Вакантна посада - Начальник відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності
Вимоги до кандидата на посаду:
- громадянство України;
- вища освіта не нижче ступеня магістра;
- вільне володіння державною мовою;
- досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше двох років.
Професійні знання:
- чинного законодавства (Конституція України, Бюджетний кодекс України, Закон України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", Господарський кодекс України, Закон України "Про судоустрій і статус суддів").
- процесуальне законодавство;
- навички ділового листування та знання загальних правил діловодства;
- вільний користувач програмами: Microsoft Office, Internet Explorer.
Особисті якості:
- управлінські здібності;
- компетентність у підготовці офіційних документів;
- вміння логічно мислити;
- витривалість у складних ситуаціях;
- відкритість у взаємодії з людьми;
Умови праці:
- державна служба на посаді категорії Б;
- робота в дружньому колективі;
- стабільні та прозорі умови оплати праці;
- соціальні гарантії, передбачені трудовим законодавством;
- професійний розвиток та навчання;
- офіційне працевлаштування.
Умови оплати праці:
класифікаційний код посади 26-V-2
посадовий оклад - 15678 грн.,
надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до Закону України "Про державну службу".
Посадові обов’язки:
- Здійснення безпосереднього керівництва відділом планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності територіального управління Державної судової адміністрації України в Київській області, забезпечення виконання покладених на відділ завдань;
- Забезпечення управління фінансами територіального управління та місцевих загальних судів Київської області, зокрема, здійснення фінансового аналізу, фінансового планування, формування та контроль за виконанням бюджету;
- Здійснення складання бюджетних декларацій та бюджетних запитів, оцінювання результативності та ефективності виконання бюджетних програм;
- Організація роботи щодо надання матеріалів для формування пропозицій до проекту закону про Державний бюджет України відповідно до потреб місцевих загальних судів Київської області;;
- Забезпечення складання на основі даних бухгалтерського обліку фінансової звітності, підписання її та подання в установлені строки відповідним органам. Вжиття заходів щодо надання повної, правдивої та неупередженої інформації про фінансовий стан, результати діяльності та рух коштів установи;
Зовнішня службова комунікація
- Взаємодія з структурними підрозділами ТУ ДСА України в Київській області. Отримання від структурних підрозділів необхідні матеріали для виконання своїх функціональних завдань та обовʼязків.
- Взаємодія з керівниками апаратів місцевих судів Київської області, їх заступниками. Отримання від керівників апаратів місцевих судів Київської області, їх заступників необхідні матеріали для виконання своїх функціональних завдань та обов’язків.
- Взаємодія з державними органами, органами місцевого самоврядування, у межах своїх повноважень визначених положенням про структурний підрозділ.
-
Умови відбору та призначення на посаду:
призначення на посаду тимчасове, за результатами співбесіди, за результатами спеціальної перевірки, до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Контактна особа: в. о. завідувача сектору по роботі з персоналом Мартинюк Назар Русланович, тел. 044-234-05-00, електронна адреса: kadry@ko.court.gov.ua, для подачі резюме кандидатами на посаду.