flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Регламент територіального управління

РЕГЛАМЕНТ
територіального управління Державної судової

адміністрації України в Київській області

 

І. Загальні положення

 

1.1. Регламент територіального управління Державної судової адміністрації України в Київській області (далі – Регламент) встановлює порядок організації діяльності територіального управління Державної судової адміністрації України в Київській області, пов’язаної із здійсненням його повноважень.

1.2. Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Київській області (далі – територіальне управління) є територіальним органом Державної судової адміністрації України.

1.3. Територіальне управління у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, рішеннями вищих органів суддівського самоврядування, іншими, в тому числі внутрішніми, нормативно-правовими актами та цим Регламентом.

1.4.  Начальник територіального управління в межах свої повноважень на основі та на виконання актів законодавства видає накази та розпорядження, організовує і контролює їх виконання, а в разі потреби видає разом з іншими органами державної влади спільні накази.

1.5. Територіальне управління під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими центральними і місцевими органами державної влади та органами місцевого самоврядування.

1.6. Діяльність територіального управління є відкритою та прозорою, що забезпечується шляхом розміщення інформації про нього на веб-сайті, публікацій у засобах масової інформації, трансляції по радіо і телебаченню репортажів, інтерв’ю, виступів керівних працівників територіального управління.

Персональну відповідальність за достовірність і повноту наданих відомостей несуть керівники структурних підрозділів та заступник начальника територіального управління.

Територіальне управління має офіційний веб-сайт, на якому розміщується інформація про діяльність територіального управління та документи нормативного характеру. Порядок публікації матеріалів на веб-сайті встановлюється розпорядженням начальника територіального управління.

1.7. Інформація про діяльність територіального управління надається громадянам, представникам масової інформації відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» та інших чинних нормативно-правових актів. 

ІІ. Організація роботи територіального управління

 

Визначення повноважень керівництва та інших працівників

територіального управління

 

2.1.  Керівництво територіальним управлінням здійснює начальник територіального управління.

Начальник територіального управління має одного заступника (далі – заступник начальника територіального управління), який організовує, спрямовує та координує роботу структурних підрозділів територіального управління, приймає рішення управлінського характеру з питань, що віднесені до його компетенції.

2.2. Документи щодо встановлення чи зміни структури та штатної чисельності територіального управління готуються сектором кадрової роботи територіального управління за участю відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності територіального управління та заступника начальника територіального управління.

2.3. Проекти наказів, інструкцій, положень, розпоряджень, доручень начальника територіального управління тощо, а також зміни та доповнення до них готують структурні підрозділи відповідно до напрямків діяльності за погодженням із заступником начальника територіального управління. Порядок їх оформлення здійснюється згідно з вимогами Інструкції з діловодства в ДСА України.

2.4 Наказом начальника територіального управління затверджуються положення про структурні підрозділи територіального управління, згідно з якими визначаються їхні основні завдання та функції, права, керівництво підрозділами, підпорядкування, склад та місце у структурі територіального управління.

Положення про структурні підрозділи формуються керівниками відповідних структурних підрозділів, візуються ними та погоджуються із заступником начальника територіального управління. Один примірник (оригінал) положення після затвердження начальником територіального управління передається до сектору кадрової роботи територіального управління на зберігання.

2.5 Посадові завдання та обов’язки керівників структурних підрозділів територіального управління визначаються положенням про відповідний структурний підрозділ. Посадові завдання та обов’язки працівників структурних підрозділів територіального управління визначаються у посадових інструкціях. Розподіл посадових обов’язків між працівниками структурних підрозділів територіального управління здійснюється їхніми безпосередніми керівниками з урахуванням рівня освітньої та фахової підготовки, кваліфікації, практичного досвіду роботи, володінням спеціальними знаннями і навичками. Посадові інструкції затверджуються наказом начальника територіального управління.

2.6. Керівники структурних підрозділів постійно здійснюють оперативний контроль за своєчасним і якісним виконанням працівниками планових та позапланових завдань, доручень керівництва територіального управління, вивчають якість підготовлених спеціалістами документів, надають їм фахову та методичну допомогу.

Керівники структурних підрозділів територіального управління несуть відповідальність за ефективність роботи структурних підрозділів в межах наданих їм повноважень.

 

Планування роботи

 

2.7. Начальник територіального затверджує орієнтовний план роботи територіального управління на рік (далі – план роботи), у якому передбачаються найбільш важливі заходи, що випливають із пріоритетних напрямів діяльності територіального управління, стану забезпечення функціонування місцевих загальних судів Київської області.

Структурними підрозділами територіального управління можуть розроблятися та в установленому порядку затверджуватися плани роботи на півріччя або на квартал.

2.8. Заходи, передбачені у плані роботи, повинні відповідати напрямам, визначеним бюджетними програмами,а результативні показники плану роботи – результативними показниками відповідних бюджетних програм.

2.9. У плані роботи визначаються:

перелік завдань (заходів), що повинні бути виконані;

відповідальні за виконання завдань (заходів);

строки виконання завдань (заходів), проведення оцінки та підготовки звітності;

результативні показники виконання плану роботи.

2.10. План роботи розробляється відділом організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій територіального управління.

2.11. Пропозиції до плану роботи вносяться керівниками структурних підрозділів територіального управління за попереднім погодженням з заступником начальника територіального управління, з обґрунтуванням доцільності проведення галузевих перевірок, аналітичної роботи, надання практичної допомоги тощо. Пропозиції, списки осіб, яких необхідно залучити для реалізації тих чи інших питань планової роботи та графіки виїздів до місцевих загальних судів Київської області подаються не пізніше 10 числа останнього місяця року до відділу організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та органів суддівського самоврядування територіального управління, працівники якого їх опрацьовують і складають проект плану роботи.

2.12. Завізований керівниками структурних підрозділів і узгоджений заступником начальника територіального управління план роботи подається для затвердження начальнику територіального управління.

2.13. Не пізніше 25 числа останнього місяця року план роботи разом з графіками виїздів відділом організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій територіального управління надсилається керівникам апаратів місцевих загальних судів та передається для організації виконання заступнику начальника територіального управління та керівників структурних підрозділів територіального управління.

Коригування плану роботи проводиться за рішенням начальника територіального управління на підставі мотивованої доповідної записки керівника відповідного структурного підрозділу, погодженої заступником начальника територіального управління. Про внесені зміни та доповнення до плану роботи відділ організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій територіального управління невідкладно інформує керівників апаратів місцевих загальних судів та керівників структурних підрозділів територіального управління.

2.14. Структурні підрозділи територіального управління роботу на своїх напрямах планують окремо. У планах передбачаються заходи, які випливають із плану роботи, наказів та розпоряджень Голови Державної судової адміністрації України, рішень колегії ДСА України, нарад, доручень, вказівок керівництва ДСА України та територіального управління. До планів роботи підрозділів не можуть включатися не передбачені планом роботи виїзди для перевірок до місцевих загальних судів Київської області та заходи, які потребують надсилання завдань до місцевих загальних судів, або реалізації на рівні керівництва територіального управління.

2.15. Плани роботи структурних підрозділів територіального управління підписуються їх керівниками і затверджуються заступником начальника територіального управління.

Контроль за своєчасним, повним і якісним виконанням цих планів здійснюється керівниками структурних підрозділів; результати їх виконання та пропозиції щодо реалізації доповідаються заступнику начальника територіального управління, який приймає кінцеве рішення.

2.16. Завдання місцевим загальним судам Київської області на виконання плану роботи готуються відповідними структурними підрозділами територіального управління і надсилаються на місця за підписом начальника територіального управління у термін, необхідний для його якісного виконання, але не пізніше ніж за місяць до встановленого планом роботи строку. Якщо плановий захід стосуються кількох структурних підрозділів територіального управління, то надсилається одне спільне завдання, відповідальність за підготовку якого покладається на першого виконавця, зазначеного у плані.

Надання місцевим загальним судам позапланових завдань здійснюється тільки за рішенням начальника територіального управління і за його підписом (або заступника начальника територіального управління, який виконує обов’язки начальника територіального управління).

Завдання на виконання рішень колегії територіального управління, міжвідомчих і оперативних нарад за участю начальника територіального управління можуть надаватися за підписом заступника начальника територіального управління.

2.17. Про виконання планового заходу складається відповідний документ:

- аналіз чи узагальнення – за підписом виконавця, затверджені керівником структурного підрозділу та завізовані заступником начальника територіального управління;

- довідка на ім’я начальника територіального управління щодо проведення перевірок стану організації роботи місцевих загальних судів Київської області, за підписом працівників, що здійснювали перевірку;

- доповідна записка на ім’я начальника територіального управління щодо проведення перевірок організації виконання окремих галузевих напрямків роботи місцевих загальних судів Київської області, доручень органів державної влади чи надання їм практичної допомоги – за підписом її автора, завізована керівником структурного підрозділу та заступником начальника територіального управління;

- доповідна записка на ім’я начальника територіального управління щодо проведення семінарів, науково-практичних конференцій, круглих столів – за підписом заступника начальника територіального управління.

Доповідні записки, довідки, аналітичні та інші документи про виконання планових заходів повинні містити конкретні пропозиції щодо кінцевої їх реалізації (розгляду їх на колегії територіального управління, міжвідомчій нараді чи оперативній нараді, направлення інформаційних листів, листів орієнтовного характеру тощо).

Контроль за своєчасним, повним і якісним виконанням планових заходів покладається на заступника начальника територіального управління.

2.18. Виконання планового заходу у повному обсязі повинно бути завершено у тому місці, який визначено у плані. У різі неможливості виконання заходу у встановлений термін, заступник начальника територіального управління не пізніше ніж за тиждень до кінця місяця звертається з мотивованою доповідною запискою до начальника територіального управління про продовження строку виконання.

Про виконання планового заходу заступник начальника територіального управління особисто доповідає начальнику територіального управління з внесенням пропозицій щодо шляхів реалізації матеріалів відповідних перевірок, проведених аналізів і узагальнень тощо.

2.19. Загальний контроль за своєчасним, повним і якісним виконанням планових заходів покладається на відділ організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій територіального управління, який в межах наданих повноважень має право вносити пропозиції щодо удосконалення якості та процедури планування.

Після виконання планового заходу заступник начальника територіального управління повинен організувати невідкладну передачу копій відповідних документів (аналізів, узагальнень, доповідних записок тощо) до відділу організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій територіального управління, який завершує контроль за виконанням планового заходу лише після передачі керівниками відповідних структурних підрозділів копій усіх інших документів, які свідчать про кінцеву реалізацію заходу (рішення колегії територіального управління, постанови міжвідомчої наради, протоколу оперативної наради, направлених на місця листів тощо).

Щомісячно відділ організаційного забезпечення діяльності судів судової статистики та інформаційних технологій територіального управління надає начальнику територіального управління інформацію про стан виконання, невиконані планові заходи та причини порушення терміну виконання.         

2.20. Не допускається витребування від місцевих загальних судів Київської області інформації, не пов’язаної з їх діяльністю, та додаткових даних, не передбачених статистичною звітністю, крім випадків передбачених цим Регламентом.

   

Організація взаємодії структурних підрозділів територіального управління

 

2.21. Організаційну основу взаємодії структурних підрозділів територіального управління визначають положення про структурні підрозділи та документи про розподіл обов’язків між працівниками: посадові інструкції працівників структурних підрозділів територіального управління.

2.22. Узгодженість у роботі структурних підрозділів обов’язкова при:

- плануванні роботи, виконанні наказів, розпоряджень, доручень Голови ДСА України та начальника територіального управління;

- розробці спільних рекомендацій, заходів, рішень, які видаються у формі наказів, доручень, рішень колегії територіального управління, інформаційних листів та інших документів;

- організації та проведенні виїздів до місцевих загальних судів Київської області з метою перевірки, надання практичної допомоги, вивчення та впровадження позитивного досвіду роботи тощо;

- вивченні та узагальненні практики діяльності місцевих загальних судів Київської області, у тому числі з наскрізних тем, підготовці інформацій, аналітичних довідок та інших документів;

- підготовці завдань місцевим загальним судам Київської області;

- здійсненні інших заходів, визначених ДСА України та начальником територіального управління.

2.23. За координацією діяльності структурних підрозділів територіального управління, з питань, вирішення яких потребує комплексного підходу, відповідає заступник начальника територіального управління, якщо інше не передбачено у конкретному дорученні начальника територіального управління.

2.24. На відділ організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій покладається комплексне організаційне забезпечення вирішення питань при плануванні роботи, організації виїздів до місцевих загальних судів Київської області, проведення засідань колегій територіального управління та інших питань, які потребують узгодження дій структурних підрозділів територіального управління.

Узгодження дій структурних підрозділів територіального управління при підготовці оперативних міжвідомчих нарад у територіальному управлінні покладається на підрозділ, який готує питання для розгляду.

 

Консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи

 

2.25. У територіальному управлінні утворюється колегія територіального управління у складі  начальника територіального управління державної судової адміністрації в Київській області (голова колегії), заступника начальника територіального управління (за посадою), а також інших керівників структурних підрозділів територіального управління;

У разі потреби до складу колегії також можуть залучатися посадові особи органів державної влади, місцевого самоврядування, апеляційного суду та органів суддівського самоврядування (за згодою).

Контроль щодо забезпечення належних умов для нормальної роботи колегії територіального управління покладається на відділ організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій.

2.26. Колегія територіального управління є дорадчим органом і утворюється для погодженого вирішення питань, що належать до її компетенції, та для колективного й вільного обговорення найважливіших напрямів діяльності  територіального управління Державної судової адміністрації України в Київській області.

На розгляд колегії територіального управління виносяться найбільш актуальні проблеми діяльності територіального управління та місцевих загальних судів Київської області, а також результати комплексних чи галузевих перевірок, підсумки роботи за планово-звітні періоди, організаційні, кадрові та інші найбільш важливі питання, що потребують колегіального вирішення.

2.27. У своїй роботі колегія територіального управління керується Конституцією та законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами інших центральних органів виконавчої влади, а також наказами Голови ДСА України та Положенням про колегію територіального управління Державної судової адміністрації України в Київській області.

 

Управління персоналом та проходження державної служби

 

2.28. Організація кадрової роботи у територіальному управлінні здійснюється сектором кадрової роботи територіального управління згідно з планом роботи структурного підрозділу, що складається на підставі плану роботи територіального управління, та в якому визначаються заходи з добору, підготовки перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників.

2.29. Призначення на посади та звільнення з посад працівників територіального управління проводиться відповідно до Закону України «Про державну службу» та діючого трудового законодавства України.   

Працівники територіального управління приймаються на роботу за трудовими договорами, на посади державних службовців особи призначаються на конкурсній основі або за іншою процедурою, визначеною законодавством.

2.30. Тривалість робочого часу працівників територіального управління визначається відповідно до законодавства про працю з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про державну службу», Правилами внутрішнього трудового розпорядку, затвердженими наказом начальника територіального управління, та іншими внутрішніми документами.

У територіальному управлінні ведеться облік робочого часу працівників шляхом складання табелю відповідальною особою. Щомісячно в установленому порядку табель передається до відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності територіального управління за підписом відповідальної особи.

Перебування у робочий час працівників структурних підрозділів територіального управління за межами приміщення територіального управління з метою вирішення службових питань погоджується з керівниками відповідних структурних підрозділів. Керівники структурних підрозділів територіального управління повідомляють про свою відсутність у робочий час у зв’язку із службовою необхідністю начальника територіального управління.

Відповідно до Закону України «Про відпустки» керівники структурних підрозділів структурних підрозділів територіального управління щорічно до 25 листопада подають до сектору кадрової роботи територіального управління пропозиції, погоджені з заступником начальника територіального управління, для складання графіка відпусток, який доводиться до відома всіх працівників після затвердження.

Відпустка працівникам територіального управління надається на підставі заяви на ім’я начальника територіального управління, поданої не пізніше 10 днів до її початку за погодженням з керівником структурного підрозділу.          

У разі службової необхідності державні службовці можуть бути відкликані з щорічної відпустки наказом начальника територіального управління, або заступника начальника територіального управління, що виконує обов’язки начальника територіального управління. Частина невикористаної відпустки, яка залишилася, надається держаному службовцю у будь-який інший час відповідного року чи приєднується до відпустки у наступному році.

Контроль за дотриманням графіка відпусток та оформлення документів, пов’язаних з ними, здійснюється сектором кадрової роботи територіального управління.

2.31. На виконання розпоряджень Голови ДСА України з метою вирішення невідкладних питань наказом начальника територіального управління або заступника начальника територіального управління, що виконує обов’язки начальника територіального управління, встановлюється чергування керівництва територіального управління.

Для виконання невідкладної та непередбаченої роботи працівники територіального управління можуть залучатися до роботи у вихідні, святкові та неробочі дні у випадках та за умов, передбачених чинним законодавством України, за письмовим наказом начальника територіального управління або заступника начальника територіального управління, що виконує обов’язки начальника територіального управління, на підставі службової записки керівників структурних підрозділів територіального управління. Робота у вихідні, святкові, та неробочі дні компенсується у порядку встановленому чинним трудовим законодавством України.

2.32. У територіальному управлінні формується кадровий резерв, який підлягає перегляду та затвердженню в установленому законодавством прядку. Із зарахованими до кадрового резерву особами проводиться робота, спрямована на підвищення їх кваліфікації.

З метою набуття практичного досвіду, перевірки професійних і ділових якостей осіб, зарахованих до кадрового резерву, або державних службовців, які претендують на зайняття більш високих посад, має проводитися в установленому порядку їх стажування на відповідних посадах у структурних підрозділах територіального управління.

2.33. З метою підвищення ефективності роботи державних службовців та відповідальності за виконання доручень в порядку, визначеному законодавством, проводиться атестація державних службовців.

У період між атестаціями проводиться щорічна оцінка виконання державними службовцями покладених на них завдань і обов’язків.

Результати атестації та щорічної оцінки беруться до уваги керівництвом та сектором кадрової роботи територіального управління під час проведення ротації кадрів на окремих посадах.

2.34. Територіальне управління розглядає і вносить відповідно до закону пропозиції щодо нагородження державними нагородами, здійснює інші заходи щодо заохочення працівників територіального управління та місцевих судів Київської області.

 

ІІІ. Організація роботи з документами

 

3.1. Організація роботи з документами в територіальному управлінні здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства в ДСА України, затвердженої наказом Голови ДСА України (далі – Інструкція з діловодства), Закону України «Про звернення громадян», інших законів і нормативно-правових актів та цього Регламенту.

3.2. Порядок організації роботи з документами, які містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави, визначається Інструкцією про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 27.11.1998 р. № 1893.

3.3. Відповідальність за організацію діловодства в територіальному управлінні покладається на начальника територіального управління або, за його дорученням, на заступника начальника територіального управління.  

3.4. До основних видів роботи з документами належить:

- реєстрація вхідної кореспонденції;

- робота з документами у структурних підрозділах;

- підготовка документів для доповіді керівництву;

- підготовка та оформлення актів організаційно-розпорядчого характеру;

- організація виконання постанов Верховної Ради України, актів Президента України, доручень Прем’єр-міністра та рішень Кабінету Міністрів України, органів суддівського самоврядування;

- підготовка та оформлення документів до засідань колегії територіального управління;

- оформлення копій та додатків до документів;

- реєстрація та відправлення вихідної кореспонденції; організація та здійснення контролю за виконанням документів;

- складання номенклатури та формування справ;

- підготовка справ до архівного зберігання та користування архівною документацією;

- ведення обліку, зберігання та використання бланків, печаток і штампів.

3.5. З метою забезпечення своєчасного та на належному рівні виконання документів у територіальному управлінні здійснюється контроль за їх виконанням.

3.6. Документи, що надійшли до територіального управління, передаються на розгляд та написання резолюції начальнику територіального управління або заступнику начальника територіального управління, що виконує обов’язки начальника територіального управління, після чого реєструється та передаються у структурний підрозділ територіального управління відповідно до резолюції та до компетенції якого належить вирішення питань, викладених у документі.

3.7. Відповіді на звернення, завдання та доручення готуються відповідальним за виконання структурним підрозділом та надсилаються за підписом начальника територіального управління або заступника начальника територіального управління, що виконує обов’язки начальника територіального управління.

3.8.  Інші питання, пов’язані з організацією, здійсненням роботи з документами в територіальному управлінні, а також контролем їх виконання здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства.

 

ІV. Організація та порядок проведення нарад

 

Оперативні наради

 

4.1. З метою розгляду та оперативного вирішення окремих питань, що належать до повноважень територіального управління, начальник територіального управління, заступник начальника територіального управління, керівники структурних підрозділів територіального управління тричі на тиждень збираються для проведення оперативної наради.

Забезпечення організації проведення оперативних нарад у начальника територіального управління здійснюється відділом організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій.

4.2. Результати оперативних нарад оформлюється протоколами у день їх проведення за підписом головуючого та доводять до відома їх учасників.

4.3. Контроль за якісним і своєчасним виконанням протоколів оперативних нарад у структурних підрозділах територіального управління покладається на їх керівників або на визначеного за дорученням начальника територіального управління працівника (структурний підрозділ).

 

Міжвідомчі наради

 

4.4. Для вирішення питань міжвідомчого характеру в територіальному управлінні під головуванням начальника територіального управління (чи за його дорученням – заступника територіального управління) можуть проводитися міжвідомчі наради із залученням представників інших органів державної влади.

4.5. Дата, час, місце проведення та коло учасників міжвідомчої наради визначаються начальником територіального управління чи за його дорученням – заступником начальника територіального управління.

Порядок денний та матеріали до нього надсилаються учасникам міжвідомчої наради не пізніше ніж за два дні до початку її проведення.

4.6. Матеріали та проекти рішень до міжвідомчих нарад готують структурні підрозділи, до компетенції яких належать порушені питання.

4.7. Організація підготовки та проведення міжвідомчих нарад, а також узагальнення необхідних документів покладається на відділ організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій територіального управління, або за дорученням начальника територіального управління – на структурний підрозділ, до компетенції якого належать порушені питання.

За результатами проведення міжвідомчої наради проект рішення подається для підпису головуючому на нараді та відповідним посадовим особам – учасникам наради, після чого надсилається виконавцям.

4.8. Рішення та протоколи міжвідомчих нарад складаються та підписуються у десятиденний термін з дня їх проведення.

4.9. Контроль за своєчасним і якісним виконанням рішень міжвідомчих нарад, проведених в територіальному управлінні, покладається на заступника начальника територіального управління та провідного спеціаліста з діловодства, контролю та роботи зі зверненнями територіального управління.

 

  1. V. Взаємодія територіального управління з іншими органами державної влади та органами місцевого самоврядування

 

5.1. Під час здійснення своїх повноважень територіальне управління взаємодіє з центральним апаратом Державної судової адміністрації України, центральним і місцевими органами виконавчої влади, іншими органами державної влади та органами місцевого самоврядування.

5.2. Територіальне управління забезпечує постійну та ефективну співпрацю з центральним апаратом Державної судової адміністрації України, центральним і місцевими органами виконавчої влади, іншими органами державної влади та органами місцевого самоврядування.

5.3. Територіальне управління розглядає звернення, пропозиції, інші матеріали та документи, що надходять від центрального апарату Державної судової адміністрації України, центральних і місцевих органів виконавчої влади, інших органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

 

VI. Організація роботи із зверненнями громадян та ведення прийому громадян працівниками територіального управління

 

6.1. Розгляд звернень громадян, організація їх особистого прийому в територіальному управлінні здійснюється відповідно до Закону України «Про звернення громадян», інших актів законодавства та внутрішніх нормативних документів ДСА України.

6.2. За зверненнями громадян ведеться в установленому Інструкцією з діловодства порядку окреме діловодство.

6.3. Прийом громадян здійснюється в територіальному управлінні згідно графіку, затвердженого наказом начальника територіального управління.

6.4. Начальник територіального управління здійснює прийом громадян у випадках, якщо попереднє рішення за скаргою прийнято заступником начальника територіального управління, а також виходячи з характеру звернення, з яким звертається громадянин.

6.5. У випадку звернення на прийом громадян та юридичних осіб з питань, які не входять до компетенції територіального управління, представники територіального управління зобов’язані надати чіткі мотивовані роз’яснення про порядок розгляду таких звернень, посилаючись на чинне законодавство, з вказівкою органу, до якого необхідно звернутися.

6.6. Провідний спеціаліст з діловодства, контролю та роботи зі зверненнями територіального управління зобов’язаний забезпечити своєчасний розгляд звернень громадян у відповідності до чинного законодавства.

6.7. За результатами вирішення питання, висвітленого у зверненні громадянина, у передбачений законом термін надаються чіткі, мотивовані відповіді з посиланням на законодавчий акт та роз’яснення порядку оскарження прийнятого рішення.

 

VIІ. Організація проведення перевірок, надання практичної допомоги

 

7.1. Перевірки діяльності місцевих загальних судів Київської області здійснюються згідно з планом роботи та в окремих випадках – за дорученням начальника територіального управління.

7.2. Галузеві перевірки в місцевих загальних судах Київської області проводяться лише у випадках, коли застосовані раніше заходи для усунення наявних недоліків (направлення листів, обговорення звітів конкретних працівників на оперативних нарадах тощо) не дали позитивних результатів.

7.3. Комплексні перевірки виконання місцевими загальним судами Київської області вимог Закону України «Про судоустрій і статус суддів», іншого законодавства, наказів та розпоряджень Голови ДСА України та начальника територіального управління проводяться, як правило, для вивчення стану справ та надання практичної допомоги. У разі, якщо стан справ на основних напрямах діяльності конкретного місцевого загального суду Київської області істотно погіршився і вимагає термінового втручання, в цьому випадку комплексна перевірка призначається за дорученням начальника територіального управління або за рішенням колегії територіального управління.

7.4. Практична допомога місцевим загальним судам Київської області може надаватися структурними підрозділами територіального управління з урахуванням нетривалого перебування на посаді керівника апарату місцевого суду чи його галузевого підрозділу, недостатнього практичного досвіду роботи тощо.

7.5. Організація виїздів у відрядження працівників структурних підрозділів територіального управління для проведення галузевої перевірки чи надання практичної допомоги покладається на їх керівників та заступника начальника територіального управління, а на комплексні перевірки – керівників груп.

7.6. Виїзди на комплексні та галузеві перевірки за участю кількох структурних підрозділів територіального управління оформляються наказом начальника територіального управління, проект якого готується сектором кадрової роботи територіального управління.

Виїзд у відрядження працівника структурного підрозділу здійснюється за його мотивованою службовою запискою та за згодою керівника самостійного структурного підрозділу територіального управління і заступника начальника територіального управління на підставі наказу начальника територіального управління.

Підписанню наказу начальника територіального управління про виїзд працівника у відрядження передує з’ясування заступником начальника територіального управління наявності у працівника затвердженого плану перевірки, а також статистичної та іншої інформації щодо стану діяльності відповідного місцевого загального суду Київської області.

7.7. При організації комплексної перевірки начальником територіального управління визначається керівник групи – один із керівників структурних підрозділів територіального управління, який відповідає за повноту та якість її проведення і належну підготовку довідки за результатами перевірки. До проведення комплексних перевірок залучаються, як правило, керівники та головні спеціалісти структурних підрозділів територіального управління.

7.8. Плани перевірок і матеріали щодо надання практичної допомоги готуються керівниками груп за погодженням з керівниками структурних підрозділів та затверджуються начальником територіального управління або його заступником підчас виконання обов’язків начальника територіального управління.

7.9. Інструктаж працівників, які відряджаються на перевірку, проводиться керівниками структурних підрозділів територіального управління, а при виїздах на комплексні перевірки – керівниками груп.

7.10. Результати перевірок, матеріали надання практичної допомоги оформлюються довідками. Складені документи повинні бути аргументованими. У них повинна даватися об’єктивна оцінка стану справ на місцях, вказуватися причини виявлених недоліків та прорахунків, конкретні працівники, які допустили недоліки чи порушення; зазначатися, яка надана практична допомога, викладатись висновки та конкретні пропозиції.

Довідки за результатами комплексних і галузевих перевірок не повинні перевищувати відповідно 12 та 7 сторінок. До них можуть долучатися статистичні дані та інші необхідні документи.

7.11. Підготовлені документи складаються у територіальному управлінні протягом 7 днів від дня перевірки, підписуються керівником групи та працівниками, які її проводили та направляються для ознайомлення керівнику апарату відповідного суду. Наслідки перевірки, як правило, обговорюються на місці.

7.12. Результати виїздів доповідаються керівниками структурних підрозділів – начальнику територіального управління та його заступнику.

За наслідками доповіді начальник територіального управління або його заступник приймає рішення щодо їх реалізації.

7.13. Оформлення посвідчень про відрядження, виплата коштів  покладається в межах наданих повноважень відповідно на сектор кадрової роботи територіального управлінні та на відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності територіального управління. Посвідчення про відрядження видаються не пізніше як за добу до дня виїзду.

7.14. Відрядження працівників територіального упралвння за кордон здійснюється відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 11 грудня 1992 року № 698 «Про вдосконалення    порядку    здійснення    службових    відряджень    за      кордон»   та    від 23 квітня 1999 року № 663 «Про норми відшкодування витрат на відрядження в межах України та за кордон».

 

VIII. Поширення та впровадження позитивного досвіду.

Забезпечення статистичною інформацією

 

8.1. Позитивний досвід роботи місцевих загальних судів поширюється за результатами його вивчення на місцях, обговорення та схвалення на засіданні колегії територіального управління або на оперативній чи міжвідомчій нараді територіального управляння.

На підставі опрацьованого матеріалу відповідним структурним підрозділом готується інформаційний лист про позитивний досвід за підписом керівництва територіального управління, в якому розкриваються нові форми та методи роботи.

Не застосовується як позитивний досвід перелік позитивних результатів роботи, без наявності новизни з певного напряму діяльності, без розкриття методики їх одержання.

Отримані з місцевих загальних судів Київської області інформаційні листи про позитивний досвід роботи за дорученням керівництва територіального управління у 10-денний термін вивчаються структурними підрозділам територіального управління на предмет їх якості, ефективності та відповідності вимогам до таких документів.

У разі доцільності поширення позитивного досвіду роботи за результатами його вивчення структурним підрозділом територіального управління готується інформаційний лист у порядку, визначеному цим Регламентом.

8.2. Відділ організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій територіального управління за участю інших структурних підрозділів територіального управління періодично узагальнює стан організації роботи щодо поширення позитивного досвіду та впровадження його у практичну діяльність.

8.3. Відділ організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій територіального управління надає керівництву та структурним підрозділам територіального управління відповідну інформацію про стан роботи місцевих загальних судів Київської області з відповідних напрямків тощо.

8.4. При здійсненні виїздів у місцеві загальні суди Київської області, при підготовці до проведення засідань колегій територіального управління та в інших необхідних випадках відділ організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій територіального управління спільно з іншими структурними підрозділами територіального управління готує інформацію з відповідними статистичними даними.

 
  1. X. Порядок виклику працівників апарату місцевих загальних судів

Київської області до територіального управління

 

            9.1. Виклик працівників апаратів місцевих загальних судів Київської області до територіального управління проводиться з дозволу начальника територіального управління або заступника начальника територіального управління.