього Договору.

1.3. Обсяги закупівлі товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.

II. Якість товару

2.1. Постачальник повинен передати (поставити) Замовнику Товар, якість якого відповідає умовам визначеним в Документації конкурсних торгів та вимогам державних стандартів і стандартів, що існують для даного виду товару та підтверджуватися сертифікатами якості, виданими виробником зазначеного Товару.

2.2. Допустиме покращення якості товару за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.

2.3. Товар повинен бути затарений та упакований Постачальником, таким чином, щоб виключити псування або знищення його, на період від передачі до прийняття Товару Замовником.

2.4. Упакування, в якому відвантажується Товар, повинно забезпечувати його цілісність при транспортуванні.

2.5. Усі витрати, пов’язані із заміною Товару неналежної якості (транспортні витрати та ін.) несе Постачальник.

2.6. У разі поставки Товару неналежної якості, як вимагається стандартом, технічними умовами, Замовник має право відмовитися від прийняття i оплати такого Товару, а якщо вона вже оплачена Замовником – вимагати повернення сплаченої суми.

 

III. Ціна Договору

3.1. Загальна сума цього Договору становить _______________________________грн. (сума прописом), у тому числі ПДВ ____________________грн. (сума прописом), яка реалізується в межах бюджетного фінансування на 2014 рік.

3.2. Сума цього Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін (зменшення обсягів закупівлі), зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.

3.3. До ціни Товару включаються витрати на сплату податків і зборів (обов’язкових платежів), доставку, розвантаження/навантаження, гарантійне обслуговування.

 

ІV. Поставка Товару

4.1. Умови цього Договору викладені Сторонами у відповідності до вимог Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів «Інкотермс» (в редакції 2000 року), які застосовуються із урахуванням особливостей, пов’язаних із внутрішньодержавним характером цього Договору, а також особливостей, що випливають із умов цього Договору.

4.2. Поставка здійснюється на умовах DDP місце призначення.

4.3. Поставка Товару Замовнику здійснюється Постачальником за власний рахунок.

4.4. Товар, що є предметом цього Договору, постачається протягом квітеня - груденя 2014  року.

4.5. Разом з Товаром Постачальник повинен передати Замовнику документи, які належать до передачі разом з Товаром. До таких документів належать документи, що засвідчують якість Товару.

4.6. Право власності на Товар переходить до Замовника після поставки товару.

 

V. Порядок здійснення оплати

5.1. Усі розрахунки за Договором здійснюються у національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у розділі ХІІІ цього Договору.

5.2. Відстрочка платежу за поставлений Товар може становити до 180 (сто вісімдесяти) календарних днів.

5.3. Оплата Товару Замовником може здійснюватись протягом 7 (семи) банківських днів з дати поставки Товару Постачальником на підставі рахунку фактури та видаткової накладної.

5.4. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за наданий Товар здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та наявності підкріплення на проведення оплати зобов’язання.

 

VI. Права та обов’язки сторін

6.1. Замовник зобов’язаний:

6.1.1. Своєчасно та в повному обсязі сплатити за поставлений Товар.

6.1.2. Прийняти поставлений Товар згідно з накладною поставки Товару.

6.2. Замовник має право:

6.2.1. Змінити місце поставки, про що зазначається у заявці на поставку партій товару.

6.2.2. Відмовитись від прийняття товару у разі невідповідності його якості, технічного стану, технічним характеристикам чи комплектності.

6.2.3. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов’язань Постачальником визначених пунктом 5.3., повідомивши його про це у строк за 30 днів.

6.2.4. Контролювати поставку Товару у строки, встановлені цим Договором.

6.2.5. Зменшити обсяг закупівлі Товару та загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків. У такому випадку Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору, шляхом підписання додаткової угоди, що є невід’ємною частиною Договору.

6.2.6. Повернути рахунок Постачальнику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів визначених в пунктах 4.5., 5.2. або 5.3. (відсутність печатки, підписів тощо).

6.3. Постачальник зобов’язаний:

6.3.1. Забезпечити поставку товарів у строки, встановлені цим Договором.

6.3.2. Забезпечити поставку товарів, якість яких відповідає умовам, установленим розділом II цього Договору.

6.3.3. У разі виявлення Замовником нестачі, недоліків, невідповідністі вимогам по якості, кількості, комплектності Товару, Постачальник зобов’язується усунути претензії по Товару або замінити неякісний товар за власний рахунок у строк, погоджений з Замовником.

6.4. Постачальник має право:

6.4.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за фактично поставлений Товар.

6.4.2. На дострокову поставку Товару за письмовим погодженням Замовника.

 

VII. Відповідальність Сторін

7.1. За невиконання (неналежного виконання) зобов’язань за цим Договором, Сторони несуть відповідальність згідно з цим Договором та нормами чинного законодавства України.

7.2. У випадку порушення зобов’язань щодо строку поставки Товару Постачальник сплачує на рахунок Замовника пеню у розмірі однієї облікової ставки НБУ, дійсної на дату поставки, від  ціни Договору за кожний день прострочення.

 

 

VIII. Обставини непереборної сили

8.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове чи повне невиконання обов’язків за цим Договором, якщо воно трапилось внаслідок обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин).

8.2. Під форс-мажорними обставинами розуміються зовнішні та надзвичайні обставини, які не існували на час підписання цього Договору, виникли поза волею Сторін, настанню та дії яких вони не могли перешкодити за допомогою заходів та засобів, застосування яких, у конкретній ситуації, справедливо вимагати та чекати від Сторони, що підпала під дію форс-мажорних обставин.

8.3. Форс-мажорними обставинами визнаються такі обставини: війни, воєнні дії, блокади, аварії на транспорті та на виробництві, диверсії, ембарго, інші міжнародні санкції, валютні обмеження, інші дії іноземних держав, які унеможливлюють виконання Сторонами своїх зобов’язань, пожежі, повені, землетруси, епідемії, інші стихійні лиха чи сезонні природні явища, зокрема такі, як замерзання моря, проток, портів, тощо, закриття шляхів, проток, каналів, перевалів, рішення органів державної влади.

8.4. Підтвердженням форс-мажорних обставин та строку їх дії є відповідні довідки Торгово-промислової палати України або органів виконавчої влади за місцем виникнення форс – мажорних обставин.

8.5. При виникненні обставин, зазначених у пунктах 8.2. – 8.3. строк виконання обов’язків за цим Договором продовжується на термін дії цих обставин, але не більше ніж на один місяць.

8.6. Сторона, що підпала під дію форс-мажорних обставин і виявилась внаслідок цього нездатною виконувати обов’язки за цим Договором, повинна терміново, не пізніше п’яти днів з моменту їх настання, у письмовій формі повідомити іншу Сторону. Несвоєчасне повідомлення про форс-мажорні обставини позбавляє відповідну Сторону права посилатися на них як на такі, що унеможливлюють виконання зобов’язань за цим Договором.

8.7. Якщо обставини, зазначені у пунктах 8.1.-8.3. цього Договору, будуть продовжуватись більше одного місяця, то кожна із Сторін буде вправі розірвати Договір повністю чи частково і, в такому випадку, жодна із Сторін не буде мати права вимагати від іншої відшкодування можливих збитків.       

 

IX. Вирішення спорів

9.1. Усі суперечності та розбіжності, які виникли під час виконання цього Договору,  вирішуються шляхом переговорів до досягнення Сторонами взаємної згоди.

9.2. У разі неможливості врегулювання шляхом переговорів суперечностей та розбіжностей, які виникли в процесі виконання цього Договору, або пов’язані з ним, вони вирішуються в судовому порядку відповідно до чинного законодавства України.

 

X. Строк дії Договору

10.1. Договір набирає чинності з моменту підписання його уповноваженими представниками Сторін та скріплення підписів печатками і діє до 31.12.2014 року.

10.2. Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку

10.3. Договір складено у 2-х примірниках, по одному примірнику для кожної із Сторін.

 

XI. Інші умови

11.1. Дія Договору може припинятися:

-    достроково — за письмовою згодою Сторін;

-    достроково на вимогу однієї зі Сторін при умові попередження про це іншій стороні не менше ніж за 30 днів до дати розірвання;

-    з інших підстав, передбачених чинним законодавством України.

11.2. Цей Договір укладено у двох оригінальних примірниках по одному для кожної зі Сторін, які мають однакову юридичну силу.

11.3. У випадках, не передбачених цим Договором, Сторони керуються чинним законодавством України.

11.4. Сторони несуть повну відповідальність за правильність вказаних ними у цьому договорі реквізитів та зобов’язуються своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а в разі неповідомлення несуть ризик настання пов’язаних із цим несприятливих наслідків.

11.5. Будь-які доповнення, зміни до цього Договору дійсні і мають юридичну силу, якщо вони здійснені в письмовій формі і підписані повноважними представниками сторін та є невідємною частиною цього Договору.

 

 

XII. Додатки до Договору

Невід'ємною частиною цього Договору є:

Додаток № 1. Специфікація Товару.

 

XIII. Юридичні адреси, банківські реквізити та підписи Сторін:

             ПОСТАЧАЛЬНИК:                                                      ЗАМОВНИК:

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 6

 

 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

 

 

п/п

Назва документу, передбаченого документацією конкурсних торгів

Назва аналогу документу (із зазначенням, на яких сторінках пропозиції конкурсних торгів він міститься) або інформація про відсутність такого документу та його аналогу (із зазначенням причин відсутності)

1

2

3

1

 

 

2

 

 

 

 

 

Подпись: №
п/п	Назва документу, передбаченого документацією конкурсних торгів	Назва аналогу документу (із зазначенням, на яких сторінках пропозиції конкурсних торгів він міститься) або інформація про відсутність такого документу та його аналогу (із зазначенням причин відсутності)
1	2	3
1		
2		
…

 

 

_______________________________________________

(Посада, прізвище, ініціали, підпис та дата підписання уповноваженою особою Учасника)

 

М.П. (у разі наявності печатки)

Додаток 7

до документації конкурсних торгів

 

 

ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА*

 

1.      Повне та скорочене найменування учасника (П.І.Б. – для фізичної особи, в тому числі фізичної особи-підприємця):

2.      Назва установчого документа, на підставі якого діє учасник, його номер та дата:

3.      Місце та дата проведення державної реєстрації учасника:

4.      Організаційно-правова форма:

5.      Форма власності:

6.      Юридична адреса:

7.      Поштова адреса:

8.      Банківські реквізити обслуговуючого (-их) банку (-ів)**:

9.      Дані про посадових осіб учасника***:

Повна назва посади

Прізвище, ім’я,

по батькові

Контактний номер телефону (телефаксу)

Е-mail

1

2

3

4

1. Посадова особа, яка має право на укладення договору :

 

 

 

……………...

 

 

 

2. Інші службові (посадові) особи:

 

 

 

……………...

 

 

 

……………...

 

 

 

10.  Інші відомості:

                                                                                             

 

(Посада, прізвище, ініціали, підпис керівника або уповноваженої особи учасника, завірені печаткою)

М.П.

«___» ___________ 2013 року

 

 

 

 

 

* Фізичні особи не заповнюють відомості, які не відповідають їх правовому статусу

** У даному пункті зазначаються реквізити обслуговуючого банку, яким буде видана довідка про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами.

*** Учасник надає інформацію про посадових осіб, які відносяться до керівного складу та мають право на укладання договору про закупівлю з доданням підтверджуючих документів або їх копій (документів, що підтверджують правомочність на укладання договору про закупівлю), а також інші службові (посадові) особи учасника, яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.

 

 

 

 

ДОДАТОК № 8

 Учасник не повинен відступати від даної форми.

 

 

Форма письмової згоди

на обробку наявних персональних даних,

відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»

 

 

Голові  комітету з конкурсних торгів

_______________________________

 

 

 

Лист – згода

 

            Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010р. № 2297-VI даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про здійснення державних закупівель», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (у т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво про державну реєстрацію, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у процедурі конкурсних торгів, цивільно-правових та господарських відносин.

 

 

 

________                                                                  ______________/_______/

                     (дата)                                                                                                                 (підпис)                 (ПІБ)