Вакантна посада - Заступник начальника відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності
Вимоги до кандидата на посаду:
- громадянство України,
- вища освіта не нижче ступеня магістра,
- вільне володіння державною мовою,
- досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше одного року.
Професійні знання:
- чинного законодавства у сфері фінансів, інші локально нормативні акти й розпорядчі документами у сфері фінансів;
- процесуальне законодавство;
- навички ділового листування та знання загальних правил діловодства;
- вільний користувач програмами: Microsoft Office, Internet Explorer;
Особисті якості:
- стратегічне мислення та впливовість;
- уважність до деталей в документообігу;
- здатність робити обґрунтовані висновки;
- емоційна врівноваженість;
- контактність та вміння налагоджувати ділові стосунки;
Умови праці:
- державна служба на посаді категорії Б;
- робота в дружньому колективі;
- стабільні та прозорі умови оплати праці;
- соціальні гарантії, передбачені трудовим законодавством;
- професійний розвиток та навчання;
- офіційне працевлаштування.
Умови оплати праці:
класифікаційний код посади 26-V-2
посадовий оклад - 14972 грн.
надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до Закону України "Про державну службу".
Посадові обов’язки:
- Здійснення ведення бухгалтерського обліку зобов’язань і господарських операцій (розрахунків з постачальниками за надані товари та послуги), ведення обліку договорів з контрагентами;
- Відповідальність за достовірність даних по дебіторський та кредиторський заборгованості за надані послуги та товари;
- Відповідальність за своєчасність, повноту і достовірність проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти;
- Забезпечення повного та достовірного відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку. Забезпечення достовірності та правильність оформлення МО № 6;
- Забезпечення обліку розрахунків з підзвітними особами (видатки на відрядження);
- Забезпечення дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів, збереження оброблених документів регістрів, звітності протягом встановленого терміну;
- Забезпечення обліку енергоносіїв з аналітикою наданих комунальних послуг у натуральних показниках (Гкл., Квт.,М3 та ін.);
- Відповідальність за опублікування договорів, актів та накладних на єдиному веб порталі використання публічних коштів Edata;
Зовнішня службова комунікація
- Взаємодія з структурними підрозділами ТУ ДСА України в Київській області. Отримання від структурних підрозділів необхідні матеріали для виконання своїх функціональних завдань та обов’язків.
- Взаємодія з керівниками апаратів місцевих судів Київської області, їх заступниками.
- Отримання від керівників апаратів місцевих судів Київської області, їх заступників необхідні матеріали для виконання своїх функціональних завдань та обов’язків.
Умови відбору та призначення на посаду:
призначення на посаду тимчасове, за результатами співбесіди, за результатами спеціальної перевірки, до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Контактна особа: в. о. завідувача сектору по роботі з персоналом Мартинюк Назар Русланович, тел. 044-234-05-00, електронна адреса: kadry@ko.court.gov.ua, для подачі резюме кандидатами на посаду.