flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ІНФОРМАЦІЯ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ПРОВЕДЕННЯ ПЕРЕГОВОРНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ

 ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
15 вересня 2014 року № 1106

 

 

ІНФОРМАЦІЯ

про результати проведення переговорної процедури закупівлі

 

1. Замовник.

1.1. Найменування. Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Київській області

1.2. Код за ЄДРПОУ. 26268119

1.3. Місцезнаходження. вул. Жилянська, 58-Б, м. Київ, 01601

2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти державного бюджету України

3. Інформація про предмет закупівлі.

3.1. Найменування предмета закупівлі. Послуги щодо видавання друкованої продукції, інші (марки поштові, гербові чи подібні нові; гербовий папір; чекові книжки; банкноти, акції, облігації та подібні цінні папери, друковані)  (код ДК 016:2010 - 58.19.1)

3.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 10 найменувань

3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Місцеві загальні суди Київської області

3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Липень – грудень 2015 року

4. Інформування про застосування переговорної процедури закупівлі.

4.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщено інформацію про застосування переговорної процедури закупівлі. www.ko.court.gov.ua

4.2. Дата оприлюднення та номер інформації про застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. №159701, ВДЗ №287(07.07.2015) від 07.07.2015.

4.3. Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.  №159701/1, ВДЗ №287(07.07.2015) від 07.07.2015.

4.4. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. №162009, ВДЗ №291 (13.07.2015) від 13.07.2015

5. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі. 01.07.2015

6. Інформація про переможця переговорної процедури закупівлі.

6.1. Найменування/прізвище, імя, по батькові. Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта», Київська обласна дирекція, Центр поштового зв’язку № 7

6.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків. 22919784.

6.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс. 09400, Київська область, смт. Ставище, вул. Радянська, 42, тел.: (04564) 2-21-01.

7. Результат проведення процедури закупівлі.

7.1. Дата акцепту пропозиції. 08.07.2015

7.2. Дата укладення договору про закупівлю. 27.07.2015

7.3. Сума, визначена в договорі про закупівлю.

1 000 000,00  грн. без ПДВ

(один мільйон грн. 00 коп.). без ПДВ

7.4. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару).

Номінал поштової марки, грн.

Кількість, шт.

Всього, грн. без ПДВ

1

0,20

150000

30 000,00

2

0,30

150000

45 000,00

3

0,40

150000

60 000,00

4

0,50

55000

27 500,00

5

0,70

150000

105 000,00

6

2,00

200500

401 000,00

7

2,50

78660

196 650,00

8

3,00

15250

45 750,00

9

4,80

13500

64 800,00

10

5,00

4860

24 300,00

Всього

967770

1000 000,00

 

8. Відміна процедури закупівлі.

8.1. Дата прийняття рішення. –

8.2. Підстава. –

 

 

Заступник голови комітету

з конкурсних торгів                                _________________________                            С.В. Попова