Вакантна посада - Головний спеціаліст відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності
Вимоги до кандидата на посаду:
- громадянство України;
- вища освіта не нижче ступеня бакалавра;
- вільне володіння державною мовою;
- досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності.
Професійні знання:
- чинного законодавства (Конституція України, Бюджетний кодекс України, Закон України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", Господарський кодекс України, Закон України "Про судоустрій і статус суддів").
- процесуальне законодавство;
- навички ділового листування та знання загальних правил діловодства;
- вільний користувач програмами: Microsoft Office, Internet Explorer.
Особисті якості:
- компетентність у підготовці офіційних документів;
- вміння логічно мислити;
- витривалість у складних ситуаціях;
Умови праці:
- державна служба на посаді категорії В;
- робота в дружньому колективі;
- стабільні та прозорі умови оплати праці;
- соціальні гарантії, передбачені трудовим законодавством;
- професійний розвиток та навчання;
- офіційне працевлаштування.
Умови оплати праці:
класифікаційний код посади 4-VII-2;
посадовий оклад - 11855 грн.
надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до Закону України "Про державну службу".
Посадові обов’язки:
- Здійснення ведення обліку касових та банківських операцій повʼязані з рухом грошових коштів, розрахунків. Забезпечення правильності нарахування і перерахування власних надходжень установи, а також їх використання, виконання обов’язків по веденню аналітичного обліку операцій на депозитному рахунку та здійснення контролю за поверненням коштів з депозитного рахунку;
- Забезпечення достовірності та правильності оформлення інформації, включеної до реєстрів взятих зобов'язань, повноту та достовірність даних підтвердних документів, які формуються та подаються в процесі казначейського обслуговування;
- Забезпечення дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів, збереження оброблених документів регістрів, звітності протягом встановленого терміну;
- Забезпечення складання книги аналітичного обліку касових видатків;
- Відповідальність за опублікування договорів, актів та накладних на єдиному веб порталі використання публічних коштів Edata;
- Виконання інших завдань за дорученням начальника відділу.
Зовнішня службова комунікація
- Взаємодія з структурними підрозділами ТУ ДСА України в Київській області. Отримання від структурних підрозділів необхідні матеріали для виконання своїх функціональних завдань та обов’язків.
- Взаємодія з керівниками апаратів місцевих судів Київської області, їх заступниками. Отримання від керівників апаратів місцевих судів Київської області, їх заступників необхідні матеріали для виконання своїх функціональних завдань та обов’язків.
Умови відбору та призначення на посаду:
призначення на посаду тимчасове, за результатами співбесіди, за результатами спеціальної перевірки, до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Контактна особа: в. о. завідувача сектору по роботі з персоналом Мартинюк Назар Русланович, тел. 044-234-05-00, електронна адреса: kadry@ko.court.gov.ua, для подачі резюме кандидатами на посаду.