flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ДОКУМЕНТАЦІЯ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ

 Територіальне Управління Державної судової адміністрації України В київській області

 
 
 
 
 
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
 
Рішенням комітету з конкурсних торгів
 
від «29» квітня 2016 року
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ДОКУМЕНТАЦІЯ конкурсних торгів
 
на закупівлю
послуг у сфері інформаційних технологій і стосовно комп'ютерної техніки, інші, н. в. і. у.  - за кодом за ДК 016:2010 - 62.09.2 [послуги у сфері інформаційних технологій - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72222300-0 (послуги з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та послуги технічної підтримки місцевих загальних судів Київської області)]
 
 

Процедура закупівлі – відкриті торги

 

 
 
 
 
 
 
м. Київ 2016

 
Розділ 1. Загальні положення
1. Терміни, які вживаються в документації конкурсних торгів
Документація конкурсних торгів розроблена на виконання вимог Закону України від 10.04.2014 № 1197-VII «Про здійснення державних закупівель» (далі – Закон). Терміни, які використовуються в цій документації конкурсних торгів, вживаються в значеннях, визначених Законом
2. Інформація про Замовника торгів:
 
- повне найменування:
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Київській області
- місцезнаходження:
вул. Жилянська, 58-Б, м. Київ, 01601
- посадова особа Замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з Учасниками:
Горностай Ольга Юріївна, секретар комітету з конкурсних торгів, вул. Жилянська, буд. 58-Б, м. Київ, 01601. тел. (044) 234-05-00, orgviddil@ko.court.gov.ua
3. Інформація про предмет закупівлі
 
- найменування предмета закупівлі:
Послуги у сфері інформаційних технологій і стосовно комп'ютерної техніки, інші, н. в. і. у.  - за кодом за ДК 016:2010 - 62.09.2 [послуги у сфері інформаційних технологій - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72222300-0 (послуги з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та послуги технічної підтримки місцевих загальних судів Київської області)]
- вид предмета закупівлі:
Послуги з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та послуги технічної підтримки місцевих загальних судів
- місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт):
м. Київ та Київська область обсяг послуг для 28 місцевих загальних судів Київської області з розрахунку щонайменше на 212 судді.
Послуги з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та послуг технічної підтримки місцевих загальних судів включають в себе:
-               Підтримка працездатності локальної обчислювальної мережі;
-               Супроводження підключення до всесвітньої мережі Інтернет та підтримка доступу до всесвітньої мережі Інтернет;
-               Налаштування та підтримка роботи маршрутизаторів, комутаторів, локальних поштових серверів, віртуальної приватної захищеної мережі (VPN);
-               Підтримка працездатності логічної структури обміну даними за допомогою віртуальної приватної захищеної мережі (VPN);
-               Здійснення моніторингу працездатності та збору статистичних показників активного мережного обладнання за допомогою спеціалізованої системи моніторингу, налаштування та підтримка її працездатності;
-               Адміністрування баз даних та забезпечення обміну інформацією між центральної базою даних та локальними базами даних.
-               Послуги технічної підтримки (консультаційна підтримка, поточне адміністрування мережного та серверного обладнання (контролери домену, поштові сервери, сервер автоматизованої системи документообігу).
- строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт):
протягом 2016 року
4. Процедура закупівлі
Відкриті торги
5. Недискримінація Учасників
Вітчизняні та іноземні Учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
6. Інформація про валюту (валюти), у якій (яких) повинна бути розрахована і зазначена ціна пропозиції конкурсних торгів
Валютою пропозиції конкурсних торгів є національна валюта України - гривня.
Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно з Договором про закупівлю
7. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені пропозиції конкурсних торгів
Під час проведення процедури закупівлі всі документи пропозиції конкурсних торгів складаються українською мовою. Оригінали та копії документів, що видаються іншими мовами, подаються мовою оригіналу з наданням нотаріально засвідченого перекладу українською мовою.
Якщо Учасник є нерезидентом України, він може додатково подати свою пропозицію конкурсних торгів англійською та/або російською мовами. Тексти повинні бути автентичними. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розділ 2. Порядок внесення змін та надання роз’яснень до документації конкурсних торгів
1. Процедура надання роз’яснень щодо документації конкурсних торгів
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів (за 5 днів - у разі скороченої процедури) до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів звернутися до замовника за роз'ясненнями щодо документації конкурсних торгів. Замовник повинен надати роз'яснення на звернення протягом трьох днів з дня його отримання та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами запитів внести зміни до документації конкурсних торгів, продовживши строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менше ніж на сім днів та повідомити письмово протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про внесення зазначених змін усіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів.
У разі здійснення закупівлі за скороченою процедурою замовник не має права з власної ініціативи чи за результатами запитів вносити зміни до документації конкурсних торгів, крім випадків, коли внесення таких змін необхідне для приведення документації конкурсних торгів у відповідність із вимогами чинного законодавства або такі зміни вимагає рішення органу оскарження. У такому разі замовник вносить відповідні зміни до документації конкурсних торгів та продовжує строк подання пропозицій конкурсних торгів.
У разі несвоєчасного подання замовником роз'яснень щодо змісту документації конкурсних торгів або несвоєчасного внесення до неї змін замовник повинен продовжити строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менш як на сім днів та повідомити про це всіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів.
Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону 
Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог документації конкурсних торгів з боку осіб, які отримали документацію конкурсних торгів, означатиме, що зазначені особи, повністю усвідомлюють зміст цієї документації конкурсних торгів та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
У разі виникнення в зазначених осіб питань, що не висвітлені в документації конкурсних торгів, Замовник при їх вирішенні керується Законом, а також чинними нормативними-правовими актами України з питань закупівель.
2. Порядок проведення зборів з метою роз’яснення запитів щодо документації конкурсних торгів
У разі проведення зборів з метою роз’яснення будь-яких звернень щодо документації конкурсних торгів замовник повинен забезпечити ведення протоколу таких зборів з викладенням у ньому всіх роз’яснень щодо звернень.
Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону.
Розділ 3. Підготовка пропозиції конкурсних торгів
1. Оформлення пропозиції конкурсних торгів
*Ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством.
**За винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)
Пропозиція конкурсних торгів подається у письмовій формі за адресою замовника особисто або поштою за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошита, пронумерована та скріплена печаткою* у запечатаному конверті.
Кожен учасник процедури закупівлі має право подати лише одну пропозицію конкурсних торгів. Пропозиція конкурсних торгів може подаватися в електронному вигляді в разі використання електронних засобів. Учасникам процедури закупівлі дозволяється подавати пропозиції конкурсних торгів як щодо предмета закупівлі, так і щодо визначених частин предмета закупівлі (лотів). Отримана пропозиція конкурсних торгів вноситься замовником до реєстру, форма якого визначається Уповноваженим органом.
Усі сторінки пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки*.
Відповідальність за помилки у документах пропозиції конкурсних торгів несе Учасник.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону Замовник не відхиляє пропозицію конкурсних торгів через допущення Учасниками формальних (несуттєвих) помилок.
Відповідно до умов цієї документації конкурсних торгів формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції конкурсних торгів та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
- відсутність підписів уповноваженої особи Учасника або печатки Учасника на окремих копіях документів, що надаються у складі  пропозиції конкурсних торгів;
Наприклад: завірення копії документа лише підписом уповноваженої особи Учасника або лише печаткою Учасника.
- технічні помилки та описки, у т.ч. пропущені слова/літери, що не впливають на зміст пропозиції та її відповідність, зокрема, вимогам Додатку №4 документації конкурсних торгів;
Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів та технічних помилок.
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації;
Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення.
- неповне або неправильне нумерування сторінок пропозиції, якщо учасник підтверджує, що таку помилку він допустив механічно.
Наприклад: повторне помилкове зазначення наявності сторінки №56 або неврахування сторінки №30 в загальну кількість сторінок, або взагалі відсутність нумерації сторінки.
У випадках, коли в документації конкурсних торгів наявна вимога Замовника щодо надання належним чином засвідченої копії документу – це означає, що має бути надана копія, посвідчена підписом керівника Учасника або уповноваженої ним особи та печаткою*.
У всіх інших випадках Замовник вимагає надання оригіналу або нотаріально посвідченої копії відповідного документу.
У разі надання оригіналу та/або нотаріально посвідченої копії документа замість нотаріально посвідченої копії та/або копії документа, що вимагались Замовником,- будуть вважатись належним чином виконаною вимогою щодо надання нотаріально посвідченої копії та/або копії документа.
Повноваження щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів Учасника-юридичної особи підтверджується одним із наступних документів: протоколом засновників/випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням тощо.
Повноваження щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів Учасника-фізичної особи підтверджується одним із наступних документів: копією паспорту, копією довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, довіреністю, дорученням тощо.
Пропозиція конкурсних торгів запечатується в одному конверті, який у місцях склеювання повинен містити відбитки печатки учасника процедури закупівлі*.
На конверті повинно бути зазначено:
-         повне найменування і місцезнаходження замовника;
-         назва предмету закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів;
-         повне найменування (прізвище, ім’я, по батькові) учасника процедури закупівлі, його місцезнаходження (місце проживання), ідентифікаційний код ЄДРПОУ, номери контактних телефонів;
-         маркування: «Не відкривати до «02» червня 2016 року 12 год. 00 хв.».
Отримана пропозиція конкурсних торгів вноситься Замовником до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів, кваліфікаційних пропозицій, цінових пропозицій.
Усі документи, що вимагаються відповідно до цієї документації конкурсних торгів, мають бути оформлені відповідно до її вимог.
Якщо конверти, що містять пропозицію конкурсних торгів, не оформлені, не запечатані та не промарковані відповідно до вимог цієї документації конкурсних торгів, Замовник не несе відповідальності за передчасне розкриття конвертів, їх втрату або запізнення, збереження форми та змісту пропозиції конкурсних торгів до моменту її офіційного розкриття.
2. Зміст пропозиції конкурсних торгів Учасника
Учасник визначає ціну пропозиції конкурсних торгів з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються, або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять усі види робіт (послуг), у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам. Неврахована учасником в ціні пропозиції конкурсних торгів вартість окремих робіт (послуг) замовником окремо не сплачується, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні запропонованої пропозиції конкурсних торгів.
В пропозиції конкурсних торгів зазначається остаточно виведена підсумкова ціна пропозиції з двома десятковими знаками після коми, згідно форми «Пропозиція конкурсних торгів» (Додаток № 1).
До ціни пропозиції конкурсних торгів не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення Договору про закупівлю. Витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням пропозиції конкурсних торгів, замовником не відшкодовуються (в тому числі й у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися).
Якщо ціна пропозиції конкурсних торгів не включає будь-яких витрат учасника, про які зазначається в цій документації конкурсних торгів, такі витрати покладаються на учасника.
2.1 Пропозиція конкурсних торгів, яка подається Учасником, повинна містити:
1)    форму «Пропозиція конкурсних торгів» згідно Додатку № 1 до цієї документації конкурсних торгів;
2)    інформацію про Учасника згідно Додатку № 2 до цієї документації конкурсних торгів (на фірмовому бланку Учасника (за наявності));
3)    документальне підтвердження відповідності Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям:
-         довідку (на фірмовому бланку Учасника (за наявності)) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою:
№ з/п
Найменування обладнання
Кількість
Технічний стан
Примітки (власність, оренда тощо)
 
 
 
 
 
-         довідку (на фірмовому бланку Учасника (за наявності)) про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю і які прийматимуть участь у виконанні умов договору про закупівлю за формою:
№ з/п
ПІБ
Посада
 
 
 
-         довідку (у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (за наявності)) про досвід виконання аналогічних (за предметом закупівлі) договорів.
-         копію балансу на останню звітну дату (для юридичних осіб), а для фізичних осіб (підприємців) – фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва на останню звітну дату (у разі, якщо ведення такого документу не передбачено законодавством – надається пояснювальна записка із обґрунтуванням);
-         копія звіту про фінансові результати на останню звітну дату (для юридичних осіб), а для фізичних осіб (підприємців) - фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва або копію декларації про одержані доходи на останню звітну дату (які перебувають на загальній системі оподаткування) або копія звіту по єдиному податку на останню звітну дату (які перебувають на спрощеній системі оподаткування) (у разі, якщо ведення такого документу не передбачено законодавством – надається пояснювальна записка із обґрунтуванням);
-         копія звіту про рух грошових коштів за 2015 рік (у разі, якщо ведення такого документу не передбачено законодавством – надається пояснювальна записка із обґрунтуванням). Суб’єкти малого підприємства, для яких встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати повинні надати підтвердження з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про те, що їх фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів;
-         оригінал або завірену копію довідки з обслуговуючого банку/банків про відсутність простроченої кредиторської заборгованості, датованої не пізніше місячної давнини відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів;
4)    довідку (у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (за наявності)) про підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля;
5)    інформацію та документи про відповідність запропонованої послуги технічним вимогам, підготовлені відповідно до вимог п. 7 розділу 3 цієї документації конкурсних торгів;
6)    оригінал або завірену копію документу, який підтверджує повноваження посадової особи або представника Учасника щодо підпису пропозиції конкурсних торгів (копію наказу про призначення керівника підприємства на посаду, або копію протоколу рішення власників чи акціонерів про призначення його керівником, або протоколу засновників/виписку з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління або копію довіреності керівника Учасника тощо). У разі, якщо підписувати договір, пропозицію конкурсних торгів тощо буде інша уповноважена особа, надати документальне підтвердження повноважень цієї особи (оригінал довіреності);
7)    довідку (у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (за наявності)) про те, що:
-               відомості про юридичну особу, яка є Учасником не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
-               зазначена юридична особа має антикорупційну програму чи уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до закону;
8)    довідку (у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (за наявності)) про те, що Учасник протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);
9)    для учасника – фізичної особи, в тому числі фізичної особи-підприємця – довідку (у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (за наявності)) про відсутність притягнення Учасника до відповідальності за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
10)           довідку (у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (за наявності)) про те, що службова (посадова) особа Учасника, яку уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
11)           довідку (у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (за наявності)) про відсутність у Учасника заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);
12)           документальне підтвердження провадження Учасником господарської діяльності відповідно до положень статуту, а саме:
-               копію статуту (для фізичної особи, в тому числі фізичної особи-підприємця – завірену копію паспорту);
-               для Учасника – фізичної особи, в тому числі фізичної особи-підприємця – завірену копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду;
-               копію свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (для фізичної особи-підприємця – завірену копію свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи - підприємця або копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців);
-               копію свідоцтва про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість (за наявності) чи єдиного податку (за наявності) або витяг з реєстру платників ПДВ;
13)           основні умови, які обов’язково будуть включені до договору про закупівлю з урахуванням положень цієї документації конкурсних торгів;
14)           довідку, (у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (за наявності)) про можливість вчасного надання послуг на рівні адміністративно-територіальних одиниць, на умовах, викладених в документації конкурсних торгів;
15)           довідку, (у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (за наявності)) про субпідрядника (субпідрядників), якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі, не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю;
16)           довідку (у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (за наявності)) із зазначенням, що Учасник не зареєстрований в офшорних зонах, перелік яких затверджений розпорядженням Кабінету Міністрів України від 23 лютого 2011 р. N 143-р.
2.2. Для правильного оформлення пропозиції конкурсних торгів кожен Учасник вивчає всі інструкції, форми, строки та терміни, специфікації, наведені у цій документації конкурсних торгів.
Неспроможність подати всю інформацію, що потребує документація, конкурсних торгів, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик Учасника та потягне за собою відхилення такої пропозиції.
3. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів 
не вимагається
4. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції конкурсних торгів 
не вимагається
5. Строк, протягом якого пропозиції конкурсних торгів є дійсними
Пропозиції конкурсних торгів вважаються дійсними протягом 90 (дев’яносто) днів з дня розкриття пропозицій конкурсних торгів.
До закінчення цього строку Замовник має право вимагати від Учасників продовження строку дії пропозицій конкурсних торгів.
Учасник має право:
-               відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення пропозиції конкурсних торгів;
-               погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним пропозиції конкурсних торгів та наданого забезпечення пропозиції конкурсних торгів.
6. Кваліфікаційні критерії до Учасників
Для участі у процедурі закупівлі Учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають таким критеріям:
-               наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
-               наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
-               наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів;
-               наявність фінансової спроможності.
Для документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам відповідно до ст. 16 Закону Учасники надають: баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості по кредитам, документи, передбачені цією документацією конкурсних торгів.
Документи, що не передбачені законодавством для Учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі пропозиції конкурсних торгів.
7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічні, якісні та кількісні характеристики послуг, що є предметом закупівлі викладені в Додатку № 4 до цієї документації конкурсних торгів.
Якість послуг, що надається, повинна відповідати вимогам до послуг цього типу.
8. Інформація про субпідрядника (субпідрядників)
У разі закупівлі робіт або послуг Учасник процедури закупівлі зазначає у пропозиції конкурсних торгів повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
9. Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані пропозиції конкурсних торгів
Закупівля за лотами не передбачається.
10. Внесення змін або відкликання пропозиції конкурсних торгів Учасником
Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію конкурсних торгів до закінчення строку її подання.
Такі зміни чи заява про відкликання пропозиції конкурсних торгів враховуються у разі, коли вони отримані замовником до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів.
Повідомлення про зміни або відкликання пропозиції конкурсних торгів готується учасником, запечатується, маркується та відправляється у відповідності із п. 1 Розділу 3 цієї документації конкурсних торгів. На конверті додатково позначається «Зміни» або «Відкликання» відповідно. Повідомлення про відкликання може також надсилатися засобами зв’язку, але з наступним надсиланням письмового підтвердження, із поштовим штемпелем не пізніше кінцевого терміну подання пропозицій.
Після закінчення кінцевого терміну подання пропозицій конкурсних торгів, внесення змін до пропозиції конкурсних торгів не дозволяється
Розділ 4. Подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів
1. Спосіб, місце та кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів:
 
- спосіб подання пропозицій конкурсних торгів:
Особисто, поштою або електронною поштою (у разі подання у формі електронного документа).
- місце подання пропозицій конкурсних торгів:
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Київській області
01601, м. Київ-601, вул. Жилянська, 58-Б, приймальня
- кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата, час):
до 10 год. 00 хв., «02» червня 2016 року
Пропозиції конкурсних торгів повинні бути одержані замовником не пізніше часу та дати, зазначених в оголошенні про проведення відкритих торгів.
При поданні пропозицій конкурсних торгів поштою, пропозиція конкурсних торгів вважається поданою, якщо вона була отримана замовником до часу та дати, зазначених в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Пропозиції конкурсних торгів, отримані замовником після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам, що їх подали.
На запит учасника замовник протягом 1 (одного) робочого дня з дня надходження запиту підтверджує надходження пропозиції конкурсних торгів із зазначенням дати та часу. Відмова або ухилення Замовника від негайного отримання пропозицій конкурсних торгів, що подаються особисто, є підставою для оскарження.
2. Місце, дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів:
 
- місце розкриття пропозицій конкурсних торгів:
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Київській області
01601, м. Київ-601, вул. Жилянська, 58-Б, конференц-зал
- дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів:
«02» червня 2016 року о 12 год. 00 хв.
Розкриття пропозицій конкурсних торгів здійснюється в день закінчення строку їх подання у час та в місці, що зазначені в оголошенні про проведення відкритих торгів.
До участі у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів замовником допускаються всі учасники, що подали пропозиції конкурсних торгів або їх уповноважені представники. Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття пропозицій конкурсних торгів не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді або для відхилення його пропозиції конкурсних торгів.
Конверти, позначені «Зміни» або «Відкликання», відкриваються та зачитуються в першу чергу. Пропозиції конкурсних торгів, за якими було подане відповідне письмове повідомлення про відкликання згідно з пунктом 9 розділу 3 цієї документації конкурсних торгів, не відкриваються.
За підроблення документів учасник конкурсних торгів несе відповідальність згідно з чинним законодавством України.
Повноваження представника учасника підтверджується протоколом засновників/випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів. Для підтвердження особи такий представник повинен надати паспорт або інший документ, що посвідчує особу.
Під час розкриття пропозицій конкурсних торгів перевіряється наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів, а також оголошуються найменування та місцезнаходження кожного учасника, ціна кожної пропозиції конкурсних торгів або частини предмета закупівлі (лота). Зазначена інформація вноситься до протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів.
Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів складається у день розкриття пропозицій конкурсних торгів за формою, встановленою Уповноваженим органом.
Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів підписується членами комітету з конкурсних торгів та учасниками, які беруть участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів.
Завірена підписом Голови комітету з конкурсних торгів та печаткою замовника копія протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів надається будь-якому учаснику на його запит протягом 1 (одного) робочого дня з дня отримання такого запиту.
Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.
Розділ 5. Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця
1. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію 
Замовник має право звернутися до учасників за роз’ясненнями змісту їх пропозицій конкурсних торгів з метою спрощення розгляду та оцінки пропозицій.
Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої пропозиції конкурсних торгів.
Після перевірки пропозицій конкурсних торгів на правильність оформлення та відповідність кваліфікаційним вимогам і умовам цієї документації конкурсних торгів, починається їх оцінка та визначення переможця. Замовник оцінює та порівнює пропозиції конкурсних торгів, що не були відхилені.
Замовник визначає переможця торгів з числа учасників, пропозиції конкурсних торгів яких не було відхилено згідно з Законом (у кількості не менше двох), на основі наступних критеріїв і методики оцінки:
Замовник визначив, що критеріями оцінки пропозицій конкурсних торгів по даному предмету закупівлі є: - ціна
 
Під час оцінки замовником пропозицій конкурсних торгів використовується наступна методика:
1.      Методика оцінки.
1.1.               Максимально можлива кількість балів для кожної пропозиції становить 100.
1.2.               Кількість балів за критерієм «Найнижча ціна» визначається за формулою:
Бц = (Цminоб)х100, де
Бц —кількість балів за критерієм «Найнижча ціна»;
Цmin — найнижча ціна;
Цоб — ціна відносно пропозиції, кількість балів для якої обчислюється;
100 — максимально можлива кількість балів за критерієм «Найнижча ціна».
Кількість балів кожної пропозиції визначається сумарно за всіма критеріями. Всі пропозиції, оцінені згідно з критеріями оцінки, шикуються по мірі зростання значень сумарного показника. Переможцем є учасник, чия пропозиція конкурсних торгів набрала максимальну кількість балів. У випадку однакового значення показника у декількох пропозицій переможець визначається шляхом голосування членів комітету з конкурсних торгів замовника простою більшістю голосів за участю в голосуванні не менш двох третин членів комітету з конкурсних торгів. Якщо результати голосування розділилися порівну, вирішальний голос має Голова комітету з конкурсних торгів.
Загальний строк здійснення оцінки пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця торгів становить не більше 20 (двадцяти) робочих днів з дня розкриття пропозицій конкурсних торгів.
За результатом розгляду та оцінки пропозицій конкурсних торгів складається протокол оцінки пропозицій конкурсних торгів за формою, встановленою Уповноваженим органом.
2. Виправлення арифметичних помилок 
Пропозиції конкурсних торгів, визначені як такі, що відповідають вимогам документації конкурсних торгів, перевіряються замовником на предмет арифметичних помилок. Помилки виправляються замовником у такій послідовності:
-               при розходженні між сумами, вказаними літерами та в цифрах, сума літерами є визначальною;
-               при розходженні між ціною одиниці та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю на кількість, ціна за одиницю є визначальною, а підсумкова ціна виправляється. Якщо, на погляд замовника, в ціні за одиницю є явне зміщення десяткового розподілювача, в такому випадку призначена підсумкова ціна є визначальною, а ціна за одиницю виправляється.
Замовник має право на виправлення арифметичних помилок, допущених у результаті арифметичних дій, виявлених у поданій пропозиції конкурсних торгів під час проведення її оцінки, у порядку, визначеному документацією конкурсних торгів, за умови отримання письмової згоди на це Учасника, який подав пропозицію конкурсних торгів.
Якщо учасник не згоден з виправленням арифметичних помилок, його пропозиція конкурсних торгів відхиляється.
3. Інша інформація
Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на послуги, що надаватимуться за Договором про закупівлю, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції конкурсних торгів, та самостійно несе всі витрати на їх отримання, а замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за ці витрати незалежно від результату проведення процедури закупівлі.
3.1. Порядок отримання документації конкурсних торгів
Документація конкурсних торгів безоплатно надсилається або надається Замовником протягом трьох робочих днів з дня отримання від фізичної/юридичної особи відповідного запиту.  Спосіб отримання документації конкурсних торгів – на письмовий запит особисто або поштою .
3.2. Відмова в участі у процедурі закупівлі
Замовник приймає рішення про відмову Учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити пропозицію конкурсних торгів Учасника, у разі якщо:
1) він має незаперечні докази того, що Учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі Замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування Замовником певної процедури закупівлі; 
2) службову (посадову) особу Учасника, яку уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є Учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення;
3) суб’єкт господарювання (Учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);
4) фізична особа, яка є Учасником, була засуджена за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
5) службова (посадова) особа Учасника, яку уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, була засуджена за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) пропозиція конкурсних торгів подана Учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими Учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) комітету з конкурсних торгів Замовника;
7) Учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього відкрита ліквідаційна процедура;
8) у Єдиному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відсутня інформація, передбачена частиною другою статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців», про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України, яка є учасником (учасником попередньої кваліфікації);
9) юридична особа, яка є учасником або учасником попередньої кваліфікації, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень.
Замовник може прийняти рішення про відмову Учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити пропозицію конкурсних торгів Учасника, у разі якщо:
1) Учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);
2) Учасник не провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту;
3) Учасник зареєстрований в офшорних зонах. Перелік офшорних зон встановлюється Кабінетом Міністрів України.
 
Переможець торгів у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, повинен подати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, а саме:
1)         довідку/інформацію у довільній формі про відсутність обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених п. 1¹ частини 1 статті 17 Закону, а саме:
- відомості про юридичну особу, яка є учасником або учасником попередньої кваліфікації, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
2)         довідку (у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (за наявності)) про те, що Учасник протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів) з посиланням на Зведені відомості про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб'єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів)а також щодо можливого подальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами Антимонопольного комітету України;
3)         оригінал або завірену копію довідки МВС України або відповідного територіального підрозділу МВС України не більше місячної давнини відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів або більш пізнішої дати про відсутність судимостей у службової (посадової) особи Учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, або про відсутність судимостей у фізичної особи, яка є Учасником процедури закупівлі (довідка надається на всіх осіб, які уповноважені на підписання пропозиції конкурсних торгів та договору за результатами торгів);
4)         копію антикорупційної програми та копію наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до закону;
5)         оригінал або завірену копію довідки державної фіскальної служби про відсутність заборгованості по сплаті обов’язкових податків і зборів в Україні, дійсну на дату подання документів;
6)         копію статуту (для учасника – фізичної особи, в тому числі фізичної особи-підприємця – завірену копію паспорту);
7)         для учасника – фізичної особи, в тому числі фізичної особи-підприємця – завірену копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду;
8)         довідку (у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (за наявності)) із зазначенням, що Учасник не зареєстрований в офшорних зонах, перелік яких затверджений розпорядженням Кабінету Міністрів України від 23 лютого 2011 р. N 143-р.
Інформація про відхилення пропозиції конкурсних торгів із зазначенням підстави надсилається Учаснику, пропозиція якого відхилена, протягом 3 (трьох) робочих днів з дня прийняття Замовником такого рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.
3.3. Оскарження процедури закупівлі
Оскарження процедури закупівлі відбувається відповідно до статті 18 Закону.
4. Відхилення пропозицій конкурсних торгів
Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів, у разі якщо:
1)   Учасник:
-               не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону;
-               не погоджується з виправленням виявленої замовником арифметичної помилки;
-               не надав забезпечення пропозиції конкурсних торгів, якщо таке забезпечення вимагалось Замовником.
2)   наявні підстави, зазначені у статті 17 та частині сьомій статті 28 Закону;
3)   пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів.
Інформація про відхилення пропозиції конкурсних торгів із зазначенням підстави надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена, протягом 3 (трьох) робочих днів з дати прийняття такого рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.
5. Відміна Замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися
Замовник відміняє торги у разі:
-               відсутності подальшої потреби у закупівлі товарів, робіт та послуг;
-               неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань державних закупівель;
-               виявлення факту змови Учасників;
-               порушення порядку публікації оголошення про проведення процедури закупівлі, акцепту, оголошення про результати процедури закупівлі, передбаченого Законом;
-               подання для участі у них менше двох пропозицій конкурсних торгів, а у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками – менше трьох пропозицій;
-               відхилення всіх пропозицій конкурсних торгів конкурсних торгів згідно з Законом;
-               якщо до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох Учасників.
Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі якщо:
-               ціна найбільш вигідної пропозиції конкурсних торгів перевищує суму, передбачену Замовником на фінансування закупівлі;
-               здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок непереборної сили;
-               скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.
Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, надсилається Замовником Уповноваженому органу та усім Учасникам протягом 3 (трьох) робочих днів з дня прийняття Замовником відповідного рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.
Розділ 6. Укладення договору про закупівлю
1. Терміни укладання договору
У день визначення переможця замовник акцептує пропозицію конкурсних торгів, що визнана найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.
Замовник зобов’язаний протягом 1 (одного) робочого дня з дня прийняття рішення про визначення переможця надіслати переможцю торгів повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, а всім Учасникам – письмове повідомлення про результати торгів із зазначенням найменування та місцезнаходження Учасника-переможця, пропозицію конкурсних торгів якого визнано найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.
Повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів обов’язково безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу.
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, пропозицію конкурсних торгів якого було акцептовано, не пізніше ніж через 30 днів з дня акцепту пропозиції відповідно до вимог документації конкурсних торгів та акцептованої пропозиції. З метою забезпечення права на оскарження рішень Замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів.
Під час здійснення закупівель за скороченою процедурою Замовник укладає договір про закупівлю з Учасником, пропозицію конкурсних торгів якого було акцептовано, відповідно до вимог документації конкурсних торгів та акцептованої пропозиції у строк не раніше ніж через 5 (п’ять) днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, але не пізніше ніж через 14 (чотирнадцять) днів з дня акцепту.
Договір про закупівлю, укладений із порушенням строків, передбачених Законом та цією документацією конкурсних торгів, є нікчемним.
Оголошення про результати проведення процедури закупівлі безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону протягом 7 (семи) днів з дня укладення договору про закупівлю або прийняття рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися. Оголошення про результати проведення процедури закупівлі може бути оприлюднено за кожним лотом окремо.
2. Основні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю
Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом.
У разі здійснення закупівлі за рахунок коштів Державного бюджету України і місцевих бюджетів Замовник має право передбачати в договорах про закупівлю здійснення попередньої оплати відповідно до вимог бюджетного законодавства.
Учасник-переможець процедури закупівлі при укладенні Договору про закупівлю повинен надати дозвіл або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
Забороняється укладання договорів, які передбачають оплату Замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель, крім випадків, передбачених цим Законом.
Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадків:
1)   зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника;
2)   зміни ціни за одиницю товару не більш як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
3)   покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі;
4)   продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат Замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у договорі;
5)   зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
6)   зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу інфляції, зміни курсу іноземної валюти у разі становлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни залежно від зміни такого курсу, зміни біржових котирувань, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовують в договорі про закупівлю;
7)   зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 40 Закону;
8)   зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 40 Закону.
Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
У разі, якщо сторони не досягли згоди щодо всіх істотних умов, Договір про закупівлю вважається неукладеним. Якщо Учасник вчинив фактичні дії щодо виконання Договору про закупівлю, правові наслідки таких дій визначаються відповідно до Цивільного кодексу України.
Основні умови, які обов’язково будуть включені до Договору про закупівлю визначаються у Додатку № 3 до цієї документації конкурсних торгів.
Договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 Закону, а також у разі його укладення з порушенням строків, передбачених абзацами третім, четвертим частини другої статті 31 Закону, абзацом четвертим частини п’ятої статті 36 Закону, абзацом другим частини третьої статті 39 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону.
3. Дії Замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю
У разі письмової відмови Учасника-переможця торгів підписати Договір про закупівлю відповідно до вимог документації конкурсних торгів або не укладання Договору про закупівлю з вини Учасника у строк, визначений Законом, Замовник повторно визначає найбільш економічно вигідну пропозицію конкурсних торгів з тих, строк дії яких ще не минув, крім тих випадків, коли всі пропозиції конкурсних торгів було відхилено.
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
Під час укладення Договору про закупівлю Замовником не вимагається від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним забезпечення виконання Договору про закупівлю.

 
Додаток № 1
ФОРМА «ПРОПОЗИЦІя Конкурсних торгів»
(форма*, яка подається Учасником на фірмовому бланку(за наявності))
 
 
Ми, (повне найменування/ПІБ та юридична адреса/адреса, місцезнаходження учасника), надаємо свою пропозицію конкурсних торгів щодо участі у торгах на закупівлю послуг у сфері інформаційних технологій і стосовно комп'ютерної техніки, інші, н. в. і. у.  - за кодом за ДК 016:2010 - 62.09.2 [послуги у сфері інформаційних технологій - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72222300-0 (послуги з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та послуги технічної підтримки місцевих загальних судів Київської області)] згідно з технічними та іншими вимогами Замовника.
Вивчивши документацію конкурсних торгів, всі технічні та інші вимоги, ми, маючи всі необхідні документи (ліцензії, дозволи тощо), уповноважені на підписання Договору про закупівлю та можемо й погоджуємося виконати вимоги Замовника на наступних умовах:
1.      Загальна ціна послуг у сфері інформаційних технологій і стосовно комп'ютерної техніки, інші, н. в. і. у.  - за кодом за ДК 016:2010 - 62.09.2 [послуги у сфері інформаційних технологій - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72222300-0 (послуги з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та послуги технічної підтримки місцевих загальних судів Київської області)] ___________________, у т.ч. ПДВ
                                                                                                                                             (цифрами та прописом)
_______________________________________.
                                   (цифрами та прописом)
 
2.      Місячна ціна послуг у сфері інформаційних технологій і стосовно комп'ютерної техніки, інші, н. в. і. у.  - за кодом за ДК 016:2010 - 62.09.2 [послуги у сфері інформаційних технологій - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72222300-0 (послуги з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та послуги технічної підтримки місцевих загальних судів Київської області)] ___________________, у т.ч. ПДВ
                                                                                                                                           (цифрами та прописом)
_______________________________________.
                                   (цифрами та прописом)
 
1.      Термін (строк) надання послуг: з «___» ______________ 2016 року по 31 (тридцять перше) грудня 2016 року.
2.      До акцепту нашої пропозиції конкурсних торгів, Ваша документація конкурсних торгів разом з нашою пропозицією конкурсних торгів (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу протоколу про наміри між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені Договором про закупівлю.
3.      Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції конкурсних торгів протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дня розкриття пропозицій конкурсних торгів, встановленого Вами. Наша пропозиція конкурсних торгів буде обов’язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного строку.
4.      Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції конкурсних торгів згідно з умовами документації конкурсних торгів, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції конкурсних торгів з більш вигідними для Вас умовами.
5.      Ми погоджуємося з обов’язковими вимогами до Договору про закупівлю, який буде укладено з Учасником-переможцем процедури закупівлі. Якщо наша пропозиція конкурсних торгів буде акцептована, ми беремо на себе зобов’язання на підписання Договору про закупівлю не пізніше ніж через 30 днів з дня акцепту пропозиції, але не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу  повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, на умовах, зазначених у документації конкурсних торгів, і виконати всі умови, передбачені Договором про закупівлю.
6.      Ми гарантуємо якість та своєчасність надання послуг відповідно до умов, передбачених Договором про закупівлю.
 
____________________________________________________________________________
(Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою)
 

Додаток № 2
 
Інформація про Учасника[1]
 
1. Повне та скорочене найменування Учасника _____________________________________________________________________________
2.Адреса (юридична та фактична (поштова)) Учасника _____________________________________________________________________________
3.Телефон/факс _____________________________________________________________________________
4. Керівництво (прізвище, ім’я по батькові, посада) _____________________________________________________________________________
5. Юридичний статус та організаційно - правова форма Учасника, дата утворення, місце реєстрації, спеціалізація
_____________________________________________________________________________
6. Коротка довідка про діяльність Учасника _____________________________________________________________________________
7. Уповноважений представник Учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі
 
_____________________________________________________________________________
 
_____________________________________________________________________
(Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою)

Додаток № 3
Основні умови, які обов’язково будуть включені до договору про закупівлю
1.      Учасник зобов’язується у 2016 році надати Замовникові послуги у сфері інформаційних технологій і стосовно комп'ютерної техніки, інші, н. в. і. у.  - за кодом за ДК 016:2010 - 62.09.2 [послуги у сфері інформаційних технологій - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72222300-0 (послуги з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та послуги технічної підтримки місцевих загальних судів Київської області)], а Замовник прийняти і оплатити такі послуги.
2.      Найменування послуг: Послуги з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та послуги технічної підтримки місцевих загальних судів Київської області включають в себе:
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
Кількість та вартість: зазначені у додатку №1 до основних умов Договору.
3.      Обсяги закупівлі Послуг можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.
4.      Учасник повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає існуючим вимогам та стандартам на такі види послуг. Якість надання послуг підтверджується підписанням відповідного акту.
5.      Сума, визначена у договорі становить __________, у т.ч. ПДВ ____________.
Сума, визначена Договором може бути зменшена за взаємною згодою Сторін.
6.      Розрахунки проводяться у наступному порядку: _______________.
7.      Строк надання послуг: з ___________ до 31.12.2016.
8.      Місце надання послуг: зазначено у додатку №1 до основних умов Договору.
9.      Права та обов’язки Сторін:
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
10. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором сторони несуть відповідальність, передбачену Законами та Договором.
У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов’язань при наданні послуг за бюджетні кошти Учасник сплачує Замовнику штрафні санкції (неустойку) у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день прострочення терміну надання послуг.
11. Договір набирає чинності з ___________ і діє до 31.12.2016.[2].
 
 
 
_____________________________________________________________________
(Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, завірені печаткою)

Додаток № 4
 
 
Технічні, якісні та кількісні характеристики послуг
 
1.        Загальні положення
1.1.Найменування:
Послуги у сфері інформаційних технологій і стосовно комп'ютерної техніки, інші, н. в. і. у.  - за кодом за ДК 016:2010 - 62.09.2 [послуги у сфері інформаційних технологій - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72222300-0 (послуги з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та послуги технічної підтримки місцевих загальних судів Київської області)], включають в себе:
1.1.1.      Послуги з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів:
-            Підтримка працездатності локальної обчислювальної мережі;
-            Супроводження підключення до всесвітньої мережі Інтернет та підтримка доступу до всесвітньої мережі Інтернет;
-            Налаштування маршрутизаторів Cisco 2800 series (або аналогів), та підтримка їх роботи;
-            Налаштування комутаторів Cisco Catalyst 2900 series (або аналогів) та підтримка їх роботи;
-            Налаштування локальних поштових серверів на базі серверів HP Proliant (або аналогів) та підтримка їх роботи;
-            Підтримка працездатності логічної структури обміну даними за допомогою віртуальної приватної захищеної мережі (VPN);
-            Здійснення моніторингу працездатності та збору статистичних показників активного мережного обладнання за допомогою спеціалізованої системи моніторингу, налаштування та підтримка її працездатності;
-            Адміністрування баз даних та забезпечення обміну інформацією між центральної базою даних та локальними базами даних.
 
1.1.2.      Послуги технічної підтримки:
-            Консультаційна підтримка.
-            Поточне адміністрування мережного обладнання;
-            Поточне адміністрування серверного обладнання (контролери домену, поштові сервери, сервер автоматизованої системи документообігу).
 
1.2.Замовник:
Територіальне управління Державної судової адміністрації України Київській області, адреса: 01601, м. Київ-601, вул. Жилянська, 58-Б
 
1.3.Перелік послуг з централізованого адміністрування мереж та інформаційних ресурсів:
-                     Підтримка працездатності локальної обчислювальної мережі:
§ перепроектування за необхідністю існуючої ієрархічної кабельної системи, що включає в себе всі необхідні пасивні та активні компоненти для створення середовища передачі інформації за технологією Ethernet з пропускною здатністю 100 Мbit/сек.
§ налагодження мережевих інтерфейсів та правил комутації пакетів для робочих станцій, серверів та іншого мережевого обладнання з метою здійснення надійного та безпечного обміну інформацією в локальній обчислювальній мережі.
-                     Супроводження підключення до всесвітньої мережі Інтернет та підтримка доступу до всесвітньої мережі Інтернет:
§ Супроводження отримання Замовником доступу до глобальної інформаційної системи з використанням технологій ADSL, Ethernet, Fiber Optic Channel.
-                     Підтримка працездатності маршрутизаторів Cisco 2800 series (або аналогів), створення резервних копій системних налаштувань та відновлення після збоїв, оновлення внутрішнього ПЗ.
-                     Підтримка працездатності комутаторів Cisco Catalyst 2900 series (або аналогів), створення резервних копій системних налаштувань та відновлення після збоїв, оновлення внутрішнього ПЗ. Підтримка роботи ієрархічної структури комутаторів за наявності мережевого кластеру.
-                     Забезпечення поштовими скриньками працівників судів за допомогою локальних поштових серверів на базі серверів HP Proliant (або аналогів), налаштування та підтримка їх роботи:
§ налаштування та обслуговування ОС FreeBSD (версія від 7.4 та вище);
§ налаштування файерволу (на базі ipfw).
§ налаштування та обслуговування Проксі-серверу (squid 2.7) та аналізатора історії відвідування користувачами веб-ресурсів (sarg);
§ налаштування та обслуговування поштового серверу на базі smtp-серверу postfix, pop3\imap-серверу dovecot, веб-інтерфейс для адміністрування поштового серверу (postfixadmin) та веб-інтерфейс поштового клієнта (roundcube).
-                     Підтримка працездатності логічної структури обміну даними за допомогою віртуальної приватної захищеної мережі (VPN).
-                     Підтримка працездатності єдиної мережі передачі даних абонентів з використанням кодованих віртуальних каналів (3DES/AES). Здійснення моніторингу працездатності та збору статистичних показників активного мережного обладнання за допомогою спеціалізованої системи моніторингу, налаштування та підтримка її працездатності:
§ проведення віддаленої діагностики серверних систем, у разі необхідності оптимізації роботи у відповідності до технічних характеристик для забезпечення надійної та ефективної роботи;
§ забезпечення необхідних технічних заходів для виявленні комп’ютерних вірусів з метою їх ліквідації;
§ забезпечення моніторингу технічної працездатності в суді відповідного серверного обладнання, комутуючого обладнання локальних обчислювальних мереж, маршрутизаторів та модемів підключених до мережі Інтернет;
§ забезпечення моніторингу використання співробітниками суду доступу до мережі Інтернет.
-                     Адміністрування баз даних та забезпечення обміну інформацією між центральної базою даних та локальними базами даних:
§ зберігання та підтримка в актуальному стані баз даних;
§ захист баз даних від знищення, пошкодження або несанкціонованого доступу;
§ забезпечення надсилання судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень.
 
1.4.Перелік послуг технічної підтримки:
1.4.1.      Консультаційна підтримка:
-              використання програмного забезпечення (далі – ПЗ) та комп’ютерної техніки (далі – КТ) (у тому числі з питань оновлення) Перелік ПЗ наведено у п.4.1.1.;
-              рекомендації щодо розмежування прав доступу до даних, що циркулюють в судах, згідно функціональних можливостей ПЗ та в рамках ПЗ, що функціонує в судах;
-              рекомендації щодо придбання ПЗ та КТ;
-              рекомендації щодо кваліфікації та навчання співробітників суду (далі – Користувачі);
-              рекомендації щодо розвитку технічної інфраструктури;
-              інші рекомендації.
1.4.1.1.Перелік ПЗ:
1.          Операційні системи комп’ютерних мереж:
-              Операційні системи сімейства Windows;
-              Операційні системи сімейства UNIX.
2.          Операційні системи комп’ютерів загального призначення:
-              Операційні системи сімейства Windows.
3.          Програмні засоби для доступу до глобальних комп’ютерних мереж:
-              Поштові сервери;
-              Проксі-сервери;
-              Засоби захисту від несанкціонованого доступу (фаєрволи, мережеві фільтри).
4.          Прикладні комп’ютерні програми загального використання:
-              Офісні пакети сімейства Microsoft Office;
-              Офісні пакети сімейства Open Office.
5.          Системи правової інформації:
-              Система інформаційно-правового забезпечення ЛІГА:ЗАКОН Мережі ділової інформації ЛІГА Бізнес-Інформ;
6.          Системи звукозапису:
-              Система фіксації судового процесу «Оберіг»;
-              Автоматизована система звукозапису та протоколювання судових засідань (Камертон).
-              Система технічної фіксації та протоколювання судового процесу «SRS Femida».
7.          Програми для роботи з електронною поштою:
-              Поштовий клієнт Mozilla Thunderbird;
-              Поштовий клієнт Outlook Express;
-              Поштовий клієнт Microsoft Outlook.
8.          Програми управління базами даних:
-              Firebird;
-              MS SQL Server.
9.          Програми розпізнавання тексту:
10.      Антивірусні програми:
-              Eset NOD32.
-              Dr.WEB.
11.      Інші програми:
-              Acrobat Rеаdеr.
 
1.4.2.      Поточне адміністрування мережного обладнання:
-              встановлення та підключення КТ. Склад КТ наведено у п.1.4.2.1;
-              настроювання КТ;
-              моніторинг працездатності мережного обладнання.
1.4.2.1.              Склад КТ:
-              робоча станція, в тому числі:
o          системний блок;
o          монітор;
o          джерело безперебійного живлення;
o          маніпулятор «миша» та клавіатура;
-              пасивне обладнання комп’ютерної мережі:
o          патч-корди;
o          мережеві кабелі;
o          мережеві розетки;
-              пристрої друку та/або сканування(копіювання);
-              гідри, мікрофони, мікшери.
1.4.3.      Поточне адміністрування серверного обладнання (контролери домену, поштові сервери, сервер автоматизованої системи документообігу):
-              інсталяція ПЗ;
-              настройка ПЗ. У тому випадку, якщо настройка ПЗ є неможливою, Учасник інформує про це Замовника;
-              діагностика та, у разі можливості, усунення проблем функціонування ПЗ. У тому випадку, якщо діагностика ПЗ є неможливою, Учасник інформує про це Замовника;
-              оновлення ПЗ;
-              деінсталяція ПЗ;
-              моніторинг працездатності серверного обладнання;
-              ремонт серверного обладнання, що є власністю Учасника (за необхідності);
-              надання прав доступу відповідних співробітників суду до відповідного ПЗ та/або даних;
-              актуалізація інформації про ПЗ співробітників суду;
-              антивірусний захист.
2.        Початкові дані
-              кількість місцевих загальних судів – 28.
-              кількість користувачів – 212 суддів
 
№ з/п
Найменування установи
Кількість суддів
1
Березанський міський суд
4
2
Ірпінський міський суд
12
3
Ржищівський міський суд
3
4
Славутицький міський суд
3
5
Баришівський районний суд
4
6
Богуславський районний суд
4
7
Бородянський районний суд
5
8
Вишгородський районний суд
10
9
Володарський районний суд
4
10
Згурівський районний суд
3
11
Іванківський районний суд
5
12
Кагарлицький районний суд
4
13
К-Святошинський районний суд
15
14
Макарівський районний суд
5
15
Миронівський районний суд
5
16
Обухівський районний суд
10
17
Рокитнянський районний суд
3
18
Сквирський районний суд
5
19
Ставищенський районний суд
4
20
Таращанський районний суд
5
21
Тетіївський районний суд
4
22
Яготинський районний суд
4
23
Білоцерківський міськрайонний суд
26
24
Бориспільський міськрайонний суд
15
25
Броварський міськрайонний суд
18
26
Васильківський міськрайонний суд
12
27
П-Хмельницький міськрайонний суд
8
28
Фастівський міськрайонний суд
12
Усього:
212
 
3.        Додаткова інформація
З метою належного функціонування автоматизованої системи та виконання законодавства з питань технічного захисту інформації Учасник-переможець торгів повинен надати Замовнику наступне обладнання для забезпечення програмно-технічної платформи оброблення даних:
 
3.1.32 серверних системних блоків з характеристиками не гірше:
Тип комплектуючих
Характеристики
Кількість
Базова платформа
(корпус з блоком живлення, материнська плата з інтегрованою відео картою та мережевою картою, оптичний пристрій)
1
Процесор
Intel® Celeron® 440 (2,0 ГГц, FSB 800, 512 Кб)
2
Набір мікросхем
Intel® 3200
1
Жорсткі диски
SATA, 160 Гб, 7200 об/хв
1
Пам'ять
256Мб DDR2 ECC 800 МГц
2
Мережева карта
10/100/1000Мб (інтегрована)
1
Зовнішні накопичувальні пристрої
DVD-ROM
1
Блок живлення
375W
1
Корпус
Micro ATX Tower
1
 
3.2.90 ADSL-модеми з характеристиками не гірше:
Інтерфейси
WAN порт ADSL/ADSL2/ADSL2+
LAN-порт 1х10/100BASE-TX Ethernet (MDI/MDIX)
Функції маршрутизатора
Режим Bridge, мережевий екран(Firewall), підтримка VPN, NAT, DHCP-сервер
Моніторинг та конфігурування
Веб-інтерфейс, Telnet, підтримка SNMP
 
3.3.18 мережевих комутатора з характеристиками не гірше:
Інтерфейси
24 порти Ethernet 10/100; 2 порти Ethernet 10/100/1000.
Кріплення
Встановлення у стандартній 19” монтажній шафі
Продуктивність комутатора щодо обробки пакетів
Що підтримує 100% навантаження на всі порти, але не менш:
6.5 Mpps
(при розмірі пакетів 64 байт).
Розмір таблиці МАС-адресів
Не менше 8000 МАС-адресів
Підтримка мережевих протоколів та стандартів
IEEE 802.1Q тегування VLAN для транкових з’єднань;
IEEE 802.1D специфікація STP (Spanning-Tree Protocol);
IEEE 802.1p CoS (class-of-service);
IEEE 802.1s специфікація MSTP (Multiple STP);
IEEE 802.1w специфікація RSTP (Rapid Spanning Tree Protocol);
Flex link.
Агрегація каналів
Можливість об'єднання декількох фізичних з'єднань в одне логічне з'єднання.
Функції безпеки
Підтримка не менш ніж 1024 VLAN
Підтримка стандарту IEEE 802.1x
Фільтрація трафіку на основі значень полів заголовків 2, 3, 4-го рівня
Можливість обмеження кількості мережених приладів що можуть бути включені понад один порт
Можливість обмеження доступу у мережу по MAC-адресу
Захист від DHCP-snooping
Наявність різних рівнів доступу для різних категорій адміністраторів, можливість автентифікації та обліку доступу на серверах TACACS+ та RADIUS
На комутатор має бути одержаний експертний висновок ДССЗЗІ з технічного захисту інформації та сертифікат УкрСЕПРО
Протоколи керування
RMON, SNMP v.3, SSHv2, telnet.
GUI керування
Обладнання повинно мати можливість керування через графічний інтерфейс.
Програма керування постачається безкоштовно разом з комутаторами.
 
3.4.32 монтажні шафи для обладнання з характеристиками не менше:
Розмір
ширина: не менше 600 мм; глибина: не менше 600 мм; висота: не менше 15 юнітів
Вентиляція
система природної або примусової вентиляції для забезпечення можливості охолодження серверів і комутаційного обладнання
Передні двері
односторонні з тонованим склом або глухі з перфорацією
Контроль доступу
обладнання замками, які забезпечують механічний захист від несанкціонованого доступу до обладнання
Система кріплення
передні та задні 19″ стійки
Інше
Наявність кабель-організаторів, блоку розеток із заземленням, двох отворів для введення кабелю


*Примітки:Учасники мають дотримуватись установленої форми.
Внесення в форму «ПРОПОЗИЦІЯ конкурсних торгів» будь-яких змін неприпустимо.
[1] Заповнення усіх пунктів даного додатку є обов’язковим
[2] Зазначений перелік основних умов договору не є вичерпним і може доповнюватись Замовником торгів та Учасником-переможцем в процесі проведення переговорів до укладення Договору про закупівлю